Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Obecna sytuacja: światowa i społeczna powoduje, że coraz więcej osób dotykają zaburzenia lękowe i depresyjne. Dostęp do służby zdrowia – prywatnej oraz publicznej jest często utrudniony z powodu dużej liczby pacjentów. W ramach kampanii >>Lęki Polaków<< chcemy zwrócić uwagę między innymi na te rzeczy i zaproponować konkretne rozwiązania” – powiedział Mariusz Borkowski, dyrektor Działu Marketingu i Public Relations TZF Polfa.
Kampanię zainauguruje debata:
- prof. dr hab. n. med. i n. o zdr. Marka Krzystanka – psychiatry;
- dr n. med. Marioli Kosowicz - psycholog klinicznej, psychoterapeuty;
- dr n. med. Piotra Wierzbińskiego – psychiatry.
Sponsorami Kampanii są TZF Polfa i Teatr 6. piętro. W ramach kampanii przewidziano kolejne debaty jak również szereg publikacji w internecie oraz w prasie. Kampania potrwa do 29 sierpnia br.
Kampania skupia się na pokazaniu rozwiązań. Lekkie stany depresyjne i lękowe nie powodują trwałej dezorganizacji życia, zaniedbywania codziennych obowiązków oraz zaburzenia relacji międzyludzkich, jak dzieje się to w przypadku dojrzałej depresji. Są też stosunkowo łatwo odwracalne – zły nastrój znika pod wpływem pozytywnych bodźców, odpowiedniej terapii, leczenia.
Kampania stara się odpowiadać na pytania, kiedy problem jest już na tyle duży, że należy szukać pomocy specjalistycznej. Celem jest pokazanie jak można w możliwie najszybszy sposób odnaleźć profesjonalną pomoc.
Więcej szczegółów znajdzie się na stronie – www.nerwicepolakow.pl
Źródło informacji: TZF Polfa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.06.2022, 12:43 |
Źródło informacji | TZF Polfa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ