Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Mary Kay Inc. rozmawia o ochronie przyrody, zrównoważonym rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu podczas zorganizowanego przez TNC panelu dyskusyjnego poświęconego oceanom

25.08.2022, 11:48aktualizacja: 26.08.2022, 15:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire
Business Wire

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc. to spółka, która prowadzi globalne działania na rzecz odpowiedzialności społecznej i odpowiedzialnego zarządzania, a od wielu lat znajduje się też na froncie walki o ochronę oceanów. Przedstawiciele marki niedawno wzięli udział w wydarzeniu zatytułowanym „Making Waves: Women Leaders in Ocean Conservation („Na fali zmian: liderki ochrony oceanów”) – wirtualnym panelu dyskusyjnym zorganizowanym przez The Nature Conservancy, międzynarodową organizację non-profit działającą na rzecz ochrony środowiska, której celem jest stworzenie świata zapewniającego warunki do rozwoju zarówno ludziom, jak i przyrodzie.

Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220824005167/en/ 

Podczas wydarzenia paneliści rozmawiali o prowadzonych przez kobiety na całym świecie inicjatywach na rzecz uzdrowienia naszych oceanów oraz potrzebie podejmowania dodatkowych wysiłków w tym obszarze. Inne kluczowe wątki poruszane podczas debaty obejmowały upodmiotowienie, edukację i motywację kolejnego pokolenia, jak również znaczenie miejscowego przywództwa.

Obok Mary Kay wśród panelistów znalazły się:

  • dr. Lizzie Mcleod, przewodnicząca działaniom The Nature Conservancy w zakresie ochrony raf koralowych na świecie,
  • dr. Sherry Constantine, dyrektorka prowadzonego przez The Nature Conservancy programu działań na terenie Wschodnich Karaibów,
  • Robyn James, doradczyni The Nature Conservancy w dziedzinie równouprawnienia i równości płci na terenie Azji-Pacyfiku,
  • Selina N. Leem, wojowniczka w sprawach klimatu i poetka z Wysp Marshalla,
  • Jennifer Morris, CEO The Nature Conservancy.

„Wspieranie międzynarodowych działań na rzecz oceanów i klimatu stanowi klucz w walce z dwoistym kryzysem bioróżnorodnościowym i klimatycznym – powiedziała dr. Lizzie Mcleod odpowiadająca w The Nature Conservancy za działania związane z rafami koralowymi. - Stwarzanie kobietom większych możliwości uczestniczenia w działaniach na rzecz ochrony oceanu i klimatu oraz dowodzenia sprawia, że realizowane projekty w większym stopniu odpowiadają na potrzeby lokalnych społeczności, są bardziej zrównoważone i sprawiedliwe, przynosząc korzyści zarówno ludziom, jak i przyrodzie”.

Mary Kay rozumie, że wszelkie zagrożenia dla zdrowia naszych oceanów stanowią jednocześnie egzystencjalne niebezpieczeństwo dla nas wszystkich, dlatego też wspólnie z innymi liderkami i liderami podejmujemy wysiłki w kierunku dokonywania realnych zmian.

Więcej informacji na temat działań Mary Kay w zakresie zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stronie marykayglobal.com/sustainability oraz dostępnej do pobrania strategii zrównoważonego rozwoju Mary Kay („ Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow”).

The Nature Conservancy( TNC)

The Nature Conservancy jest międzynarodową organizacją zajmującą się ochroną przyrody, której celem jest ochrona terenów i wód, od których zależy całe życie na Ziemi. Opierając się na nauce, kreuje innowacyjne, praktyczne rozwiązania dla najtrudniejszych wyzwań naszego świata, tak aby przyroda i ludzkość mogły wspólnie prosperować. Przeciwdziała zmianom klimatu, chroniąc tereny lądowe, wody i oceany na niespotykaną dotąd skalę, dostarczając żywność i wodę w sposób zrównoważony oraz pomagając w zrównoważonym rozwoju miast. Działając w 79 krajach i terytoriach, firma stosuje podejście oparte na współpracy, które angażuje lokalne społeczności, rządy, sektor prywatny i innych partnerów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nature.org lub śledząc @nature_press na Twitterze

Mary Kay Inc.

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: by wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Mary Kay działająca na rzecz rozwoju przedsiębiorczości kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220824005167/en/ 

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom 
tel: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com 

The Nature Conservancy
Misty Edgecomb
Communications Director
e-mail: medgecomb@tnc.org 
tel: 484-343-3223

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.08.2022, 11:48
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ