Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc. to spółka, która prowadzi globalne działania na rzecz odpowiedzialności społecznej i odpowiedzialnego zarządzania, a od wielu lat znajduje się też na froncie walki o ochronę oceanów. Przedstawiciele marki niedawno wzięli udział w wydarzeniu zatytułowanym „Making Waves: Women Leaders in Ocean Conservation („Na fali zmian: liderki ochrony oceanów”) – wirtualnym panelu dyskusyjnym zorganizowanym przez The Nature Conservancy, międzynarodową organizację non-profit działającą na rzecz ochrony środowiska, której celem jest stworzenie świata zapewniającego warunki do rozwoju zarówno ludziom, jak i przyrodzie.
Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220824005167/en/
Podczas wydarzenia paneliści rozmawiali o prowadzonych przez kobiety na całym świecie inicjatywach na rzecz uzdrowienia naszych oceanów oraz potrzebie podejmowania dodatkowych wysiłków w tym obszarze. Inne kluczowe wątki poruszane podczas debaty obejmowały upodmiotowienie, edukację i motywację kolejnego pokolenia, jak również znaczenie miejscowego przywództwa.
Obok Mary Kay wśród panelistów znalazły się:
- dr. Lizzie Mcleod, przewodnicząca działaniom The Nature Conservancy w zakresie ochrony raf koralowych na świecie,
- dr. Sherry Constantine, dyrektorka prowadzonego przez The Nature Conservancy programu działań na terenie Wschodnich Karaibów,
- Robyn James, doradczyni The Nature Conservancy w dziedzinie równouprawnienia i równości płci na terenie Azji-Pacyfiku,
- Selina N. Leem, wojowniczka w sprawach klimatu i poetka z Wysp Marshalla,
- Jennifer Morris, CEO The Nature Conservancy.
„Wspieranie międzynarodowych działań na rzecz oceanów i klimatu stanowi klucz w walce z dwoistym kryzysem bioróżnorodnościowym i klimatycznym – powiedziała dr. Lizzie Mcleod odpowiadająca w The Nature Conservancy za działania związane z rafami koralowymi. - Stwarzanie kobietom większych możliwości uczestniczenia w działaniach na rzecz ochrony oceanu i klimatu oraz dowodzenia sprawia, że realizowane projekty w większym stopniu odpowiadają na potrzeby lokalnych społeczności, są bardziej zrównoważone i sprawiedliwe, przynosząc korzyści zarówno ludziom, jak i przyrodzie”.
Mary Kay rozumie, że wszelkie zagrożenia dla zdrowia naszych oceanów stanowią jednocześnie egzystencjalne niebezpieczeństwo dla nas wszystkich, dlatego też wspólnie z innymi liderkami i liderami podejmujemy wysiłki w kierunku dokonywania realnych zmian.
Więcej informacji na temat działań Mary Kay w zakresie zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stronie marykayglobal.com/sustainability oraz dostępnej do pobrania strategii zrównoważonego rozwoju Mary Kay („ Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow”).
The Nature Conservancy( TNC)
The Nature Conservancy jest międzynarodową organizacją zajmującą się ochroną przyrody, której celem jest ochrona terenów i wód, od których zależy całe życie na Ziemi. Opierając się na nauce, kreuje innowacyjne, praktyczne rozwiązania dla najtrudniejszych wyzwań naszego świata, tak aby przyroda i ludzkość mogły wspólnie prosperować. Przeciwdziała zmianom klimatu, chroniąc tereny lądowe, wody i oceany na niespotykaną dotąd skalę, dostarczając żywność i wodę w sposób zrównoważony oraz pomagając w zrównoważonym rozwoju miast. Działając w 79 krajach i terytoriach, firma stosuje podejście oparte na współpracy, które angażuje lokalne społeczności, rządy, sektor prywatny i innych partnerów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nature.org lub śledząc @nature_press na Twitterze
Mary Kay Inc.
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: by wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Mary Kay działająca na rzecz rozwoju przedsiębiorczości kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220824005167/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
tel: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
The Nature Conservancy
Misty Edgecomb
Communications Director
e-mail: medgecomb@tnc.org
tel: 484-343-3223
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.08.2022, 11:48 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |