Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kampania Mosznowładcy to unikatowa inicjatywa, która w tym roku obchodzi swój okrągły dziesiąty jubileusz. Mosznowładcy edukują i zachęcają mężczyzn do troski o swoje zdrowie poprzez badania jąder i prostaty w celu wczesnego wykrywania potencjalnych nowotworów. Badania organizowane w całej Polsce przez Fundację Kapitan Światełko są zawsze bezpłatne dla uczestników, bezpieczne i bezbolesne, nie wymagane są też skierowania ani zapisy. Wszystko to aby maksymalnie skrócić drogę do zadbania o swoje zdrowie i zachęcić jak najwięcej osób do badań profilaktycznych.
Chociaż to przede wszystkim listopad kojarzony jest jako miesiąc męskiego zdrowia, to Mosznowładcy badają każdego roku od września do grudnia, zapewniając badania ultrasonograficzne oraz testy markerów nowotworowych dla kilku tysięcy mężczyzn w trakcie każdej edycji. Od początku funkcjonowania akcji skorzystało z niej ponad 26.000 osób w całej Polsce.
„Już od wielu lat wspieramy akcję Mosznowładcy, w której zachęcamy do zadbania o swoje zdrowie. Angażując się w takie działania chcemy uświadamiać jak ważna jest regularna profilaktyka oraz prowadzenie zdrowego stylu życia. Akcja Mosznowładcy pokazuje, że badań profilaktycznych nie należy się bać” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzeczniczka prasowa i dyrektorka komunikacji korporacyjnej Nationale-Nederlanden, strategicznego partnera akcji.
Firma została wielokrotnie uhonorowana grand prix w konkursie Dobroczyńca Roku za wspieranie profilaktyki męskich nowotworów wspólnie z Mosznowładcami.
Wsparcie technologiczne badań ponownie zapewniają firmy Profimedical i Hydrex z marką Domowe Laboratorium. W gronie partnerów akcji ponownie znalazły się także firmy BNP Paribas, Olivia Garden i ZEW for Men. Nietuzinkowa sesja zdjęciowa promująca kampanię realizowana była w Muzeum Historii Katowic.
Ambasadorami kampanii ponownie zostali youtuberzy – Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenter Mateusz Jędraś oraz Juan Zumeta i Jakub Nowicki i Maciej Mazurek – bloger, grafik, znawca mediów społecznościowych i wykładowca CDV.
„Nowotwór jądra jest najczęściej występującym nowotworem u chłopców i mężczyzn przed 30 rokiem życia. Główna grupa ryzyka to 14-35 lat. Rak jądra nie ma dokładnie określonych czynników ryzyka – może przydarzyć się bez względu na styl życia czy historię nowotworów w rodzicie. Nowotwór prostaty to najczęstszy typ nowotworu jaki dotyka mężczyzn w Polsce. Diagnozuje się coraz młodszych mężczyzn, dlatego zalecamy, aby diagnostykę w tym kierunku rozpocząć już po czterdziestce” – wyjaśnia Jakub Kajdaniuk, koordynator tegorocznej serii badaniach w ramach kampanii.
MATERIAŁY PROMOCYJNE
Materiały promocyjne kampanii, zdjęcia i informacje szczegółowe o wydarzeniach, link: https://app.box.com/s/tnb8m0ibdbrrwnksh5c6rjwq2ya4cy7p
- Harmonogram wydarzeń z bezpłatnymi badaniami: www.mosznowladcy.pl/harmonogram
- Zdjęcia ambasadorów zrealizowane przez Adama Mikołajczyka (Pracownia Męskich Portretów)
- Film promocyjny: Suchary o jajach – zrealizowany i udostępniony na kanale Cyber Marian https://www.youtube.com/watch?v=MqP0VTEkAFw
- Stronę internetową kampanii pod adresem www.mosznowladcy.pl
- Broszury papierowe
- Materiały w formie PDF do pobrania ze strony akcji w języku polskim i angielskim
- Fanpage Mosznowładcy (www.facebook.com/Mosznowladcypl)
- Instagram Mosznowładcy (www.Instagram.com/Mosznowladcy)
- Informacje prasowe
Źródło informacji: Fundacja Kapitan Światełko
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.11.2023, 11:43 |
Źródło informacji | Fundacja Kapitan Światełko |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ