Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Organizatorami imprezy byli Wolters Kluwer Polska - wydawca czasopism "Dyrektor Szkoły" i "Przed Szkołą" - oraz redNet Media. Patronem honorowym zostało Ministerstwo Edukacji Narodowej, a partnerem technologicznym - Samsung.
Teoretycy, praktycy i organizatorzy edukacji oraz wszyscy entuzjaści rozwoju oświaty i poprawy efektywności systemu edukacji zgromadzili się we wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki na ciekawych spotkaniach w Strefie Konferencji i Warsztatów oraz równie interesujących prezentacjach i dyskusjach w Strefie Targów. W pierwszym dniu EDU Trendów 2012 wszystkie osoby odwiedzające Strefę Targów mogły oddać swój głos w Plebiscycie.
Ideą, która przyświecała powołaniu do życia nowego rankingu, było uhonorowanie producentów nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych przez profesjonalistów oświatowych, którzy mogą ocenić praktyczną przydatność proponowanych udogodnień.
Dzięki wszystkim głosującym możliwe było wyłonienie laureatów plebiscytu w 3 kategoriach:
- nowoczesne projekty i rozwiązania dla edukacji;
- nowoczesne technologie i narzędzia dla edukacji;
- nowoczesne wyposażenie szkół i placówek edukacyjnych.
Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek odbyło się podczas wieczornego bankietu w Teatrze Capitol.
Nagrody odebrali:
- "Diamenty Oświaty" w kategorii nowoczesne projekty i rozwiązania dla edukacji: AGRAF Sp. z o.o. za produkt: Oprogramowanie interaktywne "ZRÓB TO SAM! Pomocnik nauczyciela"; projektor SONY VPL-SW525 z tablicą Interwrite DualBoard 1289 - interaktywny zestaw panoramiczny najnowszej generacji.
- "Diamenty Oświaty" w kategorii nowoczesne technologie i narzędzia dla edukacji: SAMSUNG Electronics Polska Sp. z o.o. za produkt: Netbook SAMSUNG 100N; Samsung 100N to lekki, bezpieczny i wydajny netbook, który został zaprojektowany z myślą o uczniach i nauczycielach szkół podstawowych.
- "Diamenty Oświaty" w kategorii nowoczesne wyposażenie szkół i placówek edukacyjnych: PWN.pl za produkt: Eduterapeutica Postawa i Ruch; najnowszy multimedialny program edukacyjny do wspierania aktywności ruchowej, profilaktyki, diagnozy oraz terapii wad postawy, a także szkolnej profilaktyki zdrowotnej.
Wolters Kluwer Polska
Wolters Kluwer Polska jest częścią międzynarodowego koncernu wydawniczego Wolters Kluwer. Na rynku polskim jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych. Niezmiennie od wielu lat wydaje produkty najwyższej jakości. Obecnie pod markami ABC, LEX i Oficyna wydawane są produkty elektroniczne, książki i czasopisma. W ofercie wydawnictwa znajdują się również szkolenia i konferencje (http://www.wolterskluwer.pl).
Wolters Kluwer jest globalną i wiodącą firmą wydawniczą i dostawcą usług informacyjnych. Globalnie zapewnia swoje usługi i produkty profesjonalistom w sektorach: prawa, firm, podatków, księgowości, usług finansowych, audytu, zarządzania ryzykiem, organów regulacyjnych oraz zdrowia. Wolters Kluwer osiąga roczne przychody (2010) w wysokości 3,6 miliarda euro, prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz regionie Azji i Pacyfiku, zatrudnia około 19 000 osób na całym świecie. Centrala Wolters Kluwer znajduje się w Alphen aan den Rijn w Holandii. Więcej informacji o naszej pozycji rynkowej, klientach, markach i organizacji na stronie http://www.wolterskluwer.com.
KONTAKT:
Maria Gabriela Jasińska
PR and Communication Manager
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o
tel. (22) 535 80 13
tel. kom. +48 604 290 769
www.wolterskluwer.pl
Źródło informacji: Wolters Kluwer Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.10.2012, 17:16 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |