Pobierz materiał i Publikuj za darmo
6 września rozpoczyna się już po raz szósty największa informacyjna kampania edukacyjna w Polsce - Salon Maturzystów Perspektywy 2012. Otworzy ją oficjalnie 7 września na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach Krystyna Szumilas, minister edukacji narodowej. Salony odbędą się w 18 najważniejszych ośrodkach akademickich. Dotychczas ponad milion uczniów kończących szkoły średnie i planujących podjęcie studiów odwiedziło Salon Maturzystów Perspektyw.
"Salon Maturzystów wszedł już na trwale do kalendarza imprez edukacyjnych w naszym kraju - mówi Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, pomysłodawca Salonów Maturzystów. - I choć liczba maturzystów zmniejsza się z roku na rok, na Salonie są tłumy. Rośnie u młodych ludzi świadomość, że dobrze zdana matura i mądrze dobrane studia to podstawa życiowego sukcesu".
Co roku z Salonu Maturzystów, organizowanego we wrześniu przez Perspektywy, korzysta ponad 200 tysięcy młodych ludzi planujących maturę i wybierających studia. Salony, odbywające się w kampusach największych publicznych uczelni akademickich, są przygotowywane we współpracy z okręgowymi komisjami egzaminacyjnymi, regionalnymi konferencjami rektorów oraz kuratorami oświaty.
Uczestnikom Salonów Perspektywy przekażą nieodpłatnie 40 000 egzemplarzy Informatora dla Maturzystów.
Wraz z kolejną edycją Salonu Maturzystów startuje nowa odsłona MegaPortalu Maturzystów Perspektywy.pl, zawierającego m.in. porównywarkę wszystkich studiów w Polsce.
Szczegółowy kalendarz Salonu Maturzystów Perspektywy 2012: http://www.salonmaturzystow.pl
Źródło informacji: Perspektywy.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.09.2012, 11:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |