Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., największy korporacyjny ambasador równouprawnienia kobiet i przedsiębiorczości, zapowiada swój trzeci doroczny konkurs Światowej Serii Innowacji(WSI) we współpracy z Siecią Nauczania Przedsiębiorczości (NFTE). Ogólnoświatowy konkurs skierowany jest do młodych ludzi w wieku od 13 do 24 lat, chcących sprawdzić swoje umiejętności krytycznego myślenia i zaangażować się w rozwiązywanie największych wyzwań, przed którymi stoi dziś ludzkość, aby przyspieszyć realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs).
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220915005847/en/
Wyzwanie WSI autorstwa Mary Kay rozpoczyna się 15 września w związku z Dniem Sprzątania Świata. Projekt zachęca młodych przedsiębiorców do przedstawienia innowacyjnych pomysłów w celu realizacji 14. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ: Życie pod wodą. Zadaniem studentów jest zaprojektowanie rozwiązania, które przyczyni się do zachowania i/lub ochrony światowych ekosystemów morskich i społeczności nadbrzeżnych.
„Całe życie na Ziemi rozpoczęło się w oceanach i od nich zależy. Woda jest najcenniejszym zasobem na naszej planecie i niezwykle ważne jest, abyśmy nie tylko ją szanowali, ale także robili wszystko, aby ją chronić – powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjny Mary Kay Inc. – Kolejne pokolenie światowych myślicieli i liderów już teraz zajmuje się tymi krytycznymi obszarami i podejmuje działania na rzecz ochrony przyrody. Z przyjemnością obserwujemy, jak światowa młodzież może przyczynić się do rozwoju ekosystemów i ochrony różnorodności biologicznej na całym świecie”.
W pierwszym roku współpracy z organizacją Światowe Serie Innowacji NFTE w 2020 r., Mary Kay sponsorowała wyzwanie WSI dotyczące 12. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ: Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja. Młodzi przedsiębiorcy zostali zachęceni do zaprojektowania produktu, usługi lub inicjatywy, która promuje ponowne wykorzystanie lub upcykling tekstyliów. W 2021 r. firma Mary Kay zasponsorowała drugie przedsięwzięcie WSI, które dotyczyło 5. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ: Równość płci. Studenci mieli za zadanie opracować programy promujące równość w miejscu pracy i zapewniające równy dostęp do możliwości ekonomicznych dla kobiet i dziewcząt.
„Konkurs Mary Kay: Wyzwanie ochrony oceanów na świecie, stawia przed naszymi młodymi uczestnikami WSI ambitne zadania dotyczące jakości wody – powiedział dr J.D. LaRock, prezes i dyrektor generalny NFTE. – W klasach szkolnych uczniowie zdobywają wiedzę, że woda ma fundamentalne znaczenie dla zdrowego ekosystemu. Jednak dzięki takim doświadczeniom jak WSI, nabierają umiejętności podtrzymywania tego zasobu. Mogą zaproponować, jak dbać o życie morskie, chronić oceany, zapewnić dostęp do czystej wody pitnej po przystępnych cenach, chronić zasoby wodne przed zanieczyszczeniem, rozwiązać problem nadmiernej konsumpcji lub w inny sposób pomóc zachować nasz ekosystem dla przyszłych pokoleń. To jest naprawdę ogromna sprawa”.
NFTE jest międzynarodową organizacją non-profit zajmującą się edukacją, której celem jest udostępnienie potencjału przedsiębiorczości społecznościom o niskich dochodach. Od momentu powstania ponad 35 lat temu NFTE przeszkoliła tysiące nauczycieli i wykształciła ponad milion młodych ludzi na całym świecie. Każdej jesieni NFTE proponuje nowy zestaw zadań w ramach konkursu WSI i zaprasza sponsorów korporacyjnych do realizacji celów zrównoważonego rozwoju ONZ. Światowa Seria Innowacji NFTE 2022 jest prezentowana przez Citi Foundation i obejmuje wyzwania sponsorowane przez Mary Kay Inc, MetLife Foundation, Mastercard, Bank of the West, Link, Maxar, Ernst & Young, LLP (EY), ServiceNow i Zuora. Trzech zwycięzców zostanie ogłoszonych na początku 2023 roku.
Więcej informacji o Światowej Serii Innowacji i wszystkich wyzwaniach można znaleźć na stronie https://innovation.nfte.com/.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną, aby realizować jeden cel: ubogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstał podmiot wart miliardy dolarów, współpracujący z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet na ich drodze do niezależności ekonomicznej poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. W przekonaniu, że poprawa jakości życia przyczyni się do bardziej zrównoważonej przyszłości, Mary Kay podejmuje współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, badaniach nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz na profilach społecznościowych na Facebooku, Instagramie oraz LinkedIn oraz na Twitterze.
Wersja źródłowa dostępna w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220915005847/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Komunikacja korporacyjna
marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.09.2022, 15:16 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |