Newsletter

Polityka i społeczeństwo

W trzecim dorocznym konkursie Sieci Nauczania Przedsiębiorczości Światowej Serii Wyzwań Innowacyjnych Mary Kay zachęca młodzież z całego świata do zajęcia się kwestią celu zrównoważonego rozwoju nr 14 „Życie pod wodą”

16.09.2022, 15:16aktualizacja: 16.09.2022, 15:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.
Międzynarodowy konkurs na rzecz przedsiębiorczości młodzieży i potencjału innowacyjnego myślenia.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., największy korporacyjny ambasador równouprawnienia kobiet i przedsiębiorczości, zapowiada swój trzeci doroczny konkurs Światowej Serii Innowacji(WSI) we współpracy z Siecią Nauczania Przedsiębiorczości (NFTE). Ogólnoświatowy konkurs skierowany jest do młodych ludzi w wieku od 13 do 24 lat, chcących sprawdzić swoje umiejętności krytycznego myślenia i zaangażować się w rozwiązywanie największych wyzwań, przed którymi stoi dziś ludzkość, aby przyspieszyć realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs). 

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220915005847/en/

Wyzwanie WSI autorstwa Mary Kay rozpoczyna się 15 września w związku z Dniem Sprzątania Świata. Projekt zachęca młodych przedsiębiorców do przedstawienia innowacyjnych pomysłów w celu realizacji 14. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ: Życie pod wodą. Zadaniem studentów jest zaprojektowanie rozwiązania, które przyczyni się do zachowania i/lub ochrony światowych ekosystemów morskich i społeczności nadbrzeżnych.

„Całe życie na Ziemi rozpoczęło się w oceanach i od nich zależy. Woda jest najcenniejszym zasobem na naszej planecie i niezwykle ważne jest, abyśmy nie tylko ją szanowali, ale także robili wszystko, aby ją chronić – powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor operacyjny Mary Kay Inc. – Kolejne pokolenie światowych myślicieli i liderów już teraz zajmuje się tymi krytycznymi obszarami i podejmuje działania na rzecz ochrony przyrody. Z przyjemnością obserwujemy, jak światowa młodzież może przyczynić się do rozwoju ekosystemów i ochrony różnorodności biologicznej na całym świecie”.

W pierwszym roku współpracy z organizacją Światowe Serie Innowacji NFTE w 2020 r., Mary Kay sponsorowała wyzwanie WSI dotyczące 12. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ: Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja. Młodzi przedsiębiorcy zostali zachęceni do zaprojektowania produktu, usługi lub inicjatywy, która promuje ponowne wykorzystanie lub upcykling tekstyliów. W 2021 r. firma Mary Kay zasponsorowała drugie przedsięwzięcie WSI, które dotyczyło 5. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ: Równość płci. Studenci mieli za zadanie opracować programy promujące równość w miejscu pracy i zapewniające równy dostęp do możliwości ekonomicznych dla kobiet i dziewcząt.

„Konkurs Mary Kay: Wyzwanie ochrony oceanów na świecie, stawia przed naszymi młodymi uczestnikami WSI ambitne zadania dotyczące jakości wody – powiedział dr J.D. LaRock, prezes i dyrektor generalny NFTE. – W klasach szkolnych uczniowie zdobywają wiedzę, że woda ma fundamentalne znaczenie dla zdrowego ekosystemu. Jednak dzięki takim doświadczeniom jak WSI, nabierają umiejętności podtrzymywania tego zasobu. Mogą zaproponować, jak dbać o życie morskie, chronić oceany, zapewnić dostęp do czystej wody pitnej po przystępnych cenach, chronić zasoby wodne przed zanieczyszczeniem, rozwiązać problem nadmiernej konsumpcji lub w inny sposób pomóc zachować nasz ekosystem dla przyszłych pokoleń. To jest naprawdę ogromna sprawa”.

NFTE jest międzynarodową organizacją non-profit zajmującą się edukacją, której celem jest udostępnienie potencjału przedsiębiorczości społecznościom o niskich dochodach. Od momentu powstania ponad 35 lat temu NFTE przeszkoliła tysiące nauczycieli i wykształciła ponad milion młodych ludzi na całym świecie. Każdej jesieni NFTE proponuje nowy zestaw zadań w ramach konkursu WSI i zaprasza sponsorów korporacyjnych do realizacji celów zrównoważonego rozwoju ONZ. Światowa Seria Innowacji NFTE 2022 jest prezentowana przez Citi Foundation i obejmuje wyzwania sponsorowane przez Mary Kay Inc, MetLife Foundation, Mastercard, Bank of the West, Link, Maxar, Ernst & Young, LLP (EY), ServiceNow i Zuora. Trzech zwycięzców zostanie ogłoszonych na początku 2023 roku.

Więcej informacji o Światowej Serii Innowacji i wszystkich wyzwaniach można znaleźć na stronie https://innovation.nfte.com/

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, w 1963 r. założyła firmę kosmetyczną, aby realizować jeden cel: ubogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstał podmiot wart miliardy dolarów, współpracujący z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Jako firma ukierunkowana na rozwój przedsiębiorczości Mary Kay jest zaangażowana we wspieranie kobiet na ich drodze do niezależności ekonomicznej poprzez edukację, mentoring, rzecznictwo, tworzenie sieci i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. W przekonaniu, że poprawa jakości życia przyczyni się do bardziej zrównoważonej przyszłości, Mary Kay podejmuje współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na promowaniu doskonałości w biznesie, badaniach nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz na profilach społecznościowych na Facebooku, Instagramie oraz LinkedIn oraz na Twitterze.

Wersja źródłowa dostępna w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220915005847/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Komunikacja korporacyjna 
marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.09.2022, 15:16
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.