Webcast: „Zdalna praca urzędów - jak stworzyć wirtualne biuro obsługi klienta?”
11.02.2021, 16:13aktualizacja: 11.02.2021, 16:20
Gościem Serwisu Samorządowego PAP była Justyna Izdebska, konsultant ds. rozwiązań biznesowych w firmie Comarch Healthcare S.A., która opowiedziała m.in. jak pandemia wpłynęła na zmiany w obrębie urzędów oraz placówek z obsługą klienta i jak można sobie z tym radzić z pomocą nowoczesnych narzędzi.
Źródło informacji: Serwis Samorządowy PAP
Data publikacji | 11.02.2021, 16:13 |
Źródło informacji | Serwis Samorządowy PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ