Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Poniżej zamieszczono wypowiedź Julii Simon, dyrektor ds. prawnych i różnorodności w biznesie firmy Mary Kay Inc., z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet 2021.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210308005888/en/
Kobiety na wysokich stanowiskach wzmacniają pozycję kobiet. To przekonanie stanowi fundament dla wszystkich działań wewnętrznych i zewnętrznych realizowanych przez Mary Kay Inc. Słowa te inspirują firmę do podejmowania niezłomnych wysiłków na rzecz zatrudniania i promowania kobiet na stanowiskach kierowniczych, propagowania Zasad Wzmacniania Pozycji Kobiet ustanowionych przez jednostki Organizacji Narodów Zjednoczonych: UN Women i UN Global Compact, oraz rozwijania przedsiębiorczości i możliwości gospodarczych w celu zwiększania uczestnictwa kobiet i eliminowania uprzedzeń na tle płci. Jeśli zrealizujemy jeden z tych celów, zrealizujemy je wszystkie. Podczas Międzynarodowego Dnia Kobiet 2021 to przesłanie brzmi wyjątkowo.
Hasło tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet to: “Kobiety na stanowiskach kierowniczych: osiągnięcie równej przyszłości w świecie COVID-19”. Zawsze staram się zachęcać naszych partnerów z sektora prywatnego i publicznego, aby oddawali głos kobietom. Kiedy rzucamy wyzwania innym, równie ważne jest jednak stawianie wymagań sobie. W 2019 r. firma Mary Kay we współpracy z sześcioma agencjami ONZ uruchomiła akcelerator przedsiębiorczości kobiet (Women’s Entrepreneurship Accelerator) – strategiczną inicjatywę mającą na celu inspirowanie, edukację i umacnianie przedsiębiorczości kobiet na całym świecie. Naszą misją jest wyeliminowanie w przeciągu kolejnej dekady barier dla wolności gospodarczej, z jaką zmagają się rzesze kobiet na defaworyzowanych obszarach. Mamy nadzieję, że kobiety te, przejmując rolę liderów, przyczynią się następnie do poprawy położenia kolejnych pokoleń dziewcząt.
Dziś i każdego dnia musimy pracować na rzecz przyszłości opartej na zasadzie równości – na rzecz świata wolnego od przemocy, uprzedzeń na tle płci i dyskryminacji. Kobiety nie mogą czekać. #IWD2021 #GenerationEquality
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, 57 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz czynić świat lepszym. Marzenie to przerodziło się z czasem w firmę wartą miliardy dolarów, dysponującą milionami niezależnych sprzedawców w prawie 40 państwach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy.
Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210308005888/en/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
marykay.com/newsroom
tel. (+1) 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.03.2021, 10:25 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |