Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Zbliża się finał "Mistrzostw Młodych Kucharzy"

18.11.2015, 15:52aktualizacja: 18.11.2015, 15:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mistrzostw Młodych Kucharzy 2015 - logo
Mistrzostw Młodych Kucharzy 2015 - logo
Warszawa, 19 listopada 2015 r. – Rozpoczęły się końcowe etapy konkursu "Mistrzostw Młodych Kucharzy" organizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry. W dwóch ostatnich rundach rywalizacji biorą udział dwuosobowe zespoły ze szkół gastronomicznych z całej Polski, a na najlepszych czeka wielki finał z udziałem światowego jury.

24 wytypowane zespoły walczą dziś w półfinale konkursu, wykorzystując wiedzę oraz doświadczenie zdobyte podczas intensywnych przygotowań. Dla 12 najlepszych drużyn będzie to bilet do wielkiego finału, który odbędzie się już w najbliższy piątek, 20 listopada, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. O tytuł mistrzów zespoły walczyć będą przed międzynarodowym jury, którego członkowie należą do Światowego Stowarzyszenia Kucharzy.

Na zwycięzców, oprócz prestiżowego tytułu "Mistrzów Młodych Kucharzy", czeka możliwość dołączenia do kulinarnej Polskiej Reprezentacji Juniorów oraz uczestniczenia w prestiżowych międzynarodowych konkursach m.in. Kulinarnym Pucharze Świata w Luxemburgu. Dodatkowo, laureaci otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł. Swoim zwycięstwem zapewnią także nagrodę dla opiekuna – 1,5 tys. zł oraz nagrody rzeczowe o wartości 7 tys. zł dla szkoły. Nagrodą za drugie miejsce jest 6 tys. zł dla laureatów, zaś za trzecie miejsce - 4 tys. zł. oraz nagrody rzeczowe dla szkół (odpowiednio o wartości 5 tys. oraz 2,5 tys.) i bony na zakupy w MAKRO dla nauczycieli (odpowiednio 1 tys. oraz 500 zł).

"Mistrzostwa Młodych Kucharzy" stanowią kontynuację ogólnopolskiego konkursu "Zgotuj Sobie Sukces", od sześciu lat organizowanego przez firmę MAKRO. Mistrzostwa skierowane są do uczniów szkół o profilu gastronomicznym. Celem rywalizacji jest promocja młodych kucharzy oraz rozwój ich kompetencji, a tegoroczna edycja konkursu będzie pierwszą promującą polskie produkty regionalne.

Szczegółowe zasady Mistrzostw znajdują się w Regulaminie oraz na stronie www.makro.pl (zakładka "Gazetki i promocje").

Patronat nad konkursem "Mistrzostwa Młodych Kucharzy" objęły: Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego, Agencja Rynku Rolnego oraz Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W 2014 roku firma obchodziła 20. rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl.

METRO Cash & Carry działa w 26 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 30 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

Dodatkowych informacji udziela:

Magdalena Figurna

Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

tel. (22) 5000 986

e-mail: magdalena.figurna@makro.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 18.11.2015, 15:52
Źródło informacji MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ