Newsletter

Stacje z logo Statoil znikną z Polski do końca marca 2018 roku

10.09.2017, 11:33aktualizacja: 10.09.2017, 11:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Logo stacji paliwowych działających dotychczas jako Statoil zniknie z polskich dróg ostatecznie do końca marca 2018 roku. Do tego czasu ma się zakończyć proces rebrandingu, czyli zmiany wyglądu stacji i logo na Circle K - poinformowała spółka.

Jak informuje sieć Circle K, pierwsze 100 z ponad 350 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo widnieje m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi i na Śląsku.

"W 2015 r. zdecydowaliśmy, że Circle K stanie się naszą globalną marką detaliczną. To element naszej strategii i jednocześnie bardzo ważny moment w historii całej firmy. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów, w których Circle K ma ugruntowaną pozycję na rynku i z sukcesem funkcjonuje już od wielu lat" – powiedział cytowany w komunikacie prezes Circle K Polska Giedrius Bandzevicius.

Jak poinformowała spóła, zmiana nazwy będzie sukcesywnie obejmować kolejne regiony Polski. We wrześniu i październiku tego roku proces rebrandingu obejmie stacje na Dolnym Śląsku oraz w Wielkopolsce.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i Danii. Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Spółka podkreśla, że zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy.

Nazwa sieci stacje zostaje zmieniona, ponieważ właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard po zakupie Statoil Fuel and Retail w 2012 r. otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. W 2015 r. grupa Couche-Tard zdecydowała, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w jej portfelu, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.(PAP)

pif/ pad/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.09.2017, 11:33
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ