Image
![ElectroMobility Poland (1)](/sites/default/files/styles/custom_image_737_416/public/2023-09/1_0_99.jpg?itok=gHXTT-MM)
Izera chce dotrzeć do klienta. Jak będzie wyglądała sprzedaż polskiego elektryka? PAP
ElectroMobility Poland, właściciel marki Izera, planuje zbudować nowoczesny, efektywny i „lekki” system dystrybucji oparty na sprzedaży w internecie, a także nowoczesne formy sprzedaży bezpośredniej, takie jak m.in. zlokalizowane w miastach concept stores czy mobilne pop-up stores. Koncepcja sprzedaży, nad którą pracuje EMP, wpisuje się w zmiany, które w ostatnich latach zachodzą na rynku motoryzacyjnym, i ma stanowić atut w podjęciu konkurencji rynkowej przez nową markę z Polski.
- 18.09.2023, 08:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom