Newsletter

Totalizator Sportowy: w czerwcu ok. 50 pierwszych salonów gier na automatach

28.05.2018, 17:35aktualizacja: 28.05.2018, 17:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Minimum ok. 1220 maszyn do gier ma pojawić się czerwcu br. w pierwszych 50 salonach gier na automatach w ramach pilotażowego programu - zapowiedział prezes Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik.

"Start tego projektu pilotażowego zaplanowaliśmy na drugi kwartał br. - prawdopodobnie drugą połowę czerwca, koniec czerwca. W pilotażu zakładamy minimum 1221 urządzeń. Liczba salonów - około 50" - powiedział w poniedziałek na konferencji prasowej Cieślik.

Dodał, że pilotaż będzie trwał do końca tego roku i przez ten czas, spółka będzie nadzorować sposób jego realizacji. "Być może już w jego trakcie zwiększymy liczbę otwieranych salonów, jak i dostarczanych maszyn. Ale na to odpowie nam rynek" - powiedział.

Prezes zapowiedział, że 50 salonów powstanie w całym kraju. Lokale w większości przypadków będą wynajmowane przez TS, który będzie miał tam swoich pracowników. Prezes przekazał, że kilkanaście lokali jest już gotowych, prace przygotowawcze cały czas trwają.

Jak mówił, model tych salonów i sposób ich przygotowania, przede wszystkim wielkość będzie zróżnicowany: od minimalnych trzech sztuk automatów do gier, na które pozwala ustawa, do maksymalnych 50 sztuk.

Wyjaśnił, że w ramach pilotażu będą badane: różnorodność rozwiązań, oczekiwania rynku i tego, czego chce klient zainteresowany grą na automatach.

Jak mówił, w perspektywie 2019 r. jest plan na dostarczenie i podłączenie ok. 4-5 tys. urządzeń, "co spowoduje konieczność rozbudowy sieci do 250 salonów".

"Średni koszt przygotowania i otwarcia jednego salonu to około 1 mln 120 tys. zł - powiedział prezes.

"Zakładamy, że każdy salon powinien się zwracać, zacząć zarabiać po 12 miesiącach" - dodał. (PAP)

aop/ amac/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.05.2018, 17:35
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ