Newsletter

Zabezpieczenie na przyszłość: firma InnoGames dokonała konwersji Forge of Empires z Flasha do HTML5

19.06.2018, 14:31aktualizacja: 19.06.2018, 14:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

InnoGames jako pierwszy twórca gier z powodzeniem zastosował kompilator open source HAXE do automatycznej konwersji złożonych gier przeglądarkowych.

Hamburg, 19 czerwca 2018 roku - Firmie InnoGames udało się jako pierwszemu twórcy gier na całym świecie dokonać przy pomocy kompilatora open source HAXE i bez fazy code freeze automatycznej konwersji skomplikowanej gry przeglądarkowej opartej na oprogramowaniu Flash. Od teraz wszyscy gracze mogą grać w strategiczną grę w budowanie miast Forge of Empires w przeglądarce w języku HTML5. Dzięki temu wersja przeglądarkowa tej popularnej gry mająca swoją premierę w 2012 roku jest zabezpieczona na przyszłość, kiedy firma Adobe w 2020 ostatecznie zakończy wsparcie dla Flasha. Firma InnoGames stosuje HAXE również dlatego, żeby uniezależnić od Flasha wszystkie gry przeglądarkowe ze swojego portfolio.

Twórcy gier i dostawcy aplikacji internetowych opartych na technologii Flash stoją przed wyzwaniem przygotowania swoich produktów na koniec Flasha. Przemysł popularnych gier opartych na Flashu wyceniany na wiele milionów euro na samym tylko rynku gier free-to-play stoi przed domniemanym końcem.

"Już dawno zdaliśmy sobie sprawę z niebezpieczeństwa uzależnienia niektórych gier od Flasha i szukaliśmy rozwiązań alternatywnych. Przeprowadziliśmy wiele rozmów na ten temat i stwierdziliśmy, że na rynku nie ma technicznego rozwiązania, które spełniałoby nasze wymagania. Tym bardziej jestem dumny, że nasz wewnętrzny zespół ds. HAXE dokonał całkowitej konwersji tego złożonego projektu w niezwykle krótkim czasie. W ten sposób gwarantujemy, że nasi gracze również w przyszłości będą mogli sami zdecydować, czy zagrać w Forge of Empires na urządzeniu mobilnym, czy w przeglądarce" - mówi Hendrik Klindworth, CEO w InnoGames.

Wybór padł na OpenFL w połączeniu z kompilatorem open source HAXE, który umożliwia uzyskanie kodu programu w różnych językach, między innymi HTML5. Forge of Empires, będąca grą przeglądarkową rozwijającą się przez wiele lat, zawierająca 4000 klas, różne atuty grafiki i dźwięku oraz ponad 500 000 linijek kodu programu, spowodowała mnóstwo technicznych problemów. Firmie InnoGames udało się pokonać te liczne przeszkody i zoptymalizować wersję HTML5 dla wszystkich nowoczesnych przeglądarek.

http://prez.ly/rsK

KONTAKT:

InnoGames GmbH

Friesenstraße 13

20097 Hamburg - Germany

Dennis Schoubye

Senior PR Manager

e-mail: dennis.schoubye@innogames.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.06.2018, 14:31
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ