Newsletter

Zdrowie i styl życia

ADO wprowadza na rynek wysokiej klasy elektryczny rower miejski D30

22.02.2022, 15:10aktualizacja: 22.02.2022, 15:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ADO EBIKE
ADO EBIKE
- Skorzystaj z insta360 przemierzając miasto i podążając za przygodą.
- Wyciśnij maksimum ze swoich codziennych dojazdów dzięki rowerowi elektrycznemu D30 o parametrach 27,5 cala, 250W, prędkość maks. 25 km/h, 36V10,4AH.

FRANKFURT, Niemcy, 22 lutego 2022 r. /PRNewswire/ -- Innowacyjny startup ADO oficjalnie wprowadza na rynek wysokiej klasy elektryczny rower miejski D30.

Jednocześnie ADO łączy siły z Insta360, wprowadzając pod wspólną marką urządzenie ADO Insta360 GO 2 XE, doskonałe do przemierzania miasta i poszukiwania wyzwań.

Zalety roweru elektrycznego ADO D30

Powierzchnie roweru elektrycznego ADO D30 są czterokrotnie malowane sprayem z podgrzewaniem i w całości szczegółowo polerowane. Delikatna faktura zaskakuje elegancją i wyjątkowymi właściwościami. ADO chce promować wyrafinowany i zdrowy tryb życia poprzez jazdę rowerem, spełniając wymagania użytkowników w różnych sytuacjach, takich jak dojazdy do pracy, sport i fitness oraz podmiejska rekreacja.

11-biegowa przerzutka Shimano oraz inteligentny system sterowania ADO G-Drive 2.0 zapewniają wysoką moc i dobrze dopasowują się do różnych scenariuszy jazdy i trybów mocy, zmniejszając wysiłek i zużycie energii. Zasięg roweru to nawet 100 km.

Usługi oferowane przez ADO

Certyfikat CE od profesjonalnego laboratorium SGS zapewnia bezpieczeństwo jazdy i zgodność z normami

Seria ADO D30 spełnia wymagania w zakresie 10 tys. testów we wszystkich kategoriach wydajnościowych i uzyskała międzynarodowy certyfikat CE zgodnie z europejską normą EN15194, co daje pewność bezpiecznej jazdy i zgodności z przepisami.

ADO stawia na ciągłe usprawnianie swoich produktów w oparciu o uwagi konsumentów i bez przerwy podnosi jakość swoich technologii badawczo-rozwojowych, aby jak najlepiej chronić konsumentów podczas codziennych dojazdów.

Wsparcie posprzedażowe zapewnia brak zmartwień i solidność regularnych przejazdów

Spółka ADO otworzyła centrum wsparcia technicznego w Niemczech. ADO zobowiązuje się zapewniać klientom lokalne technologie dla bezproblemowego użytkowania i opiekę posprzedażową w krajach europejskich. Części dostarczane będą w krótkim czasie z lokalnych europejskich magazynów, a użytkownicy mogą także liczyć na przesyłane w czasie rzeczywistym informacje techniczne, porady i wskazówki online. Dodatkowo klienci otrzymują gwarancję wymiany roweru na nowy, jeśli nie nadaje się on do naprawy ze względu na problemy związane z jakością produktu.

W dniach 23 lutego-23 marca, seria D30 trafi na Amazon, oficjalną stronę internetową ADO, OTTO i inne platformy, a cena początkowa wyniesie zaledwie 1499 €. Z kolei ADO D30C z zestawem kamery ADO Insta360 GO 2 XE będzie kosztował tylko 1799 €. W tym okresie rozdawane są też pełną parą kaski i zapięcia rowerowe ADO.

ADO

Spółce ADO zależy na promowaniu ekologicznych dojazdów oraz zielonej, niestroniącej od wyzwań, respektującej tradycje i przyszłościowej kultury jazdy i podejścia do życia.

Sen, założyciel ADO, chce powiedzieć użytkownikom „Gdy przemierzasz swoje miasto na rowerze elektrycznym ADO, czujesz, że możesz mu zaufać”.

Marka ADO nawiązała pogłębioną współpracę z Xiaomi Youpin International. Jednocześnie ADO posiada dwa centra B+R i planuje wzbogacenie swojej oferty o takie produkty, jak rower elektryczny dla kobiet D26 i hulajnoga serii S o ogromnym zasięgu, które zostaną wprowadzone w 2022 r. Wkrótce więcej informacji!

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1750518/image_5022519_37993621.jpg

Źródło: ADO EBIKE

KONTAKT:

Amy Miller

e-mail: marketing@adobike.com

tel. +86 13928317901

www: www.adoebike.com

FB: https://www.facebook.com/Adoebike

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.02.2022, 15:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ