Newsletter

Zdrowie i styl życia

ADO wprowadza na rynek wysokiej klasy elektryczny rower miejski D30

22.02.2022, 15:10aktualizacja: 22.02.2022, 15:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ADO EBIKE
ADO EBIKE
- Skorzystaj z insta360 przemierzając miasto i podążając za przygodą.
- Wyciśnij maksimum ze swoich codziennych dojazdów dzięki rowerowi elektrycznemu D30 o parametrach 27,5 cala, 250W, prędkość maks. 25 km/h, 36V10,4AH.

FRANKFURT, Niemcy, 22 lutego 2022 r. /PRNewswire/ -- Innowacyjny startup ADO oficjalnie wprowadza na rynek wysokiej klasy elektryczny rower miejski D30.

Jednocześnie ADO łączy siły z Insta360, wprowadzając pod wspólną marką urządzenie ADO Insta360 GO 2 XE, doskonałe do przemierzania miasta i poszukiwania wyzwań.

Zalety roweru elektrycznego ADO D30

Powierzchnie roweru elektrycznego ADO D30 są czterokrotnie malowane sprayem z podgrzewaniem i w całości szczegółowo polerowane. Delikatna faktura zaskakuje elegancją i wyjątkowymi właściwościami. ADO chce promować wyrafinowany i zdrowy tryb życia poprzez jazdę rowerem, spełniając wymagania użytkowników w różnych sytuacjach, takich jak dojazdy do pracy, sport i fitness oraz podmiejska rekreacja.

11-biegowa przerzutka Shimano oraz inteligentny system sterowania ADO G-Drive 2.0 zapewniają wysoką moc i dobrze dopasowują się do różnych scenariuszy jazdy i trybów mocy, zmniejszając wysiłek i zużycie energii. Zasięg roweru to nawet 100 km.

Usługi oferowane przez ADO

Certyfikat CE od profesjonalnego laboratorium SGS zapewnia bezpieczeństwo jazdy i zgodność z normami

Seria ADO D30 spełnia wymagania w zakresie 10 tys. testów we wszystkich kategoriach wydajnościowych i uzyskała międzynarodowy certyfikat CE zgodnie z europejską normą EN15194, co daje pewność bezpiecznej jazdy i zgodności z przepisami.

ADO stawia na ciągłe usprawnianie swoich produktów w oparciu o uwagi konsumentów i bez przerwy podnosi jakość swoich technologii badawczo-rozwojowych, aby jak najlepiej chronić konsumentów podczas codziennych dojazdów.

Wsparcie posprzedażowe zapewnia brak zmartwień i solidność regularnych przejazdów

Spółka ADO otworzyła centrum wsparcia technicznego w Niemczech. ADO zobowiązuje się zapewniać klientom lokalne technologie dla bezproblemowego użytkowania i opiekę posprzedażową w krajach europejskich. Części dostarczane będą w krótkim czasie z lokalnych europejskich magazynów, a użytkownicy mogą także liczyć na przesyłane w czasie rzeczywistym informacje techniczne, porady i wskazówki online. Dodatkowo klienci otrzymują gwarancję wymiany roweru na nowy, jeśli nie nadaje się on do naprawy ze względu na problemy związane z jakością produktu.

W dniach 23 lutego-23 marca, seria D30 trafi na Amazon, oficjalną stronę internetową ADO, OTTO i inne platformy, a cena początkowa wyniesie zaledwie 1499 €. Z kolei ADO D30C z zestawem kamery ADO Insta360 GO 2 XE będzie kosztował tylko 1799 €. W tym okresie rozdawane są też pełną parą kaski i zapięcia rowerowe ADO.

ADO

Spółce ADO zależy na promowaniu ekologicznych dojazdów oraz zielonej, niestroniącej od wyzwań, respektującej tradycje i przyszłościowej kultury jazdy i podejścia do życia.

Sen, założyciel ADO, chce powiedzieć użytkownikom „Gdy przemierzasz swoje miasto na rowerze elektrycznym ADO, czujesz, że możesz mu zaufać”.

Marka ADO nawiązała pogłębioną współpracę z Xiaomi Youpin International. Jednocześnie ADO posiada dwa centra B+R i planuje wzbogacenie swojej oferty o takie produkty, jak rower elektryczny dla kobiet D26 i hulajnoga serii S o ogromnym zasięgu, które zostaną wprowadzone w 2022 r. Wkrótce więcej informacji!

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1750518/image_5022519_37993621.jpg

Źródło: ADO EBIKE

KONTAKT:

Amy Miller

e-mail: marketing@adobike.com

tel. +86 13928317901

www: www.adoebike.com

FB: https://www.facebook.com/Adoebike

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.02.2022, 15:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ