Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAZYLEA, Szwajcaria, 7 października 2021 r. /PRNewswire/ -- Firma Ascensia Diabetes Care, twórca systemu monitorowania poziomu glukozy we krwi CONTOUR® i dystrybutor narzędzia ciągłej kontroli poziomu glukozy Eversense®, ogłosiła konkurs plastyczny i fotograficzny „This is diabetes” („Oblicza cukrzycy”) jako inicjatywę wspierającą Światowy Dzień Walki z Cukrzycą. Celem konkursu jest wykorzystanie sztuki i fotografii do podkreślenia znaczenia dostępu do opieki diabetologicznej, w szczególności do leków, technologii, opieki, wsparcia, odżywiania i aktywności fizycznej, co jest oficjalnym tematem wybranym przez Międzynarodową Federację Cukrzycy (IDF) na rok 2021.
W ramach międzynarodowego konkursu Ascensia zaprasza do nadsyłania oryginalnych fotografii lub dzieł sztuki, które prezentują, co naprawdę oznacza dostęp do opieki diabetologicznej. Prace można nadsyłać do dnia 31 października 2021 r. na adres www.thisisdiabetes.com. Zwycięzca będzie mógł nominować wybraną przez siebie organizację charytatywną działającą na rzecz osób chorych na cukrzycę, która otrzyma 5000 EUR, a trzy osoby zajmujące drugie miejsce otrzymają nagrody w wysokości 1000 EUR. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Światowego Dnia Walki z Cukrzycą, 14 listopada 2021 r.
Rob Schumm, prezes Ascensia Diabetes Care oświadczył: „Jesteśmy dumni, że już szósty rok z rzędu wspieramy Światowy Dzień Walki z Cukrzycą. Według IDF miliony ludzi zmagających się z cukrzycą (PWD) na całym świecie nie mają dostępu do podstawowych zasad opieki diabetologicznej, niezbędnych do optymalnego zarządzania ich chorobą i uniknięcia poważnych powikłań. Tegoroczny temat jest, zatem jak najbardziej trafny, ponieważ zbiega się z setną rocznicą odkrycia insuliny, leku ratującego życie osobom cierpiącym na cukrzycę typu 1, a także niektórym borykającym się z cukrzycą typu 2”.
„Poprzez ten konkurs pragniemy wykorzystać sztukę i fotografię, aby podkreślić, jak dostęp do leków, technologii, zdrowej diety i pracowników służby zdrowia może ułatwić i poprawić jakość życia osób z PWD oraz jak jego brak może sprawić, że ich życie stanie się trudniejsze” – kontynuuje Schumm.
Do panelu sędziowskiego wybrano członków internetowej społeczności diabetyków, zawodowych artystów i fotografów, a także przedstawiciela grupy Diabetes Insider firmy Ascensia, w skład której wchodzi kilku pracowników zmagających się z cukrzycą. Sędziowie wspólnie wybiorą zwycięską pracę i trzech laureatów w oparciu o trzy kryteria: kreatywność, umiejętność opowiadania historii i związek z tematem tegorocznego Światowego Dnia Walki z Cukrzycą.
Mieszkająca w Singapurze Pei Yan Heng, fotografka żyjąca z cukrzycą typu 2 i sędzia konkursu „This is diabetes” skomentowała: „Borykając się z cukrzycą, w pełni doceniam, jak dostęp do odpowiednich leków, technologii monitorowania i wsparcia ze strony pracowników służby zdrowia pomaga mi skutecznie zarządzać poziomem glukozy. Dlatego z przyjemnością biorę udział w konkursie Ascensia, który jest znakomitym sposobem, aby podkreślić i twórczo podzielić się swoimi historiami i przemyśleniami na temat tego, jak te zasoby i wsparcie przynoszą korzyści osobom z PWD na całym świecie”.
©2021 Ascensia Diabetes Care Holdings AG. Wszelkie prawa zastrzeżone. Ascensia, logo Ascensia Diabetes Care oraz Contour są znakami towarowymi i/lub zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Ascensia Diabetes Care Holdings AG.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1654607/WDD21_Hero_Image.jpg
Wideo - https://mma.prnewswire.com/media/1654606/Ascensia_This_is_Diabetes_WDD_2021.mp4
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/749389/Ascensia_Diabetes_Care_Logo.jpg
Źródło: Ascensia Diabetes Care
KONTAKT:
Annabel Watson, kierownik ds. komunikacji międzynarodowej
e-mail: annabel.watson@ascensia.com
tel. +41 76 432 46 25
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.10.2021, 10:11 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |