Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Temat koronawirusa jest ważny, jednak badanie LoveBrands Relations ukazało także istotny trend: 77% respondentów przyznaje, że czuje się już znużona tematem koronawirusa i oczekuje innych informacji. Blisko 60% respondentów twierdzi, że potrzebuje rozrywki. Niepewność nadchodzących dni powoduje, że szukamy również informacji gospodarczych (53,6%). Szukamy sportu, porad i plotek o gwiazdach.
Pandemia wywołana koronawirusem spowodowała, że Polacy stali się większymi „konsumentami” mediów. Blisko 60% przyznaje, że w ostatnich tygodniach zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Podstawowym źródłem informacji wśród Polaków jest internet. Wzrost korzystania z tego medium do zdobywania informacji zadeklarowało 86% Polaków. Na drugim miejscu znalazła się telewizja, z której korzysta 76% respondentów.
Jakich informacji o koronawirusie poszukujemy? 73% Polaków szuka informacji bieżących: o statystykach zachorowalności oraz zgonów, wiadomości ze świata i dotyczących czasu trwania pandemii. Dla 56% respondentów ważne są również informacje na temat sposobów zabezpieczania się przed zarażeniem koronawirusem. Tylko niecałe 4% respondentów przyznaje, że nie szuka żadnych informacji na tematy związane z COVID-19.
Wiadomości dotyczące statystyk i prognoz związanych z pandemią są szczególne ważne dla osób do 24 r.ż. Dla osób w średnim wieku istotne są informacje dotyczące tarczy antykryzysowej, a osoby powyżej 50 r.ż. bardziej niż inne grupy wiekowe szukają informacji na temat chorób wpływających na to, że jest się w grupie podwyższonego ryzyka.
Badanie przeprowadzone na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków po 18.r.ż, N=1024.
KONTAKT:
e-mail: bartosz.lewicki@lbrelations.pl
tel. 693 55 54 53
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.04.2020, 18:18 |
Źródło informacji | LoveBrands Relations |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Polacy zostają na wakacje w kraju. Będziemy wypoczywać rodzinnie i coraz częściej z dala od tłumów
W badaniach aż 40% Polaków deklaruje, że tegoroczne wakacje spędzi wyłącznie w Polsce [1]. To ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej, mimo że średnie ceny noclegów rosną. Według danych OLX w maju 2025 r. wynosiły o około 3,5% więcej niż w 2024 r. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie zwiększa się także dostępność ofert – w ciągu ostatniego roku w serwisie pojawiło się niemal 23 tysiące nowych ogłoszeń.- 26.06.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: OLX
-
Image
Eksperci: indywidualne decyzje i zachowania każdego z nas kształtują obraz zdrowia publicznego PAP
Zdrowie publiczne w głównej mierze zależy od naszych indywidualnych postaw i decyzji w zakresie odżywiania się, stosowania używek, aktywności fizycznej i profilaktyki - wskazali eksperci Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB i Ministerstwa Zdrowia podczas konferencji prezentującej najnowszy raport pt.: „Sytuacja zdrowotna ludności Polski i jej uwarunkowaniach 2025”.- 24.06.2025, 13:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ