Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Temat koronawirusa jest ważny, jednak badanie LoveBrands Relations ukazało także istotny trend: 77% respondentów przyznaje, że czuje się już znużona tematem koronawirusa i oczekuje innych informacji. Blisko 60% respondentów twierdzi, że potrzebuje rozrywki. Niepewność nadchodzących dni powoduje, że szukamy również informacji gospodarczych (53,6%). Szukamy sportu, porad i plotek o gwiazdach.
Pandemia wywołana koronawirusem spowodowała, że Polacy stali się większymi „konsumentami” mediów. Blisko 60% przyznaje, że w ostatnich tygodniach zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Podstawowym źródłem informacji wśród Polaków jest internet. Wzrost korzystania z tego medium do zdobywania informacji zadeklarowało 86% Polaków. Na drugim miejscu znalazła się telewizja, z której korzysta 76% respondentów.
Jakich informacji o koronawirusie poszukujemy? 73% Polaków szuka informacji bieżących: o statystykach zachorowalności oraz zgonów, wiadomości ze świata i dotyczących czasu trwania pandemii. Dla 56% respondentów ważne są również informacje na temat sposobów zabezpieczania się przed zarażeniem koronawirusem. Tylko niecałe 4% respondentów przyznaje, że nie szuka żadnych informacji na tematy związane z COVID-19.
Wiadomości dotyczące statystyk i prognoz związanych z pandemią są szczególne ważne dla osób do 24 r.ż. Dla osób w średnim wieku istotne są informacje dotyczące tarczy antykryzysowej, a osoby powyżej 50 r.ż. bardziej niż inne grupy wiekowe szukają informacji na temat chorób wpływających na to, że jest się w grupie podwyższonego ryzyka.
Badanie przeprowadzone na przełomie marca i kwietnia na reprezentatywnej grupie Polaków po 18.r.ż, N=1024.
KONTAKT:
e-mail: bartosz.lewicki@lbrelations.pl
tel. 693 55 54 53
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.04.2020, 18:18 |
Źródło informacji | LoveBrands Relations |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Zaznaj błogości w Premier Village Phu Quoc Resort: holistyczny odpoczynek dla zmysłów
- 12.11.2024, 09:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Europejskie pieczarki - klucz do zrównoważonej kuchni i ratunek dla środowiska
W dobie rosnącej świadomości ekologicznej oraz zmieniających się trendów kulinarnych, pieczarki stają się jednym z fundamentów nowoczesnej, zrównoważonej kuchni. Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb” ma na celu przypomnienie o niezwykłych walorach tego produktu - zarówno kulinarnych, jak i środowiskowych.- 05.11.2024, 12:16
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Sopexa