Pobierz materiał i Publikuj za darmo

POLA - pierwszy produkt nowej marki
Pierwszym, ale - jak zaznaczają producenci – nie ostatnim produktem spod marki POLA są chipsy owocowe na bazie słynnego polskiego jabłka. Na początek przekąski trafią do polskich sklepów w trzech odsłonach: chips 100% jabłko, chips z jabłka z sokiem truskawkowym, chips z jabłka z cynamonem.
Jabłko w wielkim mieście (i w internecie)
Jak mówi Aleksandra Ośko-Woźniak: „Nasz produkt kierujemy do wszystkich szukających przekąski bez kompromisów - przede wszystkim smacznej, przyjemnie chrupiącej, ale również naturalnej. Wszyscy lubimy małe przyjemności - a taką z pewnością jest słodko chrupiący chips z jabłka. Produkty Pola świetnie sprawdzają się w przysłowiowym >>biegu<< - w domu, w pracy, w podróży. Jesteśmy przekonani, że POLA odnajdzie się na rynku i wierzymy, że chipsy jabłkowe mogą stać się jednym z ulubionych przysmaków Polek, do których w szczególności kierujemy nasz produkt”.
Przedstawicielka firmy podkreśla że chipsy POLA wyróżniają się oryginalną teksturą i słodkością. Gdzie znajdziemy Polę? Poza półkami sklepowymi, wśród dostępnych kanałów dystrybucji produktu, planowany jest również rozwój kanałów e-commerce, który docelowo będzie pozwalał na zamówienia nie tylko chipsów, ale także innych produktów.
POLA – początek rewolucji w polskim sadzie?
Polska jest wiodącym europejskim producentem jabłek. Jednak aby wciąż się rozwijać potrzebne są nowe pomysły oraz nakłady w kierunku jakości i markowania produktów. To właśnie odpowiedzią na to wyzwanie jest POLA - zupełnie nowa marka, za którą stoi nie tylko marketing, ale przede wszystkim jakość i wyrazistość produktów. POLA wprowadzana jest na razie na polski rynek, docelowo Rajpol już dziś mówi o globalnych ambicjach.
Rajpol podkreśla, że zamiarem grupy jest rozwijanie tradycyjnych podstaw biznesu i nie ma mowy o rewolucji. Projekt Pola jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji firmy Rajpol jako lidera rynku. Same produkty Pola są odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych i trendy rynkowe. W 2023 roku planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka - POLA.
Jak podkreśla Aleksandra Ośko-Woźniak: „Chipsy POLA to początek nowości, których kolejne odsłony będziemy prezentować już w 2023 roku. Chcemy, aby POLA była perłą w koronie grupy Rajpol, a produkty pod tą marką przynosiły smak i radość Klientom nie tylko w Polsce”.
Grupa Rajpol
Grupa Rajpol to jedna z największych i najnowocześniejszych grup producentów owoców w Polsce, obecna na rynku od 21 lat. Grupa liczy 160 udziałowców, którzy z pasją i w oparciu o wieloletnie doświadczenie produkują owoce na ponad 1800 ha. Rocznie grupa Rajpol produkuje ponad 70000 ton owoców, podstawą działalności są jabłka, ale poza tym Rajpol produkuje również gruszki, śliwki, czereśnie, borówkę amerykańską czy wiśnię.
KONTAKT:
e-mail: hello@pola-snacks.pl
Źródło informacji: Grupa Rajpol
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.11.2022, 08:48 |
Źródło informacji | Grupa Rajpol |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: indywidualne decyzje i zachowania każdego z nas kształtują obraz zdrowia publicznego PAP
Zdrowie publiczne w głównej mierze zależy od naszych indywidualnych postaw i decyzji w zakresie odżywiania się, stosowania używek, aktywności fizycznej i profilaktyki - wskazali eksperci Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB i Ministerstwa Zdrowia podczas konferencji prezentującej najnowszy raport pt.: „Sytuacja zdrowotna ludności Polski i jej uwarunkowaniach 2025”.- 24.06.2025, 13:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czy polska rodzina ma czas dla siebie? Nowe badanie pokazuje, że choć spędzamy czas razem - brakuje nam planu, dobrych nawyków rodzinnych i spokoju
Aż 71% Polaków deklaruje, że codziennie spędza czas z rodziną. Jednak za tą optymistyczną statystyką kryje się także obraz codziennego przeciążenia, stresu i braku wspólnych rodzinnych nawyków - wynika z badania społecznego realizowanego przez ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie Intelligent Technologies S.A., twórcy aplikacji Im2be.- 23.06.2025, 15:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Intelligent Technologies S.A.
-
Image
Międzynarodowy salon branży sportowej „Globalna łączność - Współpraca międzybranżowa” odbył się w Hongkongu
- 23.06.2025, 10:48
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ