Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Oddanie krwi to jedna z najszlachetniejszych, niewymagających dużego wysiłku czynności, jakie można wykonać dla drugiego człowieka. Dla dawcy to zaledwie chwila, która może być warta czyjeś życie. Dlatego też Ruch Chorzów wraz z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach zaprasza kibiców „Niebieskich” oraz Widzewa Łódź do udziału w charytatywnej zbiórce „Niebieska Krew”. Akcja prowadzona będzie na placu pod Stadionem Śląskim od strony ul. Parkowej i rozpocznie się w sobotę o 12:00, a zakończy o 15:30.
Fani, którzy nie mają możliwości dotarcia na miejsce własnym środkiem transportu, mogą skorzystać ze specjalnej, nieodpłatnej linii autobusowej. Niebieski autobus rozpocznie podróż pod Centrum Handlowym AKS w sąsiedztwie Stadionu Śląskiego, a następnie zatrzyma się na przystankach: Stary Szyb Prezydent, Chorzów Rynek, Świętochłowice Skałka, Świętochłowice Dworzec, Chorzów Batory oraz Parking ul. Cicha, by zakończyć trasę w miejscu początkowym - pod CH AKS. Autobus wykona cztery przejazdy zgodnie z harmonogramem. Linia niebieski autobus może zostać uruchomiona dzięki wsparciu sponsora strategicznego Ruchu Chorzów, marce Betclic.
„Przed nami historyczny mecz, który na długie lata zapadnie w pamięć zarówno kibicom obecnym w sobotę na Stadionie Śląskim, jak i wszystkim osobom śledzącym z uwagą polski futbol. Już w środę przekroczyliśmy barierę 44 000 wydanych wejściówek i pobiliśmy frekwencyjny rekord Ekstraklasy w XXI wieku. Teraz walczymy o jego wyśrubowanie i zapełnienie >>Kotła Czarownic<< po brzegi. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że tak wspaniałe wydarzenie uświetnimy czymś tak pożytecznym, jak zbiórka krwi. Trzymam kciuki, by najwyższa, możliwa frekwencja dotyczyła zarówno meczu, jak i akcji >>Niebieska Krew<<” - powiedział Seweryn Siemianowski, prezes Ruchu Chorzów.
Kibice, którzy zdecydują się oddać krew, mogą liczyć, poza czekoladami, na dodatkowe upominki od Ruchu oraz Betclic. Co więcej, po udziale w akcji nie będą musieli wracać do domu. Jak na prawdziwe, piłkarskie święto przystało, Ruch przygotowuje przed meczem z Widzewem specjalną strefę piknikową, która stanie tuż obok strefy RCKiK. Będzie w niej można spędzić czas aż do rozpoczęcia spotkania. Więcej informacji na ten temat klub przekaże w oddzielnych komunikatach na stronie www.ksruch.com oraz w mediach społecznościowych.
Do udziału w akcji „Niebieka Krew” Ruch Chorzów zaprasza w specjalnym wideo, które dostępne jest na YouTube.
Jak przygotować się do oddania krwi? Jak wygląda cały proces? Wszelkie informacje na ten temat znaleźć można na stronie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach. Wystarczy wejść w ten link, aby zapoznać się z pełną instrukcją postępowania.
Źródło informacji: Betclic
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.04.2024, 12:07 |
Źródło informacji | Betclic |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ