Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Genoscope została założona 15 lat temu. Produkuje kosmeceutyki (połączenie leku i kosmetyku) oraz nutraceutyki (połączenie suplementu z produktem farmaceutycznym). Głównym surowcem wykorzystywanym przez firmę jest najsilniejsze bioaktywne colostrum bovinum (www.genocolostrum.pl), czyli siara bydlęca. To bioaktywna substancja odżywcza (tzw. pierwsze mleko) zawierająca wszystkie naturalne czynniki wzrostu, pełen łańcuch aminokwasów oraz ponad 300 innych substancji przeznaczonych do wzmacniania układu odpornościowego.
„Kiedy wchodzimy na nowy rynek, szczególnie ważna jest analiza kultury biznesowej danego obszaru. Proces asymilacji i rozwoju jest bardzo skomplikowany, długotrwały i kosztowny. Obarczony jest również wysokim ryzykiem porażki” - mówi Radosław Czaplejewicz, prezes i założyciel Genoscope, producenta kosmeceutyków oraz nutraceutyków.
Aby zapewnić najwyższą jakość colostrum, należy stosować ekstremalnie wysokie standardy chowu, czasu i sposobu poboru oraz obróbki surowca.
„Poprzez pełną kontrolę procesu produkcyjnego stworzyliśmy nową jakość bioaktywnego colostrum - Genocolostrum (www.genocolostrum.pl). Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą i powtarzalną jakość naszych produktów oraz zapewnić pełne bezpieczeństwo dla naszych klientów” - zapewnia prezes Genoscope.
Jednym z kosmeceutyków opartym na Genocolostrum (www.genocolostrum.pl) jest maść na gojenie ran - Diabetegen (www.diabetegen.pl). Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy, preparat wspomaga regenerację i ochronę skóry w ciężkich przypadkach, takich jak: stopa cukrzycowa, odleżyny czy zmiany skórne po chemioterapii. Jest również bardzo skuteczny przy bliznach, oparzeniach czy niegojących się ranach.
„Nasze produkty zyskały zaufanie lekarzy i uznanie dermatologów na całym świecie. Każdego dnia otrzymujemy raporty o terapiach zakończonych sukcesem - dzięki maści Diabetegen (www.diabetegen.pl). Kilkanaście lat temu idea budowy firmy została oparta na polityce najwyższej jakości produktów oraz transparentności celu naszych działań i to dzisiaj wraca do nas z nawiązką” - wyjaśnia Radosław Czaplejewicz.
Dodaje:
„Obecnie mamy dostęp do niezliczonych udokumentowanych badań obserwacyjnych z klinik na wszystkich kontynentach świata, dotyczących nadzwyczajnego działania naszego produktu na ciężkie i trudne do zagojenia rany. Rekomendacje autorytetów świata medycznego oraz międzynarodowe uznanie jest bardzo cenne i nobilitujące. Nic jednak nie może się równać ze świadomością, że mamy bezpośredni wpływ na ratowanie życia ludzkiego oraz że skuteczna terapia, nawet z pozoru w beznadziejnych przypadkach, nie musi się wiązać z astronomicznymi wydatkami”.
Według Radosława Czaplejewicza największą wartością jego firmy, poza produktami, jest bardzo rozwinięta sieć dystrybucji. Obecność w blisko 100 krajach Genoscope budowało przez ostatnie kilkanaście lat.
„Otwarcie przedstawicielstwa w danym kraju, przy założeniu pierwszych 12-miesięcznych kosztów obejmujących podstawowe wydatki, to kwota rzędu 600-800 tys. dolarów. Kolejne 12 miesięcy zajmuje doprowadzenie do momentu, kiedy przedstawicielstwo zaczyna na siebie zarabiać. Aby przekonać się, czy decyzja wejścia na dany rynek była słuszna, potrzeba w sumie około roku i blisko miliona dolarów. Jest to szczególnie trudne, że skupiamy się na sektorze diabetologii i onkologii, gdzie musimy rywalizować z międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi” - wskazuje prezes Genoscope.
Skalę przedsięwzięcia najlepiej obrazuje szacowana wartość infrastruktury obejmującej 100 krajów. Aby zbudować sieć dystrybucji opartą na zaufanych lokalnych partnerach, posiadających bezpośrednie przełożenie na wewnętrzne kanały sprzedażowe, należy poświęcić ok. 24 miesięcy na każdy z wybranych krajów. Pomijając kwestie czasowe, które kalkulować trzeba w przedziale kilku czy nawet kilkunastu lat, trzeba się więc liczyć z sumarycznym wydatkiem blisko 100 milionów dolarów. Wartości te są szacunkowe, ale dają pogląd na wyjątkowy potencjał eksportowy stworzony przez Genoscope.
„Aby mieć obraz całości, należy uwzględnić jeszcze trzy istotne elementy, które stanowią cenną wartość dodaną. Po pierwsze, udało nam się zarejestrować produkty w Afryce, Azji i krajach Orientu. A tam czas rejestracji potrafi trwać nawet trzy lata, co w połączeniu z ciągle zmieniającymi się regulacjami prawnymi jest wręcz >>kaskaderskim<< wyczynem. Po drugie, zastrzegliśmy nasze znaki towarowe w ponad 35 krajach - w tym w Indiach i w Chinach. I po trzecie, nasze produkty posiadają cztery certyfikaty ISO, certyfikację GMP, certyfikat IFS, a także Halal i koszerności, co daje nam praktyczne nieograniczony dostęp do wszystkich rynków na świecie” - dodaje Radosław Czaplejewicz.
Według niego gospodarka światowa rozwija się w niespotykanym dotychczas tempie. Jedyną stałą jest zmiana. Jak tłumaczy prezes Czaplejewicz, ciągła weryfikacja dotychczas znanych praw ekonomii, gdzie planowanie długoterminowe staje się abstrakcją, wymusza na przedsiębiorcach świadome lub nie stosowanie zasad ekonomii kwantowej - czyli założenie, że rynek jest wielowymiarowy i nieprzewidywalny.
„W takiej sytuacji stabilna infrastruktura dystrybucyjna w 100 krajach daje niemal nieskończone możliwości bezpiecznego wprowadzania nowych usług czy produktów, bez ryzyka ponoszenia zbędnych kosztów. Dlatego po 15 latach rozwoju naszej firmy nadszedł czas na podzielenie się doświadczeniem oraz kontaktami biznesowymi z innymi podmiotami, gotowymi do podboju rynków międzynarodowych” - podsumowuje prezes Genoscope.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.05.2024, 08:30 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
III Forum Bezpiecznej Żywności w Warszawie. Green REV Institute i Koalicja Future Food 4 Climate zapraszają
26 listopada 2024 w godzinach 10:30-15:30, w Bibliotece Publicznej m.st. Warszawy, już po raz trzeci odbędzie się Forum Bezpiecznej Żywności - wydarzenie organizowane przez Green REV Institute oraz koalicję Future Food 4 Climate. Wydarzenie jest wspierane przez Ambasadę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz European Climate Foundation. III Forum Bezpiecznej Żywności zostało objęte patronatem honorowym Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.- 21.11.2024, 12:54
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Green REV Institute
-
Image
Za nami wielki finał turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”
19 listopada na PGE narodowym w Warszawie odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski, w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15, pokazali swój talent, determinację i ducha fair play. Drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice - to wielcy zwycięzcy rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych.- 20.11.2024, 15:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PZU
-
Image
Rekord Polski w konsumpcji różnych odmian jabłek
W ramach profilaktyki cukrzycy i promocji akcji „Jedno jabłko dziennie” 138 osób stworzyło „największą sztafetę jedzenia jabłek”. Degustowano 10 różnych odmian. Rekord ustanowiono 13 listopada 2024 r. w Centrum Dydaktycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Partnerami wydarzenia byli Wydział Nauk o Zdrowiu WUM i polscy sadownicy. Patronat nad wydarzeniem objął Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu WUM - prof. Mariusz Gujski.- 15.11.2024, 09:18
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych