Newsletter

Zdrowie i styl życia

Hisense i Paris Saint-Germain ogłaszają przedłużenie współpracy

26.09.2023, 15:44aktualizacja: 26.09.2023, 15:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 22 września 2023 r. /PRNewswire/ -- Koncern Hisense, międzynarodowa korporacja specjalizująca się w elektronice użytkowej i sprzęcie AGD, przedłużył współpracę sponsorską z Paris Saint-Germain o kolejne dwa lata. Umowa między obiema organizacjami, która rozpoczęła ich globalną współpracę w sierpniu 2020 roku, będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/25.

Spółka Hisense ugruntowała swoją pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii dla gospodarstw domowych w ciągu ostatnich dwóch dekad, co jest wynikiem jej wieloletniego zaangażowania w najpopularniejsze wydarzenia sportowe na świecie, w tym Mistrzostwa Świata FIFA 2022™, a także niedawno ogłoszonego patronatu nad Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2024™. Rozwój współpracy Hisense z Paris Saint-Germain jest tego kolejnym potwierdzeniem pozwalającym na kontynuację misji firmy mającej na celu poprawę komfortu oglądania meczów przez fanów piłki nożnej na całym świecie.

W ramach współpracy z paryskim klubem telewizory Hisense są teraz standardowo wyposażone we wbudowany tryb sportowy. Co więcej, od początku współpracy spółka wyemitowała trzy reklamy z udziałem piłkarzy Paris Saint-Germain, z których ostatnia, zaprezentowana w marcu 2023 roku, wygenerowała ponad 106 milionów odsłon i 48,3 miliona wyświetleń. Współpracując z paryskim klubem, Hisense może liczyć na jedną z największych społeczności w światowym sporcie, z ponad 200 milionami obserwujących, pozyskując nowych klientów dzięki innowacyjnym kampaniom.

Marc Armstrong, dyrektor ds. przychodów w Paris Saint-Germain, powiedział: „Z przyjemnością kontynuujemy naszą przygodę z Hisense, spółką, która podziela naszą filozofię. Innowacyjność leży u podstaw tej współpracy i determinacji w dalszym wzbogacaniu doświadczeń użytkowników i fanów poza ekranem”.

Catherine Fang, wiceprezes Hisense International, dodała: „Współpraca z Paris Saint-Germain stanowi integralną część szeroko zakrojonej strategii sportowej Hisense, zapewniając niezwykłe wrażenia milionom rodzin dzięki innowacjom technologicznym i oferując doskonałą jakość obrazu telewizyjnego konsumentom w Europie. Głęboko wierzymy, że dzięki takiemu partnerstwu będziemy w stanie zapewnić paryskiemu klubowi i jego fanom na całym świecie jak najlepsze doznania z oglądania meczów w domu”.

Wykorzystując wysoce efektywną strategię sportową, koncern Hisense odnotował w pierwszej połowie roku wzrost sprzedaży telewizorów na całym świecie o 21,05% rok do roku. Firma będzie nadal oferować konsumentom niezwykłe wrażenia podczas oglądania meczów wspólnie z rodzinami i przyjaciółmi. Odnowienie współpracy umożliwia regularne oferowanie fanom Paris Saint-Germain najlepszych możliwości technologicznych podczas oglądania meczów na całym świecie.

Zdjęcia – https://mma.prnewswire.com/media/2218248/20230922104121.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.09.2023, 15:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ