Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 14 listopada 2022 r. /PRNewswire/ -- Wraz z rozpoczęciem ostatecznego odliczania do Mistrzostw Świata FIFA w Katarze w 2022 r. koncern Hisense rozpocznie wraz z brazylijską legendą piłki nożnej Kaká kampanię „Perfect Match Tour” w Katarze, której celem jest zaangażowanie i aktywizacja fanów piłki nożnej na całym świecie oraz budowanie wizerunku marki Hisense poprzez pryzmat tego sportu i rywalizacji.
Od listopada do grudnia projekt Hisense „Perfect Match Tour” będzie realizowany w kilku charakterystycznych miejscach w Dubaju i Dosze. W każdym z nich Kaká będzie podejmował wyzwania piłkarskie i angażował miejscowych kibiców, aby w ten sposób zwiększać entuzjazm wśród uczestników.
Przekierowanie uwagi międzynarodowych miłośników piłki nożnej
Program „Perfect Match Tour” realizowany przez Hisense będzie kampanią typu all-inclusive, która zapewni ekscytujące wydarzenia zarówno na miejscu, jak i w mediach społecznościowych. Fani biorący udział w atrakcjach na miejscu w Katarze będą mieli okazję spotkać się osobiście z Kaką i zagrać ramię w ramię z legendą brazylijskiej piłki nożnej, zapewniając sobie niezapomniane wrażenia. „Perfect Match Tour” uwzględnia również wszystko, od przestrzeni audiowizualnej po rzeczywistość wirtualną, umożliwiając konsumentom bezpośrednie zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami marki.
Dodatkowo kibice mogą dołączyć do kampanii online, uczestnicząc w działaniach prowadzonych przez oficjalne profile Hisense w mediach społecznościowych, gdzie mogą zdobywać ekskluzywne nagrody i dzielić się wrażeniami z pasjonatami piłki nożnej na całym świecie.
Najnowsze rozwiązania Hisense w pełnej odsłonie
W ramach kampanii zaprezentowane zostaną również niestandardowe linie telewizorów Hisense, przygotowane z myślą o Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2022™, które mają stać się najważniejszymi punktami całej kampanii.
Jednym z flagowych produktów koncernu, który znacząco zaznaczy swoją obecność w kampanii, jest ULED TV U7. Model ten, stanowiący standard podczas oglądania najważniejszych wydarzeń sportowych, posiada wbudowany profesjonalnie skalibrowany tryb sportowy, który automatycznie optymalizuje jakość obrazu. Zaawansowany obraz minimalizuje ryzyko zacięć i drgań, prezentując użytkownikom żywe kolory i niezwykle płynny ruch. Po włączeniu trybu sportowego każdy emocjonujący moment meczu zostanie ukazany w sposób absolutnie wciągający, od fantastycznych podań i niewiarygodnych umiejętności zawodników po śpiewy i okrzyki kibiców każdego kraju.
W ciągu ostatniej dekady koncern Hisense ugruntował swoją pionierską pozycję w branży ULED. Od stycznia do października 2022 roku seria telewizorów ULED zwiększyła swoją sprzedaż o 40% rok do roku w Kanadzie, Meksyku, RPA, Indiach i na wielu innych kluczowych rynkach.
Kolejną rewolucyjną technologią Hisense zaprezentowaną podczas kampanii jest seria telewizorów Laser TV. Dzięki technologii laserowej Tri-Chroma, dopracowanemu systemowi wyświetlania DLP, 100- lub 120-calowemu niezwykle dużemu ekranowi i potężnemu systemowi dźwiękowemu, telewizory z serii Laser TV gwarantują głębsze doznania, niewiarygodnie realistyczne kolory oraz znakomity dźwięk.
Kreowanie nieporównywalnych wrażeń z oglądania dzięki najnowocześniejszej technologii od zawsze było jedną z podstawowych wizji firmy Hisense. Trasa „Perfect Match Tour” pozwoli kibicom piłkarskim i konsumentom na niezapomniane przeżycia związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup™ w towarzystwie technologii Hisense.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1945064/image1.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1945065/image2.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1945066/image3.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.11.2022, 08:59 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |