Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Realizację kampanii wsparły dwie kobiety, które nie ujawniają swojej tożsamości, ale pragną podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą, macierzyństwem i HIV. Zaangażowały się w realizację tego przedsięwzięcia, by przekonać wszystkie kobiety planujące macierzyństwo i będące w ciąży, które nie zbadały się jeszcze w kierunku HIV, żeby wykonały test.
Dwie matki – Katarzyna oraz występująca pod pseudonimem "Pogodzona" opowiadają o ciąży, macierzyństwie i HIV. Katarzyna wiedziała o swoim zakażeniu i urodziła zdrowe dziecko. "Pogodzona" nie zdawała sobie sprawy ze swojego statusu serologicznego.
Rozmowy z seropozytywnymi mamami są dostępne na stronie kampanii "Jeden test. Dwa życia™": http://www.aids.gov.pl/kampanie/1test.2zycia/okampanii.html
Ich historie przekonują, że warto wykonać test w kierunku HIV, aby zminimalizować ryzyko przeniesienia zakażenia z matki na dziecko.
KONTAKT:
Anna Kaczmarek
e-mail: a.kaczmarek@aids.gov.pl
tel. 22 331-77-81
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.05.2015, 17:49 |
Źródło informacji | Krajowe Centrum ds. AIDS, Agenda Ministra Zdrowia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
enel-med: inwestycja w jakość się opłaca
Centrum medyczne enel-med już po raz dziewiąty zostało uhonorowane prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii „Przychodnie lekarskie”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie opinii samych konsumentów, którzy oceniają jakość obsługi i satysfakcję z usług.- 01.08.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: enel-med
-
Image
Mobilna gastronomia coraz popularniejsza w Polsce. IJHARS zajrzała do food trucków
W pierwszej połowie 2025 r. liczba lokali gastronomicznych w Polsce zwiększyła się o blisko 2 tys., po raz pierwszy w historii przekraczając barierę 100 tys. punktów - poinformowała "Rzeczpospolita", powołując się na raport firmy Dun & Bradstreet. Raport pokazuje również, że coraz większym zainteresowaniem Polaków cieszą się mobilne punkty sprzedaży żywności. Mając na względzie te tendencje, IJHARS przyjrzała się uważnie jedzeniu serwowanemu w food truckach. Zauważyliśmy błędy, ale w naszych działaniach stawiamy na edukację i dialog, pragniemy przede wszystkim poprawy standardów jakości sprzedawanych potraw i dań.- 31.07.2025, 11:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IJHARS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ