Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Circle K, aż 70% Polaków lubi jadać poza domem, przy czym te osoby zwracają uwagę na to, ile wówczas wydają. Co czwarty badany wskazał, że jest to najczęściej kwota rzędu 20 zł. Co ciekawe, blisko połowa ankietowanych podkreśliła, że jedząc na mieście, decyduje się na zestaw złożony z dania i napoju (46%). Z myślą o klientach, którzy poszukują oszczędności, Circle K przygotowało akcję promocyjną „Food Day”, która odbędzie się w środę, 23 października, na wybranych stacjach sieci z ofertą gastronomiczną w całej Polsce. Uczestnicy programu lojalnościowego Circle K EXTRA w godzinach od 6:00 do 18:00 będą mieli okazję kupić 4 różne zestawy z napojem, idealne na śniadanie lub lunch w promocyjnej cenie 6 zł. Oznacza to realną oszczędność na jednym zestawie nawet do 15 zł. Co ważne, do programu lojalnościowego można dołączyć również w dniu promocji, czy w momencie zakupu.
„Choć letnie promocje już za nami, doskonale wiemy, że nasi klienci wciąż poszukują okazji do oszczędzania. Dlatego 23 października organizujemy kolejną akcję zniżkową. W jej ramach będzie można kupić przekąskę z napojem za zaledwie 6 zł. To świetna okazja, by spróbować różnych przysmaków z naszej oferty gastronomicznej, takich jak Hot Dog, Rollini, croissanty - maślany lub w formie kanapki. Zestawy będą zawierać wybrany napój, w tym: kawę w rozmiarze S, M lub L, sok Tymbark, wodę Sudety lub Pepsi 0,5 l” - mówi Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska.
Ponadto na stacjach Circle K klienci nadal będą mogli korzystać ze stałych zniżek na paliwo. Uczestnicy programu EXTRA, oprócz rabatów na paliwo, zyskują również inne korzyści w zamian za tankowanie na stacjach Circle K - m.in. 50% rabat na dowolny program myjni oraz codzienne zniżki na zakup wybranych produktów gastronomicznych oraz sklepowych oznaczonych symbolem „EXTRA z kartą”.
Szczegóły, regulamin promocji oraz lista stacji biorących udział w akcji są dostępne na stronie internetowej Circle K: https://www.circlek.pl/food-day.
O firmie Circle K Polska:
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć blisko 400 stacji paliw i sklepów na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc. (Couche-Tard). To światowy lider w obszarze convenience oraz mobilności. Działa w 29 krajach i terytoriach oraz posiada blisko 16700 sklepów, z czego około 13700 stanowią stacje paliw. Alimentation Couche-Tard Inc. zatrudnia 149000 osób na całym świecie. Portfolio firmy stanowią dobrze znane marki Couche-Tard oraz Circle K, tworząc jedną z największych niezależnych sieć sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. Koncern jest również liderem w branży sklepów typu convenience i stacji paliw w Kanadzie, Skandynawii, krajach bałtyckich, a także w Irlandii. Sieć Circle K przejęła również 2200 sklepów i stacji paliw należących do Total Energies w Niemczech, Belgii, Holandii i Luksemburgu. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/.
Firma zachęca do polubienia profilu na Facebook, Instagram, LinkedIn oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.
[1] Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research w listopadzie 2023 r. w formie wywiadów online na zlecenie Circle K na reprezentatywnej próbie pełnoletnich Polek i Polaków.
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Warniełło
Grayling Poland
tel. +48 607 701 627
e-mail: monika.warniello@grayling.com
Źródło informacji: Circle K
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.10.2024, 12:04 |
Źródło informacji | Circle K |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Bez imienia, bez twarzy, z wielką misją - nowy projekt w sieci
W polskim internecie pojawiła się nowa, anonimowa postać, która działa w cieniu, ale z jasnym celem - szerzenie dobra w wyjątkowy sposób. Nie szuka rozgłosu, ale jej działania mogą zmienić to, jak patrzymy na wsparcie i empatię. Czy internet jest gotowy na coś takiego?- 19.12.2024, 13:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Dobro nie potrzebuje twarzy”
-
Image
Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym”: każdy powinien mieć łatwy dostęp do apteki PAP
Według danych Rejestru Aptek i GUS około 1,8 mln Polaków nie ma dostępu do apteki w swojej gminie. Dlatego Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym” zachęca do międzyśrodowiskowego dialogu z myślą o pacjentach – to główny wniosek konferencji pt. „Apteka dla Pacjenta - nierówny dostęp do leków i opieki farmaceutycznej w samorządach. Jeden problem - wiele perspektyw”.- 19.12.2024, 11:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Rugby na polskiej wsi - Rebel Kocmyrzów-Luborzyca
- 18.12.2024, 12:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Klub Rebel Kocmyrzów-Luborzyca