Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHESTERBROOK, Pensylwania, 7 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Firma LifeScan, Inc., światowy lider w zakresie monitorowania poziomu glukozy we krwi, zaprezentowała dzisiaj nową nazwę i branding instytutu LifeScan Diabetes Institute, znanego do tej pory pod nazwą Johnson & Johnson Diabetes Institute. Zmiana nazwy odzwierciedla nabycie ośrodka przez firmę LifeScan. Jak uprzednio podano do wiadomości, wiodąca firma inwestycji prywatnych Platinum Equity zrealizowała transakcję nabycia firmy LifeScan i instytutu od koncernu Johnson & Johnson dnia 2 października 2018 r.
Instytut już od ponad dekady zajmuje się transformacjami w opiece cukrzycowej i będzie nadal realizował misję reakcji na światową epidemię cukrzycy poprzez najwyższej klasy nauczanie na bazie doświadczeń. Od założenia instytutu w roku 2007 tysiące specjalistów w zakresie cukrzycy przeszło dostosowane szkolenia zorganizowane przez ośrodek, w tym poprzez webinaria na żywo i na żądanie, programy stacjonarne, serie wideo z odpowiedziami na pytania kliniczne, dalszą edukację, e-moduły, rozmowy w serwisie Twitter i recenzje publikacji związanych z cukrzycą.
„LifeScan Diabetes Institute umożliwia pracownikom opieki zdrowotnej na całym świecie dostęp do najnowszych informacji na temat innowacyjnych modeli praktyki i sposobów wykorzystywania obecnych narzędzi i technologii w leczeniu cukrzycy. Wszystkie te możliwości usprawniają opiekę nad pacjentami i prowadzą do lepszych rezultatów – skomentował Amparo Gonzalez, dyrektor wyższego szczebla do spraw edukacji zawodowej i relacji w LifeScan Diabetes Institute. – Mając na koncie ponad dekadę pracy na rzecz specjalistów opieki zdrowotnej na całym świecie, LifeScan Diabetes Institute pozostaje oddany swojej misji i wygląda przyszłych możliwości transformacji opieki cukrzycowej i podnoszenia poziomu życia pacjentów w kolejnych dziesięcioleciach. Bardzo cieszymy się z wizji przyszłości i tego, co możemy osiągnąć w kolejnym rozdziale rozwoju – dodał dyrektor.
Poza nową nazwą ośrodek LifeScan Diabetes Institute zaprezentował także nowy branding, w tym zmodernizowaną stronę internetową i logo, z którymi można zapoznać się tutaj.
O LifeScan, Inc.
Realizując wizję stworzenia świata, w którym osoby chorujące na cukrzycę nie mają żadnych ograniczeń, firma LifeScan, Inc. to światowy lider w monitorowaniu poziomu glukozy we krwi. Ponad 20 milionów osób na całym świecie polega na produktach marki OneTouch® w zarządzaniu cukrzycą. W USA firma LifeScan, Inc. jest wiodącym przedsiębiorstwem monitorowania poziomu glukozy we krwi, a produkty marki OneTouch® są częściej polecane przez endokrynologów, lekarzy pierwszego kontaktu i farmaceutów niż jakiejkolwiek innej firmy. Platforma OneTouch Verio® ma na swoim koncie siedem lat potwierdzonej dokładności w ponad 70 000 punktach danych klinicznych [1]. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.OneTouch.com.
O LifeScan Diabetes Institute
Wypełniając misję zaradzenia światowej epidemii cukrzycy przez światowej klasy nauczanie na bazie doświadczeń, ośrodek LifeScan Diabetes Institute to globalna inicjatywa, która wprowadza transformacje w opiece cukrzycowej już od dekady. Instytut zapewnia dostęp do szerokiego zakresu możliwości edukacyjnych stacjonarnych i przez internet. Tysiące specjalistów diabetologów przeszło dostosowane szkolenia instytutu, w tym zdobywając przełomową wiedzę na temat innowacyjnych modeli praktyki i sposobów wykorzystywania obecnych narzędzi i technologii w leczeniu cukrzycy. Wszystkie te możliwości usprawniają opiekę nad pacjentami i prowadzą do lepszych rezultatów.
[1] Setford, et al. Seven-year surveillance of the clinical performance of a blood glucose test strip product. Journal of Diabetes Science and Technology (2017) 1-85
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/773811/lfscinstitute_Logo.jpg
Źródło: Lifescan, Inc.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.11.2018, 15:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |