Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Z tej okazji marka przygotowała moc atrakcji. Na sklepowych półkach pojawiła się limitowana kolekcja mleczek Lovela Baby z etykietą zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka oraz charakterystycznym serduszkiem WOŚP.
Na tym jednak nie koniec. Jak mówi Katarzyna Sowa, przedstawicielka marki:
„Cieszymy się, że Lovela i WOŚP mają wspólne priorytety i możemy razem grać w trosce o zdrowie - małych i dużych, łącząc siłę naszych serc podczas Wielkiego 32. Finału WOŚP”.
Witaj na świecie - niecodzienna akcja Lovela
Z miłości i troski o najmłodszych od pierwszych dni życia, od pierwszego oddechu - zrodziła się akcja skierowana do wszystkich maluszków, które przyjdą na świat w dniu finału WOŚP, tj. 28.01.2024. To właśnie z myślą o nich i ich mamach, pierwszym dotyku i przytulaniu stworzone zostały specjalne wyprawki z mięciutkimi ręczniczkami produktami Lovela, które będą im towarzyszyć od pierwszych dni życia - więcej na temat akcji: www.lovelawita.pl.
Gdy serca biją razem to #WszystkoGraOK
Do wspólnego grania z marką Lovela i WOŚP może dołączyć każdy, mający ochotę wesprzeć tegoroczny cel. Wystarczy wesprzeć wirtualną e-skarbonkę marki. Z kolei z myślą o wszystkich, którzy podczas finałowego weekendu zdecydują się odwiedzić miasteczko WOŚP na błoniach Stadionu Narodowego, marka Lovela przygotowała niezapomnianą, rodzinną atrakcję - wyjątkową karuzelę, która z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdego - zarówno dziecka, jak i dorosłego. Nie zabraknie również wolontariuszy Lovela, kwestujących na rzecz tegorocznego celu WOŚP.
„Wierzymy, że dzięki naszym działaniom uda się zebrać znaczące środki na wsparcie tegorocznego celu, dając wszystkim szansę na bezpieczne, zdrowe życie. Grajcie razem z nami, razem z Lovelą” - dodaje odpowiedzialna za kampanię Klaudia Domagalska.
Lovela wspiera mamy
Lovela od ponad 20 lat wspiera mamy od pierwszych dni życia dziecka. Wszystko za sprawą bogatego portfolio produktów Lovela Baby i Lovela Family - o niezwykle delikatnej, przetestowanej dermatologicznie formule, która jest bezpieczna zarówno dla skóry dziecka, jak i całej rodziny. O ich wysokiej jakości świadczy pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka oraz Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, a także fakt, że są to produkty, po które mamy sięgają najczęściej.
Źródło informacji: Lovela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 25.01.2024, 08:00 |
| Źródło informacji | Lovela |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Trzustka drukowana w 3D - rewolucyjne rozwiązanie z tytułem „Polskiego Produktu Przyszłości”
Bioniczna trzustka cATMP® to pierwszy na świecie w pełni funkcjonalny narząd biodrukowany w technologii 3D, zdolny do produkcji insuliny, glukagonu i peptydu C w sposób odpowiadający naturalnej fizjologii ludzkiej trzustki. Co więcej, może być produkowany „na żądanie” i przechowywany w specjalnie zaprojektowanym bioreaktorze do czasu transplantacji. To właśnie w ręce twórców tego przełomowego rozwiązania - firmy Polbionica S.A. - trafiła nagroda główna w tegorocznej edycji Konkursu „Polski Produkt Przyszłości”.- 12.12.2025, 12:51
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PARP
-
Image
Najpierw potykała się o własne nogi. Dziś wie, że to nie była niezdarność, tylko choroba genetyczna
Pierwsze symptomy, takie jak częste potykanie się, niepewny chód, trudności z pisaniem czy utrzymaniem równowagi, pojawiające się w dzieciństwie lub w okresie dojrzewania, są niespecyficzne i łatwo je przeoczyć. Tymczasem mogą one być sygnałem choroby genetycznej - ataksji Friedreicha. Szacuje się, że w Polsce żyje z nią około 150 osób.- 11.12.2025, 16:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Biuro prasowe kampanii „Challenge Your Balance"
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ