Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Z tej okazji marka przygotowała moc atrakcji. Na sklepowych półkach pojawiła się limitowana kolekcja mleczek Lovela Baby z etykietą zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka oraz charakterystycznym serduszkiem WOŚP.
Na tym jednak nie koniec. Jak mówi Katarzyna Sowa, przedstawicielka marki:
„Cieszymy się, że Lovela i WOŚP mają wspólne priorytety i możemy razem grać w trosce o zdrowie - małych i dużych, łącząc siłę naszych serc podczas Wielkiego 32. Finału WOŚP”.
Witaj na świecie - niecodzienna akcja Lovela
Z miłości i troski o najmłodszych od pierwszych dni życia, od pierwszego oddechu - zrodziła się akcja skierowana do wszystkich maluszków, które przyjdą na świat w dniu finału WOŚP, tj. 28.01.2024. To właśnie z myślą o nich i ich mamach, pierwszym dotyku i przytulaniu stworzone zostały specjalne wyprawki z mięciutkimi ręczniczkami produktami Lovela, które będą im towarzyszyć od pierwszych dni życia - więcej na temat akcji: www.lovelawita.pl.
Gdy serca biją razem to #WszystkoGraOK
Do wspólnego grania z marką Lovela i WOŚP może dołączyć każdy, mający ochotę wesprzeć tegoroczny cel. Wystarczy wesprzeć wirtualną e-skarbonkę marki. Z kolei z myślą o wszystkich, którzy podczas finałowego weekendu zdecydują się odwiedzić miasteczko WOŚP na błoniach Stadionu Narodowego, marka Lovela przygotowała niezapomnianą, rodzinną atrakcję - wyjątkową karuzelę, która z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdego - zarówno dziecka, jak i dorosłego. Nie zabraknie również wolontariuszy Lovela, kwestujących na rzecz tegorocznego celu WOŚP.
„Wierzymy, że dzięki naszym działaniom uda się zebrać znaczące środki na wsparcie tegorocznego celu, dając wszystkim szansę na bezpieczne, zdrowe życie. Grajcie razem z nami, razem z Lovelą” - dodaje odpowiedzialna za kampanię Klaudia Domagalska.
Lovela wspiera mamy
Lovela od ponad 20 lat wspiera mamy od pierwszych dni życia dziecka. Wszystko za sprawą bogatego portfolio produktów Lovela Baby i Lovela Family - o niezwykle delikatnej, przetestowanej dermatologicznie formule, która jest bezpieczna zarówno dla skóry dziecka, jak i całej rodziny. O ich wysokiej jakości świadczy pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka oraz Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, a także fakt, że są to produkty, po które mamy sięgają najczęściej.
Źródło informacji: Lovela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.01.2024, 08:00 |
Źródło informacji | Lovela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wigilijne stoły w Polsce. Opowieść o warzywach, które tworzą świąteczną magię
Wigilijny wieczór to nie tylko czas spotkań rodzinnych, ale także moment, kiedy polskie domy zapełniają się zapachami tradycyjnych potraw. Od wieków, mimo ograniczonego dostępu do świeżych warzyw w zimie, nasze babcie i prababcie potrafiły wykorzystać to, co dostępne - kiszonki, susze, przechowywane w piwnicach korzenie - tworząc z nich wyjątkowe dania, które do dziś są symbolem polskiej Wigilii.- 23.12.2024, 09:55
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Brandmates
-
Bez imienia, bez twarzy, z wielką misją - nowy projekt w sieci
W polskim internecie pojawiła się nowa, anonimowa postać, która działa w cieniu, ale z jasnym celem - szerzenie dobra w wyjątkowy sposób. Nie szuka rozgłosu, ale jej działania mogą zmienić to, jak patrzymy na wsparcie i empatię. Czy internet jest gotowy na coś takiego?- 19.12.2024, 13:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Dobro nie potrzebuje twarzy”
-
Image
Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym”: każdy powinien mieć łatwy dostęp do apteki PAP
Według danych Rejestru Aptek i GUS około 1,8 mln Polaków nie ma dostępu do apteki w swojej gminie. Dlatego Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym” zachęca do międzyśrodowiskowego dialogu z myślą o pacjentach – to główny wniosek konferencji pt. „Apteka dla Pacjenta - nierówny dostęp do leków i opieki farmaceutycznej w samorządach. Jeden problem - wiele perspektyw”.- 19.12.2024, 11:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom