Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MANCHESTER, Anglia – (BUSINESS WIRE) – Manchester United (NYSE: MANU; dalej “Spółka”, „Klub” i „Grupa”) ogłosił dzisiaj zawarcie przełomowego długoterminowego partnerstwa z Tezos, jedną z najnowocześniejszych i najbardziej zrównoważonych platform blockchainowych na świecie. W ramach współpracy logo Tezos znajdzie się na strojach treningowych zawodników i zawodniczek Klubu.
Pierwsza drużyna założy stroje treningowe z logiem Tezos już przed nadchodzącym meczem z Southamptonem w najbliższy weekend, prezentując fanom Manchesteru nowego partnera ich klubu oraz technologię Web3, na której bazuje platforma blockchainowa Tezos.
Tezos jest czołowym przedstawicielem światowej rewolucji blockchainowej, która stworzyła nowe możliwości w zakresie szybkich, bezpiecznych i wydajnych transakcji cyfrowych bez udziału pośredników.
Tezos to bazujący na algorytmie PoS blockchain o energooszczędnej budowie, dzięki której powoduje on mniejsze zanieczyszczenie środowiska w porównaniu do innych platform blockchainowych.
Na tle konkurencji wyróżnia się on również możliwością płynnej ewolucji wskutek regularnych aktualizacji opracowywanych i zatwierdzanych przez międzynarodową społeczność użytkowników i programistów.
Komentarz Victorii Timpson, CEO działu Alliances and Partnerships w Manchester United:
„Jest to niezwykle obiecująca współpraca dla Manchsteru United, jej partnerem staje się bowiem jedna z najnowocześniejszych oraz najbardziej niezawodnych i zrównoważonych marek blockchain – technologii, która jest w stanie zrewolucjonizować nasze interakcje, w tym interakcje pomiędzy Klubem i naszymi fanami”.
„Szczególnie cieszy nas to, że będziemy współpracować z jednym z najbardziej ekologicznych blockchainów, bazującym na technologii charakteryzującej się energooszczędnością, niższymi emisjami CO2 i mniejszymi kosztami, co wpisuje się w szersze działania Klubu na rzecz zrównoważonego rozwoju”.
„Tego typu partnerstwa stanowią o sile naszego klubu, dodatkowo motywując do walki na boisku. Z radością witamy kolejnego potentata branżowego, jakim jest Tezos, w gronie partnerów klubu Manchester United”.
Komentarz Edwarda Adlarda, dyrektora działu Adoption and Business Development w Tezos Ecosystem:
„Manchester United od początku swojego istnienia cały czas ewoluuje, a pomaga mu w tym ogromna i zróżnicowana grupa fanów i partnerów z całego świata. Współpraca z Tezos pozwoli Manchesterowi United na wykorzystanie technologii blockchain i Web3 w budowaniu nowych sposobów angażowania fanów, zawodników, zespołu i partnerów biznesowych”.
„Wybór Tezos na partnera blockchainowego przez największy klub piłkarski na świecie stanowi kolejny dowód na to, że przemyślana konstrukcja w połączeniu z wysokim poziomem bezpieczeństwa, niskimi prowizjami i innowacjami powstającymi w środowisku użytkowników to nieodzowne elementy kształtujące nową falę technologii wyłaniających się w toku cyfrowej rewolucji”.
W ramach umowy współpracy poza obecnością loga Tezos na strojach treningowych Klubu pojawi się szereg nowych atrakcji dla fanów z udziałem platformy blockchainowej Tezos. Potentat technologiczny zobowiązał się również do bieżących darowizn na rzecz Manchster United Foundation wypłacanych w tez, walucie natywnej platformy Tezos, na potrzeby szkolenia, edukowania i inspirowania młodzieży z lokalnych społeczności.
Więcej informacji na temat partnerstwa i technologii blockchain można znaleźć tutaj www.manutd.com/en/Partners/Global/Tezos lub www.tezos.com/manutd
Manchester United
Manchster United to jeden z najpopularniejszych i najbardziej utytułowanych zespołów sportowych na świecie, reprezentujących jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportu widowiskowego na Ziemi. W swojej 144-letniej historii klub zdobył 66 trofeów, stając się jedną z największych globalnych marek sportowych z liczącą 1,1 mld rzeszą sympatyków na całym świecie. Ogromna społeczność zaangażowanych fanów Manchesteru United stanowi źródło dużych przychodów z różnych kanałów – w tym od sponsorów, ze sprzedaży klubowych gadżetów, licencji produktowych, nowych mediów i usług komórkowych, a także transmisji i sprzedaży biletów.
TEZOS
Tezos to inteligentny pieniądz, który nadaje nowe znaczenie posiadaniu wartości kursowej w cyfrowo połączonym świecie. Jest to samoaktualizująca się i energooszczędna platforma blockchainowa bazująca na algorytmie PoS, która posiada duży dorobek w branży, mogąc dzięki temu wprowadzać innowacje przyszłości bez zakłóceń funkcjonowania sieci w teraźniejszości. Więcej informacji można znaleźć na www.tezos.com.
TEZOS FOUNDATION
Tezos Foundation to szwajcarska fundacja non-profit, która wspiera rozwój i długofalowy sukces protokołu Tezos – energooszczędnej platformy blockchainowej, która może ewoluować poprzez samoaktualizację. Więcej informacji można znaleźć na www.tezos.foundation.
Manchester United Foundation
Manchester United Foundation angażuje i inspiruje młodzież do budowania dla siebie lepszej przyszłości oraz jednoczenia społeczności, w której żyją, poprzez piłkę nożną. Pracownicy fundacji prowadzą treningi piłkarskie, programy edukacyjne i rozwoju osobistego, dzięki którym młodzi ludzie mogą zmienić swoje życie na lepsze. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.mufoundation.org
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220209006232/en/
Źródło: Manchester United
KONTAKT:
Relacje z inwestorami:
Corinna Freedman
Head of Investor Relations
tel. +44 738 491 0828
e-mail: Corinna.Freedman@manutd.co.uk
-
Relacje z mediami:
Charlie Brooks
Director of Communications
tel. +44 161 868 8148
e-mail: charlie.brooks@manutd.co.uk
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.02.2022, 16:59 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |