Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN, 21 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- Pampers i UNICEF zorganizowały dziś owocne spotkanie panelowe, podczas którego omówiono ich 15-letnie partnerstwo - jedyny w swoim rodzaju sojusz, który wykorzystał siłę współdziałania do osiągnięcia trwałych zmian.
W ciągu ostatnich 15 lat partnerstwo to pomogło uratować około miliona noworodków na całym świecie przed tężcem matczynym i noworodkowym (MNT), chorobą, która nie musi kończyć się śmiercią i której można łatwo zapobiec poprzez szczepienia i higieniczne praktyki okołoporodowe. Ponadto partnerstwo skupione na misji pomogło również wyeliminować MNT w 26 krajach, chroniąc około 100 milionów kobiet i ich dzieci.
W 2006 roku marka Pampers i UNICEF połączyły siły z myślą o wspólnym celu, jakim jest ochrona matek i ich dzieci przed MNT. Obecnie, dzięki innowacyjnej kampanii i współpracy mającej na celu dążenie do znaczących zmian, partnerstwo to pozostaje najlepszą w swojej klasie inspiracją dla działań związanych ze sprawami publicznymi.
Współpracę zainicjowała deklaracja: każdy zakup opakowania pieluch Pampers z logo UNICEF to przekazanie jednej szczepionki na rzecz UNICEF. Ten prosty mechanizm zmobilizował opinię publiczną do wsparcia inicjatywy i okazał się mieć bezpośredni wpływ na walkę z MNT, generując najwyższe fundusze zebrane przez partnera korporacyjnego.
W dzisiejszym wydarzeniu udział wzięli Ranya Shamoon, starszy wiceprezes Baby Care Europe w Procter & Gamble oraz Carla Haddad Mardini, dyrektor działu Private Fundraising and Partnerships Division, UNICEF. Dołączyli do nich również eksperci: Linda Scott, emerytowana profesor Uniwersytetu w Oxfordzie oraz dr Azhar Abid Raza, specjalista ds. szczepień ochronnych matek i nastolatek w UNICEF.
Prelegenci dzielili się swoimi doświadczeniami i analizowali elementy składowe tego jedynego w swoim rodzaju sojuszu, a także to, w jaki sposób utorował on drogę przyszłym partnerstwom na rzecz wspólnego dobra.
Ranya Shamoon, starszy wiceprezes Baby Care Europe w Procter & Gamble skomentowała: „Łącząc siły marka Pampers i UNICEF są w stanie doprowadzić do wielkiej i długotrwałej zmiany, bezpośrednio wpływając na życie niezliczonych rodzin i dzieci na całym świecie. Chcielibyśmy skorzystać z tej okazji, aby podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do wsparcia istotnych prac w terenie, mających na celu eliminację MNT w naszej podróży w kierunku zmieniania na lepsze życia każdego dziecka. Wspólnie zmieniamy życie matek i niemowląt, dziś i dla przyszłych pokoleń. To wspaniały dowód na to, że przywództwo w P&G i Pampers opiera się na miłości.
Carla Haddad Mardini, dyrektor Private Fundraising and Partnerships Division, UNICEF również skomentowała sprawę: „Nasza współpraca z marką Pampers w ciągu 15 lat przyczyniła się do uratowania prawie miliona noworodków przed cichym zabójcą – tężcem matczynym i noworodkowym. Zakupiliśmy ponad 300 milionów szczepionek, które posłużyły do ochrony 100 milionów kobiet i ich dzieci. Dzięki wsparciu marki Pampers i innych partnerów liczba zgonów noworodków z powodu tężca w ciągu roku uległa zmniejszeniu o ponad 60%. Wsparcie to zyskało jeszcze na znaczeniu, gdy wybuchła pandemia COVID, która zagroziła przerwaniem świadczenia usług w zakresie szczepień przeciwko MNT i odwróceniem kierunku z takim trudem wypracowanego postępu w docieraniu do dzieci z podstawowymi szczepionkami. Współpraca z takimi markami jak Pampers, w ramach długoterminowego partnerstwa, jest doskonałym przykładem tego, jak UNICEF, współpracując z sektorem prywatnym, może dotrzeć do najbardziej narażonych i zapewnić każdemu dziecku szansę nie tylko na przeżycie, ale i na rozwój”.
Linda Scott, emerytowana profesor Uniwersytetu Oksfordzkiego, również skomentowała: „Obserwując z bliska partnerstwo Pampers-UNICEF w ciągu ostatnich 15 lat zauważyliśmy wiele czynników, które przyczyniły się do sukcesu i wpływu tego sojuszu. Przede wszystkim wzajemne oddanie sprawom matki i dziecka pozwoliło obu organizacjom na nawiązanie pozytywnych relacji roboczych opartych na zaufaniu, współpracy i wspólnym celu. Obietnica 1=1 była rezultatem, który okazał się przejrzysty i konkretny dla opinii publicznej, co zapewniało możliwość rozliczenia – ten zamiar i realizacja tej obietnicy pokazały nam, co można osiągnąć, gdy organizacje współpracują ze sobą”.
Od ponad 60 lat Pampers stara się zmieniać na lepsze świat każdego dziecka. Partnerstwo Pampers i UNICEF to prawdziwy przykład „aktu czynienia dobra”, podkreślający, że dzięki współpracy możemy czynić więcej i lepiej, mając realny wpływ na matki i dzieci na całym świecie.
Niezwykłe wydarzenia roku 2020 pokazały, że marki i firmy ponoszą odpowiedzialność wobec społeczeństwa i otaczającego nas świata. Partnerstwo Pampers i UNICEF jest częścią nieustannego zaangażowania P&G w działania na rzecz społeczności i należy do działań firmy zmierzających do realizacji 2021 Aktów Czynienia Dobra w roku 2021 roku.
O marce Pampers®
Marka Pampers wierzy w siłę współdziałania – z rodzicami, ekspertami i naszymi cenionymi partnerami – aby zmieniać na lepsze świat dziecka lepszym, dziś i w przyszłości. Jest to możliwe dzięki temu, że od ponad 60 lat rodzice ufają, iż Pampers dba o szczęśliwy, zdrowy rozwój dzieci. Pampers jest częścią Procter & Gamble Company (NYSE:PG) i zajmuje pozycję numer 1 w branży pieluch na świecie. Każdego dnia ponad 25 milionów dzieci w 100 krajach na całym świecie nosi pieluchy Pampers. Pampers oferuje pełną gamę pieluszek, chusteczek i majtek treningowych zaprojektowanych tak, aby zapewnić ochronę i komfort na każdym etapie rozwoju dziecka. Odwiedź witrynę www.pampers.com aby dowiedzieć się więcej o produktach Pampers i poznać porady dla rodziców. Pampers, razem zmieniamy na lepsze dziecięcy świat
O 2021 Aktach Czynienia Dobra firmy P&G w 2021 r.
W firmie P&G wspieranie naszych społeczności, promowanie równości i włączenia oraz ochrona planety są wpisane w sposób prowadzenia działalności. Wierzymy, że mamy obowiązek zmieniać świat na lepsze – poprzez produkty, jakie tworzymy i pozytywny wpływ, jaki nasze marki i firma mogą wywierać. W ramach naszej kampanii Przywodzić z miłością firma P&G i jej marki, takie jak Pampers, zobowiązały się w tym roku do 2021 aktów czynienia dobra.
*UNICEF nie wspiera żadnej firmy, marki, produktu czy usługi
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1514279/Pampers_UNICEF_logo_Logo.jpg
Źródło: Saatchi & Saatchi
KONTAKT: W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Yaprak Gokbulut, Dyrektor ds. Komunikacji i Zrównoważonego Rozwoju Global Baby Care, P&G, e-mail: gokbulut.y@pg.com Alexandra Sananes, PGOne – Agencja Komunikacyjna, e-mail: alexandra.sananes@pgone.co.uk
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.05.2021, 09:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |