Pobierz materiał i Publikuj za darmo

McFIT Polska jest obecny w największych miastach Polski - Warszawie (4 kluby), Wrocławiu (2 kluby), Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Gdyni, Białymstoku, Bydgoszczy i Szczecinie. Znane ze swej wyjątkowości siłownie McFIT oferują jedyny w swoim rodzaju design, dostęp do nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz cenione na całym świecie zajęcia i programy treningowe.
Sieć klubów fitness McFIT należy do RSG Group, globalnego lidera w branży fitness, obsługującego łącznie 6,4 miliona klientów. Firma działa w 48 krajach, ma ponad 1000 klubów i zatrudnia 41 tysięcy pracowników. Studia McFIT przyjmują klientów w Niemczech, Hiszpanii, Austrii, Polsce i we Włoszech. W Europie McFIT jest obecny na rynku usług fitness z 268 lokalizacjami. McFIT otworzył swój pierwszy klub fitness w Polsce w 2014 roku przy prestiżowej ulicy Nowy Świat w Warszawie. Po ośmiu latach zarządzania, które wyniosło McFIT do najbardziej lubianej marki fitness wśród polskich bywalców siłowni, RSG Group przekazuje własność polskiego oddziału firmie Medicover.
„W 2014 roku otworzyliśmy nasz pierwszy klub McFIT w Warszawie, co stanowiło kolejny ważny kamień milowy dla RSG Group w Europie. Z fantastycznym zespołem otworzyliśmy 14 lokalizacji w Polsce i prowadziliśmy je z sukcesem, z czego jesteśmy bardzo dumni. Przejęcie marki Gold's Gym sprawiło, że w 2020 roku RSG Group stała się marką fitness nr 1 na świecie - jednak zmieniło to również nasze zaangażowanie na innych rynkach, ze szczególnym uwzględnieniem Ameryki Północnej. Dlatego bardzo się cieszymy, że znaleźliśmy w Medicover idealnego partnera biznesowego, który rozumie zasady rynkowe, wywodzi się z branży i nadal będzie profesjonalnie i sumiennie prowadził kluby McFIT w Polsce - razem z całym naszym zespołem i kadrą zarządzającą. Oczywiście dotychczasowi klienci sieci będą mogli nadal korzystać z siłowni i klubów fitness McFIT” - mówi Vito Scavo, dyrektor operacyjny, RSG Group GmbH.
Medicover kontynuuje swoje intensywne inwestycje w segment fitness w Polsce, zwiększając wielkość swojej sieci siłowni do 106. Wiodący operator prywatnej opieki zdrowotnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej cieszy się na współpracę z polskim zespołem McFIT.
„Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że polski oddział tej wyjątkowej sieci dołączył do rodziny Medicover i Medicover Sport. To dla nas ważna transakcja, na którą czekaliśmy, która dodatkowo napędza nasz dynamiczny rozwój w tym segmencie. Podziwialiśmy tę sieć, ponieważ jest uważana za jedną z najlepszych na świecie. Kluby McFIT, ze swoją społecznością, designem i oddanym personelem tworzą przyszłość fitnessu jako istotnego sportu na świecie. Nasi klienci będą mieli wkrótce możliwość korzystania z tych doświadczeń, a wszystko to w ramach pakietu Medicover Sport” - komentuje Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. Usług Biznesowych, Medicover.
W klubach McFIT każdy bywalec siłowni znajdzie coś dla siebie - niezależnie od tego, czy interesuje go trening obwodowy, funkcjonalny, czy lubi zajęcia grupowe.
Artur Białkowski dodaje:
„Obecnie, aby zmotywować się do regularnych ćwiczeń, potrzebujemy czegoś więcej niż tylko treningu na najwyższym poziomie. Potrzebujemy uważności trenerów, ich doświadczenia z najnowszymi, skutecznymi i sprawdzonymi formami treningu oraz doskonałej atmosfery. A wszystko to w eleganckim i nowocześnie zaprojektowanym wnętrzu. Jakość McFIT można porównać z najlepszymi klubami fitness na świecie. Wierzę, że nasi klienci docenią tę najnowszą generację treningów”.
Źródło informacji: Medicover Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.05.2022, 14:00 |
Źródło informacji | Medicover Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Cichy nałóg XXI wieku, który zabiera Ci ponad 4 godziny dziennie
Codziennie spędzamy średnio ponad 4 godziny, patrząc w ekran telefonu (+6 godzin w przypadku pokolenia Z). Scrollujemy wszędzie - w tramwaju, w łóżku, przy biurku czy obiedzie. Od czasu pandemii i popularyzacji krótkich filmów (TikTok, Reels) czas przed ekranem znacząco wzrósł. Psycholodzy mówią już o nowej formie uzależnienia.- 17.09.2025, 11:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Scrolly
-
Image
Kantar Polska: Polacy jedzą coraz więcej warzyw
Jeszcze nigdy tak wielu Polaków nie jadło tak wielu różnych warzyw, jak w lecie 2025 roku. Sierpniowe deklaracje konsumpcji wszystkich najpopularniejszych gatunków były najwyższe w historii monitoringu Kantar Polska. Rekordowy był również wskaźnik różnorodności spożycia warzyw i owoców przez Polaków. Wśród najpopularniejszych gatunków sierpnia znalazły się pomidory, ogórki i cebula. Najwyższe wzrosty „sierpień do sierpnia” zanotowały fasolka szparagowa, papryka i buraki ćwikłowe.- 17.09.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Historyczne wzrosty konsumpcji owoców - badania Kantar Polska
Badania zrealizowane w czerwcu, lipcu i sierpniu 2025 roku pokazały kolejne wzrosty ilości Polaków, którzy jedzą owoce. Borówki i śliwki ustanowiły swoje historyczne rekordy konsumpcji, dla malin i truskawek był to najlepszy sierpień w historii. Dla jeżyn i czerwonej porzeczki - drugi wynik w historii, a dla czarnej porzeczki i jej przetworów najlepszy od początku pandemii. Kolejny wzrost miesięczny zanotowały jabłka, które w tym roku zatrzymały wieloletni trend spadkowy. Rekordowy był również wskaźnik różnorodności spożycia owoców i warzyw przez Polaków.- 17.09.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ