Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowo powstałe produkcje filmowe w formie interesujących kilkuminutowych reportaży pokazują codzienną pracę rolników, wartości, którymi się kierują oraz, bez tajemnic, pokazują proces uprawy na różnych etapach. W ramach cyklu konsumenci poznają tajniki produkcji pomidorów, papryki, cukinii, bakłażana, pieczarek, czosnku, kapusty, kalafiora i innych - w zasadzie wszystkich najpopularniejszych krajowych warzyw. Filmy wyróżniają się niespotykaną w podobnych produkcjach jakością zdjęć oraz dopracowaną warstwą merytoryczną.
„Jednym z celów kampanii informacyjno-promocyjnych realizowanych z Funduszy promocji owoców i warzyw, do których należy projekt >>Moc Polskich Warzyw<< jest przekonywanie konsumentów do jakości krajowych produktów rolnych. Doszliśmy do wniosku, że watro pokazać Polakom skąd się biorą dostępne w sklepach polskie warzywa, w jaki sposób powstają i kto za to odpowiada. Bo za każdym warzywem stoi człowiek” - mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP - organizacji koordynującej projekt.
„Często przez brak dostatecznej wiedzy lub świadomości nie dokonujemy właściwych wyborów konsumenckich. Zależy nam, grupom producenckim, żeby Polacy odżywiali się zdrowo, a swoją dietę opierali na krajowych warzywach, które są dla nas najbardziej odpowiednie, zdrowe i zwyczajnie pyszne. Pamiętajmy, że zimą mamy dostęp do wielu świeżych polskich warzyw, np. kapusty, marchwi, czosnku, a także grzybów - pieczarek czy boczniaków. Polskie warzywa sezonowe są dostępne również w formie przetworów i mrożonek” - dodaje Mirosław Łuska.
Filmy powstałe w ramach kampanii Moc Polskich Warzyw można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube: MOC POLSKICH WARZYW oraz na oficjalnej witrynie na Facebooku: FB MOC POLSKICH WARZYW.
Artykuł powstał w ramach kampanii „Moc Polskich Warzyw” powstałej z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
KONTAKT:
Biuro Prasowe
Maciej Ogonowski
Agencja Brandmates
e-mail: maciej@brandmates.pl
tel. +48 608 680 562
Źródło informacji: Brandmates
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.03.2022, 12:03 |
Źródło informacji | Brandmates |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
30 lat realnej pomocy: jubileusz Ogólnopolskiego Pogotowia dla Osób Doznających Przemocy Domowej „Niebieska Linia” PAP
Ponad 394 tys. rozmów telefonicznych, 28 tys. odpowiedzi e-mailowych, 8 tys. interwencji - to bezcenny dorobek trzech dekad funkcjonowania Ogólnopolskiego Pogotowia „Niebieska Linia”, działającego na zlecenie Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom (KCPU). Jubileusz zbiega się w czasie z 20-leciem obowiązywania ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej.- 04.07.2025, 10:20
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Motorowodniacy mówią: wykopmy e-papierosy na aut
Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego dołącza do kampanii edukacyjnej dotyczącej zagrożeń, jakie niesie za sobą używanie, szczególnie przez młodzież, jednorazowych e-papierosów. Kampanię zainicjował wiosną tego roku Polski Związek Szermierczy.- 03.07.2025, 11:32
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego
-
Image
Prof. Paradowska-Stankiewicz: szczepienia ochronne są kluczowe dla bezpieczeństwa epidemiologicznego kraju PAP
Sytuacja epidemiologiczna w kraju zależy od wielu czynników, najważniejsze z nich to biologiczne, środowiskowe i społeczno-ekonomiczne. Wśród czynników biologicznych kluczowe są szczepienia ochronne, które, choć tracą na popularności, wciąż skutecznie chronią nas przed chorobami zakaźnymi, poprawiając długość i jakość życia - wskazała prof. Iwona Paradowska-Stankiewicz, zastępczyni kierownika Zakładu Epidemiologii Chorób Zakaźnych i Nadzoru Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH-PIB, i konsultant krajowy ds. epidemiologii podczas konferencji prezentującej raport pt.: „Sytuacja zdrowotna ludności Polski i jej uwarunkowania 2025”.- 03.07.2025, 08:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ