Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowo powstałe produkcje filmowe w formie interesujących kilkuminutowych reportaży pokazują codzienną pracę rolników, wartości, którymi się kierują oraz, bez tajemnic, pokazują proces uprawy na różnych etapach. W ramach cyklu konsumenci poznają tajniki produkcji pomidorów, papryki, cukinii, bakłażana, pieczarek, czosnku, kapusty, kalafiora i innych - w zasadzie wszystkich najpopularniejszych krajowych warzyw. Filmy wyróżniają się niespotykaną w podobnych produkcjach jakością zdjęć oraz dopracowaną warstwą merytoryczną.
„Jednym z celów kampanii informacyjno-promocyjnych realizowanych z Funduszy promocji owoców i warzyw, do których należy projekt >>Moc Polskich Warzyw<< jest przekonywanie konsumentów do jakości krajowych produktów rolnych. Doszliśmy do wniosku, że watro pokazać Polakom skąd się biorą dostępne w sklepach polskie warzywa, w jaki sposób powstają i kto za to odpowiada. Bo za każdym warzywem stoi człowiek” - mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP - organizacji koordynującej projekt.
„Często przez brak dostatecznej wiedzy lub świadomości nie dokonujemy właściwych wyborów konsumenckich. Zależy nam, grupom producenckim, żeby Polacy odżywiali się zdrowo, a swoją dietę opierali na krajowych warzywach, które są dla nas najbardziej odpowiednie, zdrowe i zwyczajnie pyszne. Pamiętajmy, że zimą mamy dostęp do wielu świeżych polskich warzyw, np. kapusty, marchwi, czosnku, a także grzybów - pieczarek czy boczniaków. Polskie warzywa sezonowe są dostępne również w formie przetworów i mrożonek” - dodaje Mirosław Łuska.
Filmy powstałe w ramach kampanii Moc Polskich Warzyw można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube: MOC POLSKICH WARZYW oraz na oficjalnej witrynie na Facebooku: FB MOC POLSKICH WARZYW.
Artykuł powstał w ramach kampanii „Moc Polskich Warzyw” powstałej z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
KONTAKT:
Biuro Prasowe
Maciej Ogonowski
Agencja Brandmates
e-mail: maciej@brandmates.pl
tel. +48 608 680 562
Źródło informacji: Brandmates
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.03.2022, 12:03 |
Źródło informacji | Brandmates |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
-
Eksperci wskazali terapie wymagające pilnej refundacji w leczeniu chorych z nowotworami układu pokarmowego PAP
Lekarze i przedstawiciele pacjentów zaapelowali o udostępnienie czterech leków na nowotwory układu pokarmowego, które zostały zarejestrowane w ostatnich latach i znalazły się na tegorocznej liście TOP TEN ONKO 2025. Podczas debaty w Centrum Prasowym PAP podkreślili konieczność wyznaczania priorytetów onkologicznych - czyli typowania terapii, które można szybko objąć refundacją, przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb najbardziej zaniedbanych systemowo grup pacjentów, korzyści klinicznych i możliwości finansowych NFZ.- 27.08.2025, 13:38
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Raport o bezpieczeństwie uczniów: 133 wypadki dziennie - NNW szkolne kluczem do ochrony
W roku szkolnym 2023/2024 w placówkach edukacyjnych w całej Polsce doszło do 25 012 wypadków z udziałem dzieci i młodzieży. Przy 188 dniach nauki daje to średnio 133 zdarzenia każdego dnia. Najwięcej wypadków odnotowano w szkołach podstawowych, a na mapie Polski wyróżniają się województwa śląskie, małopolskie i mazowieckie.- 26.08.2025, 14:24
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ