Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Novak Djoković globalnym amabasadorem waterdrop®
Według Plastic Pollution Coalition, co minutę na całym świecie kupuje się milion plastikowych butelek, a 91 proc. całego produkowanego plastiku nie podlega recyklingowi. Współpraca między waterdrop® a Novakiem Djokovićem oznacza nową wizję dla przemysłu napojów, prezentując zaangażowanie środowiska sportowców w walce o czystą planetę.
„Bycie sportowcem nie polega wyłącznie na talencie i treningach, jest to decyzja, która wpływa na całe ciało. Musiałem zdobyć wiele wiedzy i zastosować ją w codziennym życiu. Zdrowy styl życia to również odpowiednie nawodnienie organizmu, dla mnie ważne jest, aby odbywało się ono bez ustępstw w kwestii wpływu na środowisko. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy możemy dokonać prawdziwej zmiany i pozbyć się wszystkich plastikowych butelek – mówi Novak Djoković. – Podejmuję decyzję o wzięciu odpowiedzialności za swoje wybory jako sportowiec, osoba publiczna, ale także jako ojciec i zaprzestaniu promowania używania jakichkolwiek napojów w jednorazowych, plastikowych butelkach”.
Ekologiczne elektrolity dla aktywnych fizycznie
W ostatnim czasie firma stała się prekursorem w kwestii odpowiedniego nawodnienia sportowego. Wprowadziła na rynek waterdrop® Microlyte: nową kapsułkę przeznaczoną dla osób aktywnych fizycznie, która zawiera pięć elektrolitów i dziewięć witamin. W przeciwieństwie do tradycyjnych napojów sportowych waterdrop® Microlyte ma naturalny smak, nie zawiera cukru ani kofeiny, a dzięki formie rozpuszczalnej kostki eliminuje odpady w postaci puszek i butelek.
Poprzez podejmowane współprace i zaangażowanie w liczne projekty, waterdrop® chce stworzyć grupę autentycznych i inspirujących liderów skupionych wokół tematu prawidłowego nawodnienia.
„Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że Novak Djoković dołączył do naszego zespołu jako inwestor i ambasador. Novak jest jednym z największych tenisistów wszech czasów i jednym z najbardziej szanowanych autorytetów w świecie sportu. Jest inspiracją nie tylko dla mnie osobiście, ale dla wielu pokoleń. Jest osobą prawdziwie zaangażowaną w sprawy ochrony planety, posiadającą głęboką wiedzę na temat znaczenia nawodnienia. Jego zaangażowanie w zdrowy i zrównoważony tryb życia doskonale współgra z naszą misją. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu Novaka Djokovicia możemy wywrzeć realny wpływ i głęboko zmienić branżę napojów” – komentuje Martin Murray, CEO i założyciel waterdrop®.
Austriacka firma wspiera również amerykańskich tenisistów Danielle Collins i Taylora Fritza, którzy są zaangażowanymi ambasadorami marki, a także przekształca turnieje ATP w miejsca wolne od plastikowych butelek dzięki innowacyjnym ławkom hydracyjnym. Novak Djoković, który dokonał znaczącej siedmiocyfrowej inwestycji, dołączył do waterdrop® jako inwestor oraz długoterminowy, globalny ambasador marki.
O waterdrop®
„Naszą misją jest zachęcenie Cię do picia większej ilości wody, abyś mógł prowadzić zdrowsze, dłuższe i bardziej zrównoważone życie” – mówi Martin Murray, założyciel i dyrektor generalny waterdrop®.
Szybko rozwijająca się marka z siedzibą w Wiedniu, od 2016 roku świeci triumfy w branży napojów, dzięki swojemu innowacyjnemu Microdrinkowi waterdrop® oraz globalnej platformie hydracyjnej. Misją firmy jest zachęcanie ludzi do picia większej ilości wody, w bardziej zrównoważony sposób. Pozbawione cukru, naturalnie aromatyzowane kapsułki rozpuszczające się w wodzie, wzbogacone są o naturalne owoce, rośliny i witaminy. Zostały docenione przez konsumentów za ich właściwości zwiększające nawodnienie.
Waterdrop® znacząco zmniejsza zużycie plastiku i emisję CO2. Oszczędność 98% plastiku w porównaniu z tradycyjnymi napojami butelkowanymi jest osiągnięta dzięki indywidualnemu opakowaniu każdej kostki nadającemu się do recyklingu: plastik zawarty w jednej nakrętce tradycyjnej butelki jest równoważny 10 Microdrinkom. Marka rozwija się poprzez cały system hydracyjny.
We współpracy z Plastic Bank waterdrop® zobowiązała się do zbierania jednej plastikowej butelki na każdy sprzedany 12-pak kapsułek, co oznacza, że konsumenci mogą nie tylko pić w bardziej zrównoważony sposób, ale także wspierać środowisko.
Po 6 latach istnienia firma rozrosła się do ponad 2 milionów klientów online, zatrudnia obecnie ponad 300 pracowników, jest notowana w ponad 20 000 punktów sprzedaży detalicznej i prowadzi ponad 40 własnych sklepów w Europie, USA i Singapurze.
https://www.facebook.com/waterdroppolska
Źródło informacji: waterdrop
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.01.2023, 14:48 |
Źródło informacji | waterdrop |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
NCCN przyłącza się do światowych organizacji na rzecz walki z rakiem na pierwszym międzynarodowym spotkaniu szkoleniowo-mentorskim w sprawie planów leczenia onkologicznego
Stowarzyszenie National Comprehensive Cancer Network z siedzibą w USA znalazło się wśród przedstawicieli nawet 75 krajów biorących udział w Cancer Planners Forum w Genewie w Szwajcarii.- 14.05.2025, 13:46
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Eksperci wskazują, że szczepienia ochronne dorosłych to sposób na zdrowsze i dłuższe życie PAP
Populacja w Europie szybko się starzeje, a osoby dorosłe, szczególnie po pięćdziesiątce są grupą narażoną na choroby zakaźnie i wywołane przez nie powikłania. Poprawę ich bezpieczeństwa ma zapewnić opracowywany w UE program szczepień ochronnych. Pierre Van Damme z Uniwersytetu w Antwerpii (Belgia) i prof. Paolo Bonanni z Uniwersytetu we Florencji (Włochy), założyciele Adult Immunization Board (AIB), mówią w rozmowie z PAP, jak i dlaczego powinno się zachęcać dorosłych do szczepień.- 14.05.2025, 09:11
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Diagnostyka onkologiczna nadal kuleje. Eksperci alarmują: „Rozwiązania potrzebne na wczoraj”
„Już po pierwszym miesiącu funkcjonowania Krajowej Sieci Onkologicznej widzimy konkretne bariery, szczególnie w obszarze diagnostyki. Ale wiemy też, co można i trzeba zmienić” - mówił prof. Piotr Rutkowski, przewodniczący Polskiego Towarzystwa Onkologicznego, otwierając konferencję online poświęconą najpilniejszym potrzebom systemowym. Brak możliwości rozliczania badań molekularnych z krwi w trybie ambulatoryjnym, niepełne rozpoznania w SOLO-3, przesadna biurokracja i zbyt długie ścieżki decyzyjne - to tylko niektóre z problemów wskazanych przez ekspertów. Kluczowe jest odblokowanie finansowania, uproszczenie procedur, wprowadzenie jednoczasowego skierowania na badania patomorfologiczne i molekularne (warunkowego) oraz przywrócenie akredytacji dla zakładów patomorfologii. „Nie możemy dłużej udawać, że diagnostyka molekularna to dodatek. To warunek skutecznej diagnostyki i leczenia” - podkreśli wielokrotnie eksperci.- 13.05.2025, 16:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Polskie Towarzystwo Onkologiczne
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ