Newsletter

Zdrowie i styl życia

PillBerry wkracza na rynek z nową marką suplementów typu premium

14.04.2022, 15:44aktualizacja: 14.04.2022, 15:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

(1)
(1)
PillBerry wprowadza na rynek nową markę suplementów diety typu premium. W ofercie znajduje się pięć produktów wspierających organizm w najczęściej występujących problemach – takich jak zła kondycja skóry i włosów, trudności z utrzymaniem właściwej wagi lub nieodpowiednia dieta – w tym spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy stres.

⅔ Polaków przyjmuje suplementy diety

Według raportu „Polacy a suplementy diety. Zwyczaje suplementacyjne” opracowanego w 2021 przez markę Osavi ⅔ dorosłych Polaków zażywa suplementy diety. Najczęściej są to preparaty witaminowe. Korzystanie z nich zadeklarowało aż 81% badanych. W drugiej kolejności Polacy sięgają po środki poprawiające wygląd skóry, włosów i paznokci. Popularność tego typu produktów wzrosła znacząco w czasie pandemii, gdy wielu z nas poszukiwało preparatów podnoszących odporność. Da się to zaobserwować szczególnie wśród osób uprawiających sport i dbających o swój wygląd zewnętrzny.

„W ostatnich latach znacząco wzrosła wśród Polek świadomość dotycząca profilaktyki zdrowotnej. Przykładamy coraz większą uwagę do równowagi psychicznej i aktywności fizycznej. Staramy się, aby nasz sen był odpowiednio długi i jakościowy. Jednocześnie towarzyszy nam szybkie tempo życia, aktywność i stres. Często pomimo właściwej diety nasze organizmy nie są w stanie same wytworzyć ilości witamin i składników pozwalających czuć się dobrze i poprawiających walory estetyczne skóry czy włosów. Pracując nad produktami PillBerry, chcieliśmy je zaadresować do świadomych i aktywnych kobiet" – mówi Justyna Hurkała, Co-founder PillBerry.

Kolagen z dziko żyjących dorszy

Flagowy produkt PillBerry – Time Machine, nawilżający skórę, zwiększający jej elastyczność i likwidujący zmarszczki – wyróżnia kolagen Seagarden. Pochodzi ze skóry dziko żyjących dorszy, w najczystszych wodach Europy – w obszarze północnego Atlantyku. Jest pozyskiwany w naturalnym procesie produkcji zgodnym z prawem unijnym.

"Wiele kolagenów, które są dzisiaj dostępne na rynku, to najczęściej niskiej jakości żelatyna z ryb hodowlanych różnych gatunków. Bywa też tak, że są to po prostu odpady przemysłowe. Time Machine to certyfikowany, w 100% naturalny i czysty hydrolizowany kolagen Seagarden o łagodnym smaku i zapachu. Dzięki granulacji w procesie suszenia doskonale się rozpuszcza i nie ma zapachu ryby. Co ważne, wspomniane dorsze są poławiane zgodnie z zasadami zrównoważonego rybołówstwa, a wszystkie nasze produkty przeszły badania potwierdzające brak GMO, konserwantów i sztucznych barwników. PillBerry idzie w parze z ekologią i zrównoważonym rozwojem" – dodaje Hurkała.

Ekologiczne i przebadane składniki

W skład nowej linii marki PillBerry wchodzą także cztery inne produkty na najczęściej deklarowane przez kobiety problemy. „Best Friends Forever" przeciwdziała wypadaniu włosów, wzmacnia strukturę włosa i wydobywa z niego blask. Jego głównym składnikiem jest keratyna z jasnej owczej wełny.

„I’m losing it" wspiera odchudzanie, pomagając kontrolować wagę ciała. Zmniejsza uczucie ciężkości nóg i obrzęków stóp, kostek oraz łydek. Bazuje na egzotycznej, pochodzącej z Indonezji roślinie Garcinia cambogia, znanej w Polsce jako tamaryndowiec malabarski oraz ekstrakcie z korzenia pokrzywy indyjskiej.

„Loading" to kompleks 8 naturalnych substancji, na czele z melatoniną i witaminą B6, które wspierają zdrowy sen i koncentrację. „I’m Professional" to unikalna kompozycja 9 aktywnych składników, które poprawiają fizjologiczne funkcje mózgu, czyli idealny zamiennik kawy, który nie zawiera kofeiny i nie powoduje uczucia przyzwyczajenia. W jego produkcji wykorzystuje się między innymi KSM-66, określaną jako najlepsza Ashwagandha na świecie.

Składniki wszystkich pięciu produktów z linii PillBerry pochodzą od certyfikowanych dostawców. Wyprodukowano je w sposób zrównoważony, bez konserwantów, barwników czy sztucznych dodatków.

Produkty z linii PillBerry można kupić na stronie marki – pillberry.com. Wkrótce będą też dystrybuowane w placówkach medycyny estetycznej i beauty.

Źródło informacji: Praise Group

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 14.04.2022, 15:44
Źródło informacji Praise Group
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ