Newsletter

Zdrowie i styl życia

Prewencyjne wycofanie produktów marki Colon ze sprzedaży

16.04.2021, 09:07aktualizacja: 16.04.2021, 09:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Orkla Care S.A. prewencyjnie wycofuje ze sprzedaży w Polsce produkty marki Colon.

Grupa Orkla podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży wszystkich produktów marki Husk w związku z podejrzeniem zanieczyszczenia mikrobiologicznego jednego z produktów sprzedawanych w Danii – kapsułek Husk Magebalanse Fiber Basic, które może być jedną z możliwych przyczyn incydentów salmonellozy w tym kraju.

Husk obecny na rynkach skandynawskich oraz Colon sprzedawany w Polsce, zawierają składnik roślinny (Psyllium husk) pochodzący z tego samego źródła. Colon występuje wyłącznie w postaci proszku, a jego produkcja przebiega według innego procesu niż produkcja kapsułek Husk.

Podejrzenie zanieczyszczenia bakterią Salmonelli dotyczy jedynie duńskiego produktu w kapsułkach, jednakże prewencyjnie wycofywane są wszystkie produkty marki Husk w krajach skandynawskich oraz marki Colon w Polsce.

Bezpieczeństwo konsumentów jest najwyższym priorytetem dla całej Grupy Orkla, dlatego pomimo, że nie ma żadnych przesłanek dotyczących ryzyka zanieczyszczenia produktów sprzedawanych w Polsce, została podjęta decyzja o ich prewencyjnym wycofaniu z rynku.

Zgodnie z obowiązującymi procedurami prowadzone są działania zmierzające do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Konsumenci, którzy mają w domu produkty Colon proszeni są o ich wyrzucenie. W celu uzyskania rekompensaty, prosimy o zachowanie etykiety produktu i kontakt z Orkla Care S.A. pod nr telefonu 726 140 098 lub przez formularz kontaktowy na stronie www.colonc.pl

KONTAKT:

Bianka Heyman

tel. kom. +48 501 092 468

e-mail: bianka.heyman@konceptpr.pl

Źródło informacji: Orkla Care SA

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.04.2021, 09:07
Źródło informacji Orkla Care SA
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ