Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tu granica między fizyczną a zdalną obecnością obsługi ulega zatarciu…
W pionierskim R-ShowRoom’ie, klient ma możliwość przetestowania wszystkich foteli masujących z oferty, w realnym salonie przy zdalnej asyście eksperta, który może czynnie uczestniczyć w wizycie z dowolnego miejsca na świecie. Komunikacja przebiega naturalnie, w czasie rzeczywistym. Doradca ma pełny wgląd i kontrolę nad salonem wystawowym. Całość systemu jest skonfigurowana z wykorzystaniem aktualnie najbardziej zaawansowanych technologii audiowizualnych, internetowych, komunikacyjnych, czy zdalnego dostępu. Stworzenie go było możliwe, dzięki ogromnemu rozwojowi technologii pracy zdalnej, jaki dokonał się szczególnie intensywnie po 2020 r.
Jak zrodził się pomysł?
Fotele masujące są dość specyficznym produktem, które do świadomego wyboru najbardziej odpowiedniego modelu, wymagają wcześniejszych testów, odczucia masażu na własnej skórze, czego strona internetowa nie jest w stanie oddać. Zarówno ich wysyłka, montaż czy zwrot nie są tak łatwe, jak w przypadku kosmetyków czy odzieży. Procesy te, stanowią wyzwanie, głównie ze względu na gabaryty foteli. Tak właśnie pojawił się pomysł na półautonomiczne salony wystawowe – gdziekolwiek na świecie (podobnie jak e-commerce), nastawione na już zainteresowanego, nieprzypadkowego klienta. Za sprawą takiego rozwiązania, ekspercka obsługa, która jest elementem wpisanym w wizję i misję Rest Lords, może odbywać się z każdego miejsca na świecie i co najważniejsze niekoniecznie z tego samego, co salon.
Jak przebiega wizyta w R-ShowRoom’ie?
Klient znajduje w internecie fotel masujący, zauważa możliwość jego przetestowania w półautonomicznym salonie, rezerwuje więc wizytę. Przed wizytą, doradca omawia jej przebieg telefonicznie, by zmaksymalizować komfort wizyty. W kolejnym etapie, klient otrzymuje SMS-em dostęp w postaci kodu, który umożliwia wejście do R-ShowRoom’u. Tuż przed wizytą doradca przygotowuje salon do wizyty – może zarządzać wszystkim funkcjami salonu (odblokowuje salon, wyłącza alarm, ustawia odpowiednią temperaturę, uruchamia cały sprzęt). Nadchodzi godzina spotkania, klient wprowadza indywidualny kod, otwiera drzwi i już od progu wita go doradca. Rozpoczyna się ekscytująca wizyta w wyjątkowym salonie. Klient swobodnie testuje fotele masujące, dotyka tapicerki, ma okazję na własnej skórze poczuć, czym jest masaż, może zadawać pytania, na które odpowie doradca. To czas, kiedy klient, może upewnić się o słuszności wyboru. Pewny swojej decyzji, już w salonie może złożyć zamówienie na fotel, który może zostać dostarczony do niego nawet już następnego dnia. Wizyta w R-ShowRoom’ie to nie tylko niesamowite doświadczenie dla klienta, ale też pełny komfort, gdzie wszystkie fotele i doradca są tylko dla niego. Nie ma możliwości, aby w tym momencie przebieg wizyty zakłócał inny klient. W końcu Tu liczy się tylko Twoje dobre samopoczucie!
Przebieg wizyty najlepiej sprawdzić osobiście, a przedsmakiem niech będzie ten krótki film: https://youtu.be/VxsKwQ7Xn0w
Rezerwacji wizyty można dokonać pod adresem: r-showroom.restlords.com
O Rest Lords słów kilka…
Firma powstała w 2009 roku i od samego początku specjalizuje się tylko w fotelach masujących. Posiada własną markę – Massaggio. Po 6 latach doświadczeń, w 2015 roku zaczęła działać pod nazwą Rest Lords. Ambicją właścicieli stało się zapewnienie klientom najlepszej na rynku oferty foteli masujących z ponadstandardową obsługą. Hasłem stało się: „Tu liczy się tylko Twoje dobre samopoczucie”. Działalność opiera głównie na e-commerce. Obecnie, oprócz własnej marki Massaggio, jest wyłącznym dystrybutorem Fujiiryoki (najstarsza na świecie marka foteli masujących, ich wynalazca), Keyton (jedyny europejski producent foteli masujących, oferujący fotele personalizowane), iRest (światowy potentat produkcji foteli masujących). Rest Lords posiada salony wystawowe w rodzimym Olsztynie, Wrocławiu oraz w Holandii w modelu franczyzowym. Firma szczyci się doskonałymi opiniami i ogromnym zaufaniem klientów. Półautonomiczne salony wystawowe R-ShowRoom są kolejnym krokiem w rozwoju marki.
KONTAKT:
e-mail: ewelina.tylman@restlords.com
Źródło informacji: Rest Lords Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2023, 12:42 |
Źródło informacji | Rest Lords Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Konferencja prasowa SGH PAP
Termin: 12.09.2025, godz. 09:30- 12.09.2025, 14:28
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: SGH
-
Image
Glejaki najczęściej występującymi i najbardziej agresywnymi nowotworami mózgu w Polsce. Nowy raport Krajowego Rejestru Nowotworów
Każdego roku 322 tyś. osób na świecie słyszy diagnozę nowotwór mózgu, w Polsce choroba dotyka nawet 2375 osób rocznie, z czego najczęściej rozpoznawalnym typem morfologicznym są glejaki (75% co daje 1783 pacjentów rocznie). Wskaźnik 5-letniego przeżycia pacjentów z glejakami w Polsce w latach 2010-2024 wynosił 28,2%, co jest jednym z niższych wyników w Europie. Zachorowalność na nowotwory mózgu rośnie po 30. roku życia osiągając maksimum w ósmej dekadzie życia i to mężczyźni chorują częściej niż kobiety. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu pt. „Nowotwory złośliwe mózgu - analiza epidemiologiczna” opublikowanego z początkiem września 2025 przez Krajowy Rejestr Nowotworów, działający przy Narodowym Instytucie Onkologii - Państwowym Instytucie Badawczym.- 11.09.2025, 12:53
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Rejestr Nowotworów
-
Image
FPP: W budżecie państwa na zdrowie brakuje co najmniej 23 mld zł w 2026 r. Koszty realizacji świadczeń dla NFZ rosną 2,5-krotnie szybciej od inflacji
Najnowsza, 14. edycja „Monitora Finansowania Ochrony Zdrowia” Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP) przedstawia porównanie planowanych poziomów publicznych nakładów na ochronę zdrowia z istniejącymi potrzebami i zobowiązaniami. Choć przedstawiony projekt budżetu państwa gwarantuje spełnienie ustawowego wymogu przeznaczenia 6,8% PKB na zdrowie (licząc bieżące wydatki względem PKB sprzed dwóch lat), potrzeby wydatkowe znacznie wyprzedzają istniejące gwarancje ustawowe. Planowany budżet NFZ na przyszły rok wynosi 217,4 mld zł, w tym 26 mld zł z dotacji podmiotowej z budżetu państwa. To kwota zdecydowanie zbyt mała, by wypełnić wszystkie zobowiązania wynikające z obecnego stanu prawnego. W 2026 r. NFZ będzie potrzebował co najmniej 240 mld zł.- 11.09.2025, 11:40
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: FPP
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ