Newsletter

Zdrowie i styl życia

Raf Simons zaprezentował swoją kolekcję CALVIN KLEIN 205W39NYC na jesień 2018

15.02.2018, 09:49aktualizacja: 15.02.2018, 09:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - CALVIN KLEIN ogłosił dzisiaj, że główny dyrektor kreatywny marki, Raf Simons, zaprezentował pokaz mody na jesień 2018. Pokaz zatytułowany CALVIN KLEIN 205W39NYC odbył się wczoraj wieczorem w Nowym Jorku, w siedzibie Amerykańskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja dostępna tutaj: http://www.businesswire.com/news/home/20180214005869/en/

„Ta kolekcja stanowi rozwinięcie mojej idei CALVIN KLEIN, czyli spojrzeniu na społeczeństwo amerykańskie, ale w szerszym, bardziej uniwersalnym wydaniu. To alegoria spotkania starego i nowego świata - odkrycia Ameryki, wyścigu kosmicznego lat 60., w zestawieniu z XXI wiekiem i erą informacji. Nowa kolekcja, która odzwierciedla ideę demokracji, nie podporządkowuje się żadnej hierarchii kulturowej - zestawienia użyte w kolekcji uwalniają elementy odzieży i poszczególne nawiązania od ich pierwotnych znaczeń i narracji, łącząc je w kompozycję, która pozwala odkryć coś nowego - zupełnie nowy sen. Głównym motywem tej kolekcji jest wolność - wartość, która definiuje Amerykę i markę CALVIN KLEIN” - Raf Simons, 13 lutego 2018 r.

Pokaz kolekcji CALVIN KLEIN 205W39NYC na jesień 2018 r. zatytułowany „Landscapes” („Krajobrazy”) został umiejscowiony w imponującej, fantastycznej lokalizacji, która przywodzi na myśl halę zdjęciową. Tło nawiązuje do najnowszej historii marki CALVIN KLEIN w nowej konfiguracji - fragmenty instalacji Sterlinga Ruby’ego wykonanej dla marki pojawiły się w zestawieniu z elementami XIX-wiecznej stodoły na prerii, która pojawiła się w kampanii CALVIN KLEIN 205W39NYC na wiosnę 2018 r. Tym razem ściany stodoły pokryto wielkoformatowymi zdjęciami prac Andy’ego Warhola wykorzystanymi w tej samej kolekcji. Obok nich pojawiły się przewody wentylacyjne, przypominające elementy pracowni naukowej lub laboratorium. Podłogę pokryto grubą warstwą popcornu, z daleka wyglądającego jak śnieg.

Kolekcja i lokalizacja pokazu podkreśliły trwałą i wieloaspektową współpracę między marką CALVIN KLEIN a Fundacją Sztuk Wizualnych Andy'ego Warhola. Na wybranych elementach odzieży znalazły się postacie z animowanej serii Warner Bros, „Looney Tunes” - Kojota Wile’a i Strusia Pędziwiatra, bohaterów filmów krótkometrażowych wyświetlanych w kinach od 1949 r. Przywodzą oni na myśl dziecięcą niewinność, najważniejszą ideę amerykańskiej młodości. Ich obecność można też odczytywać jako parabolę dążenia do realizacji „amerykańskiego marzenia”.

Simons zaprezentował swoją kolekcję na jesień 2018 r. przed widownią złożoną ze znakomitych osobistości takich jak Nicole Kidman, Lupita Nyong’o, Isabelle Huppert, Margot Robbie, Millie Bobby Brown, A$AP Rocky, Laura Dern, Chadwick Boseman, Michael B. Jordan, Letitia Wright, Sebastian Stan, Bill Skarsgard, Lucas Hedges, Judith Light, Kyle MacLachlan, James Murphy, Sandy Brant, Cindy Sherman, Kelela, Dev Hynes, Christina Ricci, Harris Dickinson, Ashton Sanders, Alex Hibbert, Rowan Blanchard, Amandla Stenberg, Anya Taylor Joy, Rachel Brosnahan, Alfie Allen, Bernard Sumner, Dane DeHaan, Paris Jackson, Maya Hawke, Jack Kilmer, Julia Garner, Sergei Polunin, Annabelle Sciorra, Valeria Bilello, Natasha Dupeyrón, Cindy Crawford, Rande Gerber, Karlie Kloss, Carolyn Murphy, Helena Christensen, Winnie Harlow, Jelly Lin, Jessica Jung, Camila Coelho, Helena Bordon, Brian Anderson, Helena Hauff, Richie Hawtin i Clara3000.

CALVIN KLEIN to globalna marka lifestylowa, której wyróżnikiem są odważne i postępowe rozwiązania oraz przykuwające uwagę wzornictwo. Chcemy ekscytować i inspirować naszych klientów w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.

Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r., dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata, marka Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie ponad 8 mld dolarów. Calvin Klein zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 osób. W 2003 r. markę nabyło PVH Corp.

PVH Corp.

PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 135-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Zatrudnia ponad 35 000 pracowników w przeszło 40 krajach i osiąga ponad 8 mld dolarów rocznych przychodów. W portfolio firmy znajdują się kultowe marki takie jak: CALVIN KLEINTOMMY HILFIGERVan HeusenIZODARROWSpeedo*Warner’sOlga oraz True & Co., skoncentrowany na cyfrowych kanałach sprzedaży producent bielizny, a także różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.

*Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International Limited.

Informacje dodatkowe:

Praca Andy Warhol umieszczona na ubraniach ©/®/™ The Andy Warhol Foundation for the Visual Arts, Inc.;

„Zwariowane melodie (Looney tunes)” oraz wszelkie powiązane postacie i elementy © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc.

Zdjęcia gości i pierwszego rzędu można pobrać tutaj: calvin-klein-205w39nyc-f18-runway-show-celeb (link działa do środy 14 marca 2018)

Zdjęcia całej kolekcji można pobrać tutaj: calvin-klein-205w39nyc-f18-runway-show-link (link działa do wtorku 13 marca 2018)

Zdjęcia - wybieg: © 2018 giovanni giannoni

Zdjęcia - portrety celebrytów + pierwszy rząd: © 2018 bfa.com

Dodatkowe zdjęcia dostępne na stronie www.bfa.com

Materiały dodatkowe będą udostępniane do publikacji na życzenie

Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180214005869/en/

Źródło: Calvin Klein, Inc.

KONTAKT:

Calvin Klein, Inc.

Michelle Bowers

Dyrektor ds. public relations

tel. 212-292-9143

e-mail: michellebowers@ck.com

-

Jacqueline Giusti

Koordynator ds. komunikacji korporacyjnej

tel. 212-292-9749

e-mial: jacquelinegiusti@ck.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.02.2018, 09:49
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ