Newsletter

Zdrowie i styl życia

Restaurant Brands International i McWin planują rozwój kultowych marek Burger King® i Popeyes® w Europie Wschodniej

05.12.2022, 09:14aktualizacja: 05.12.2022, 09:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Restaurant Brands International Inc.
PR Newswire/Restaurant Brands International Inc.
McWin zawiera umowy w sprawie master franczyzy i rozwoju, których celem jest rozwój marki Burger King w Czechach, Polsce i Rumunii, oraz marki Popeyes w Czechach i Polsce w ramach ekspansji na rynku europejskim.

ZUG, Szwajcaria, 2 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Dzisiaj firmy Restaurant Brands International (TSX: QSR) (NYSE: QSR) ("RBI") oraz McWin, jeden z najbardziej uznanych operatorów w Europie, z przyjemnością ogłaszają, że podmioty stowarzyszone z McWin zyskały wyłączne prawa obejmujące master franczyzę i rozwój w celu rozszerzenia zasięgu marek Burger King i Popeyes w kilku krajach Europy Wschodniej, obejmującego otwarcie nowych restauracji w 2023 roku.

Za pośrednictwem swojej nowo utworzonej platformy Rex Concepts CEE, McWin jest gotowy do rozwoju marki grillowanych na ogniu dań serwowanych w lokalach Burger King w Czechach, Polsce i w Rumunii, oraz do wprowadzenia kultowej marki restauracji serwujących smażonego kurczaka Popeyes w Czechach i w Polsce, przy czym plany obejmują otwarcie 600 restauracji w tych krajach w nadchodzącej dekadzie.

„Jesteśmy zachwyceni, że zrealizowaliśmy nasz cel przy współpracy z McWin i jesteśmy przekonani, że ich ogromne doświadczenie w rozwoju działalności przełoży się na pomyślną ekspansję naszych kultowych marek w Europie Wschodniej - powiedział David Shear, prezes Restaurant Brands International Inc., spółki-matki Burger King i Popeyes. - Komunikat ten podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnienie większej liczbie gości naszego kultowego grillowanego na ogniu Whoppera®, wspaniałego kurczaka w stylu luizjańskim i wielu innych popularnych pozycji w menu. Jest to dla tych marek ważny krok w ambitnej drodze ku ekspansji i z ekscytacją kontynuujemy powiększanie naszego udziału w rynku Europy Wschodniej”.

„Cieszymy się na dalsze umacnianie czołowej pozycji firmy McWin w Europie, gdzie dostrzegamy ogromne możliwości rozwoju i włączenia mocnych marek premium, takich jak Burger King i Popeyes, do naszego powiększającego się portfela 1 300 restauracji” - skomentował Henry McGovern, współzałożyciel McWin. Po przejęciu spółki BK SEE Poland S.A. w sierpniu, jest to nasza druga inwestycja ze środków pochodzących z funduszu McWin Restaurant Fund o wartości 525 milionów euro, przy czym uwidacznia ona nasze zaangażowanie we wsparcie marek, które chcą osiągnąć wyższy poziom doskonałości operacyjnej poprzez odblokowanie długofalowej trwałej wartości dla klientów, pracowników, społeczności i lokalnych rynków, gdzie prowadzimy działalność”.

Dzisiejszy komunikat odzwierciedla atrakcyjność marek Burger King i Popeyes na całym świecie. Sieć Burger King działa w ponad 19 000 lokalizacjach w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym w 33 krajach na terytorium całej Europy.

Pasja, z jaką Popeyes podchodzi do swojego luizjańskiego dziedzictwa, popisowego marynowanego przez 12 godzin kurczaka oraz oryginalnych i pełnych smaku śmiałych dań pozwoliła nam na zajęcie pozycji jednej z największych na świecie sieci restauracji szybkiej obsługi, obejmującej ponad 3800 lokali w ponad 30 krajach na całym świecie, w tym otwarte ostatnio z sukcesem restauracje w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Hiszpanii i Szwajcarii. Ta ambitna droga ekspansji jest częścią szeroko zakrojonej strategii poszerzenia obecności na kluczowych rynkach na całym świecie, pozwalającej na obsługiwanie coraz większej liczby gości i oferowanie im wyjątkowych doświadczeń.

Celem McWin jest oferowanie słynnych na całym świecie i pożądanych menu, które są tak uwielbiane przez naszych gości, oraz zapewnienie lokali, które dostarczą najlepsze w swojej klasie doświadczenia, zarówno podczas osobistej wizyty w restauracji jak i online, dzięki spersonalizowanym innowacjom cyfrowym. W nowych restauracjach Burger King i Popeyes znajdą się cyfrowe ekrany do zamawiania, mobilne zamówienia, obsługa kelnerska i dostawy, aby goście mogli wygodnie zamawiać posiłki i cieszyć się nimi na sposób, który preferują.

Goście restauracji Burger King i Popeyes mogą oczekiwać możliwości wgryzienia się w niezrównaną kanapkę Whopper i popisową kanapkę Popeyes z chrupiącym kurczakiem i obdarzenia ich niepowtarzalnego smaku jeszcze większym uwielbieniem w 2023 roku.

Burger King

Założona w 1954 roku marka Burger King® to globalna sieć restauracji fast food serwującej hamburgery, znanych z jakości i wartości, jako jedyne miejsce, gdzie klienci mogą cieszyć się słynną kanapką Whopper® z wołowiną grillowaną na ogniu. System Burger King® działa w ponad 18 800 lokalizacjach w ponad 100 krajach. Niemal wszystkie restauracje Burger King® są prowadzone przez niezależnych franczyzobiorców, przy czym wielu z nich prowadzi firmy rodzinne, które są obecne na rynku od dziesięcioleci. Dodatkowe informacje na temat marki Burger King® znajdują się na stronie www.bk.com.

Popeyes®

Firma Popeyes® została założona w Nowym Orleanie w 1972 roku, a jej historia i tradycja kulinarna liczy ponad 50 lat. Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu w stylu nowoorleańskim z pikantnymi kurczakami, polędwiczkami z kurczaka, smażonymi krewetkami i innymi regionalnymi produktami. Zaangażowanie sieci w dziedzictwo Luizjany i autentyczne, pełne smaku jedzenie pozwoliło Popeyes® zostać jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi oferujących dania z kurczaka, która posiada ponad 3 800 lokali w USA i na całym świecie. Więcej informacji na temat marki można znaleźć na stronie internetowej marki Popeyes® pod adresem www.popeyes.com lub śledząc ją na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Restaurant Brands International

Restaurant Brands International Inc. to jedna z największych na świecie firm restauracyjnych szybkiej obsługi, która osiąga roczną wartość sprzedaży w ramach całego systemu na poziomie przekraczającym 35 mld $ i prowadzi ponad 29 000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych na świecie marek restauracji szybkiej obsługi: TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Te niezależne marki od dziesięcioleci służą swoim gościom, franczyzobiorcom i społecznościom. W ramach programu Restaurant Brands for Good, RBI pracuje nad poprawą wskaźników zrównoważonego rozwoju w zakresie odżywiania, środowiska, ludzi i społeczności.

McWin

McWin jest prywatną firmą inwestycyjną założoną przez Henry’ego McGoverna i Stevena K. Winegara współpracującą z wybitnymi założycielami i dyrektorami generalnymi, którzy mają odwagę wprowadzać trwałe zmiany, szczególnie w sektorze gastronomicznym i technologii żywności.

Henry McGovern jest założycielem AmRest Holdings SE, jednej z wiodących europejskich firm branży gastronomicznej, która pod jego kierownictwem rozrosła się do ponad 2300 restauracji w 25 krajach i zatrudnia ponad 55 000 pracowników. Steven K. Winegar był udziałowcem i członkiem starszej kadry zarządzającej Grupo Zena, założycielem Restauravia Grupo Empresarial, Megafood SL i byłym członkiem zarządu firmy Telepizza. Wspólnie zbudowali lub prowadzili ponad 4200 restauracji w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach oraz mają rozległe doświadczenie w inwestowaniu w technologię żywności, a także w szeroko rozumiane przełomowe technologie. Firma McWin i fundusze, którym doradza inwestują obecnie w Gail’s, Vapiano, CookUnity, Dean & David, producentów alternatywnych źródeł białek, takich jak BlueNalu, Perfect Day, The Every Company (wcześniej Clara Foods), Impossible Foods, UPSIDE Foods (wcześniej Memphis Meats) oraz w czołowe firmy z branży technologii żywności, takie jak Footprint, Oishii i Menu.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne wybiegające w przyszłość stwierdzenia i informacje, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników działalności, aktualne na dzień publikacji niniejszego komunikatu. Wypowiedzi prognozujące nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem czynników ryzyka i niepewności. Wypowiedzi prognozujące obejmują między innymi stwierdzenia dotyczące naszych oczekiwań dotyczących zdolności do otwarcia 600 restauracji Burger King i Popeyes (łącznie) w Polsce, Republice Czeskiej i Rumunii w okresie nadchodzących dziesięciu (10) lat, zdolności do zapewnienia lokali dostarczających najlepsze w swojej klasie doświadczenia, zarówno podczas osobistej wizyty w restauracji, jak i online, jej zdolności do zapewniania trwałej wartości klientom, pracownikom i społecznościom oraz gospodarkom Polski, Rumunii i Czech, oraz zdolności do ukończenia ambitnej drogi ekspansji marek Burger King i Popeyes w ramach szerszej strategii na rzecz zwiększenia ich obecności na kluczowych rynkach całego świata. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacznie odbiegać od oczekiwań RBI są szczegółowo opisane w dokumentach składanych w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission) oraz w kanadyjskich organach nadzoru rynku papierów wartościowych, np. sprawozdania roczne i kwartalne, oraz raporty bieżące sporządzane na formularzu 8-K, i obejmują następujące czynniki ryzyka: czynniki ryzyka związane z naszą zdolnością do pomyślnej realizacji naszej krajowej i międzynarodowej strategii rozwoju i z międzynarodową działalnością spółki; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania lokalnie i na arenie międzynarodowej w wysoce konkurencyjnej branży; globalne warunki ekonomiczne lub inne warunki biznesowe, które wpływają na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z franczyzobiorcami i ich sukcesy, oraz ryzyko związane z modelem biznesowym w pełni opartym na franczyzie; skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie tych programów przez naszych franczyzobiorców. O ile nie wymagają tego obowiązujące przepisy prawa, firma nie przyjmuje na siebie obowiązku aktualizacji wypowiedzi prognozujących w wyniku pojawienia się nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmiany oczekiwań lub innego powodu.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1960254/Restaurant_Brands_International_Inc__Restaurant_Brands_Internati.jpg

Źródło: Restaurant Brands International Inc.

KONTAKT:

e-mail: media@rbi.com

e-mail: investor@rbi.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.12.2022, 09:14
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ