Newsletter

Zdrowie i styl życia

Revita Lash® Cosmetics działa na rzecz podnoszenia świadomości w zakresie raka piersi, badań i wsparcia na całym świecie poprzez ogłoszenie inauguracji kampanii 2022 Pink Program

05.10.2022, 09:12aktualizacja: 05.10.2022, 09:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/RevitaLash Cosmetics
PR Newswire/RevitaLash Cosmetics
Lider branży produktów do pielęgnacji rzęs i brwi kierujący się misją rozszerza swój całoroczny harmonogram działań na rzecz podnoszenia świadomości w zakresie raka piersi na całym świecie.

VENTURA, Kalifornia, 4 października 2022 r. /PRNewswire/ -- RevitaLash® Cosmetics z dumą ogłasza inaugurację dorocznej kampanii Pink Program 2022. Z okazji miesiąca świadomości raka piersi firma RevitaLash® Cosmetics rozpoczyna nowe działania i wspiera dotychczasowe inicjatywy, w tym limitowane serie produktów, z których dochody przeznaczone są na finansowanie leczenia onkologicznego w Etiopii i udział w międzynarodowych działaniach filantropijnych.

Historia RevitaLash® Cosmetics, liderów kategorii i twórcy zaawansowanych produktów do pielęgnacji brwi, rzęs i włosów, rozpoczęła się od podarunku, jaki sprawił mąż swojej chorującej na raka piersi żonie na dowód swojej miłości. Dzisiaj ta firma pod kierownictwem założyciela i dyrektora generalnego dr. Michela Brinkenhoffa nadal oddaje cześć dziedzictwu jego zmarłej żony i współzałożycielki RevitaLash® Cosmetics, Gayle Brinkenhoff, u której zdiagnozowano przerzutowy rak piersi, gdy miała 32 lata. Zespół z zaangażowaniem rozszerza ten krąg miłości i wspiera za pośrednictwem działań prowadzonych w ramach dorocznej kampanii Pink Program wszystkie osoby cierpiące z powodu tej choroby.

Kampania 2022 Pink Program skoncentrowana jest na wsparciu Etiopskiej Inicjatywy na Rzecz Walki z Rakiem Piersi organizacji City of Hope, programu zapewniającego badania przesiewowe w kierunku raka piersi i leczenie kobietom w Etiopii, czyli w regionie, który charakteryzuje się najwyższym wskaźnikiem umieralności na całym świecie. Inicjatywa ta pomoże sfinansować pilotażowy program edukacyjny w zakresie opieki pielęgniarskiej, w którym weźmie udział 20-30 pielęgniarek, przy czym planowane jest poszerzenie skali działań o program szkoleniowy dla instruktorów w 12 krajach Afryki Subsaharyjskiej, który w ostatecznym rozrachunku obejmie 360 pielęgniarek. Działania zostaną również ukierunkowane na budowanie potencjału specjalistów patologii, ponieważ ich celem jest poprawa diagnostyki i leczenia raka poprzez szkolenia dla techników laboratoryjnych i świadczeniodawców zajmujących się przetwarzaniem i badaniem tkanek, oraz umocnienie możliwości leczenia raka piersi w szpitalu w Hawassie, w Etiopii, który służy 23 milionom mieszkańców.

„Dzięki tegorocznemu rozszerzeniu kampanii Pink Program mamy zaszczyt i okazję do wywarcie większego wpływu niż kiedykolwiek. Jako dla marki obecnej na rynkach ponad 70 krajów, ważne dla nas jest wsparcie zmiany sytuacji osób chorujących na raka piersi w Etiopii - przy czym pośrednie efekty tych działań będą również odczuwalne na całym świecie - powiedziała Dariel Sidney, wiceprezes ds. filantropii i najstarsza córka Gayle Brinkenhoff. - Jest to sprawa, która jest bardzo bliska naszym sercom, a cała rodzina RevitaLash Cosmetics z wielką pasją przyczynia się do bezpośredniej poprawy jakości życia osób, które muszą zmierzyć się z tą trudną diagnozą, co w ostatecznym rozrachunku pomoże wyeliminować raka piersi. Poprzez połączenie sił z tak niesamowitymi organizacjami jak City of Hope możemy pracować na rzecz wprowadzenia w życie naszej wspólnej wizji świata wolnego od raka piersi”.

W tym roku, od 1 września do 31 października 2022, nagradzane produkty firmy będą sprzedawane w najwyższej jakości odświętnych różowych opakowaniach w celu wsparcia sprawy. Za każdy sprzedany produkt RevitaLash® Advanced (3,5 ml/2.0 ml) i RevitaBrow® Advanced (3,0 ml) w różowym opakowaniu firma przekaże 2$ na doroczne Sympozjum na rzecz Walki z Rakiem Piersi City of Hope i na rzecz innych fundacji zajmujących się tematyką raka piersi na całym świecie, przy maksymalnej kwocie dotacji wynoszącej 140 000 $.

City of Hope jest jedną z największych organizacji działających na rzecz leczenia raka piersi i badań w tym zakresie w Stanach Zjednoczonych.

Limitowana edycja produktów dostępna jest w wybranych ośrodkach spa, salonach kosmetycznych, specjalistycznych punktach sprzedaży i w sklepie internetowym revitalash.com od 1 września.

RevitaLash ® Cosmetics

RevitaLash® Cosmetics jest globalnym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów upiększających do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Kolekcja produktów tej założonej w 2006 r. firmy obejmuje nagradzaną odżywkę do pielęgnacji rzęs RevitaLash® Advanced i odżywkę do pielęgnacji brwi RevitaBrow® Advanced i dostępna jest w gabinetach lekarskich, spa, salonach kosmetycznych i specjalistycznych sklepach w 70 krajach. Spółka RevitaLash® Cosmetics, wspierająca charytatywne inicjatywy na rzecz walki z rakiem piersi, przekazuje część dochodów na programy badawcze i edukacyjne na rzecz społeczności pacjentek zmagających się z tą chorobą, przez cały rok, nie tylko w październiku. Więcej informacji na stronie: www.revitalash.com. [Linia RevitaLash® Advanced nie jest dostępna w Kalifornii].

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1913564/RL_BCA.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1216896/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

Źródło: RevitaLash Cosmetics

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.10.2022, 09:12
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii