Pobierz materiał i Publikuj za darmo
VENTURA, Kalifornia, 4 stycznia 2021 r. /PRNewswire/ - Długoletni lider i pionier w sektorze produktów do pielęgnacji urody i włosów, RevitaLash® Cosmetics ogłasza zmianę formuły i ulepszenie linii kosmetyków do pielęgnacji włosów produkowanych przez tę firmę. Składająca się z szamponu pogrubiającego włosy (Thickening Shampoo), odżywki o tym samym działaniu (Thickening Conditioner) i pianki powiększającej objętość włosów (Volume Enhancing Foam), ta linia produktów uzupełni nagradzaną serię produktów do pielęgnacji rzęs i brwi tej samej marki i dostarczy niezrównanych rozwiązań ukierunkowanych na poprawę witalności cienkich i wypadających włosów, zarówno dla kobiet i dla mężczyzn.
„Z zaangażowaniem pracujemy na rzecz dostarczenia najlepszych rezultatów i składników wszystkich naszych produktów - powiedział dr Michael Brinkenhoff, założyciel i dyrektor generalny RevitaLash Cosmetics. - Poprzez udoskonalanie formuły naszych kosmetyków i wsłuchiwanie się w głosy naszych klientów, zamierzamy nadal inspirować poczucie pewności siebie, stosując bardziej ekologiczne i prostsze składniki, którym użytkownicy naszych produktów mogą zaufać”.
Szampony i odżywki pogrubiające włosy mają teraz mniej składników, co pozwala na poprawę ogólnej kondycji skóry głowy przy jednoczesnym zachowaniu siły ich działania. Poprzez zastosowanie najlepszych składników, uproszczone formuły opracowano z zamiarem oczyszczenia i nawilżenia włosów, co pozwoli na uzyskanie pasm włosów które są pełniejsze w dotyku i gęstsze, przy jednoczesnym zapewnieniu energizującego działania na skórę głowy i prostego klarownego zapachu, który docenią zarówno kobiety jak i mężczyźni.
Pianka zwiększająca objętość oparta jest na opracowanym przez markę kompleksie BioPeptin Complex®, tym samym, który zastosowano w nagradzanej odżywce i serum do rzęs RevitaLash®. BioPeptin Complex® ma udowodnione działanie poprawiające witalność włosów i ich elastyczność, co pozwala na przeciwdziałanie łamliwości włosów i ich odżywienie.
Te udoskonalone formuły, przebadane klinicznie i dermatologicznie, teraz bez składników pochodzenia zwierzęcego i glutenu, oraz nietestowane na zwierzętach, mają wszystko, czego pragniesz i nie mają niczego, czego sobie nie życzysz. Idealna do potrzeb cienkich i wypadających włosów, linia kosmetyków do pielęgnacji włosów RevitaLash o nowej formule, ożywia pasma włosów, których stan pogorszył się z powodu nadmiernej stylizacji i działaniu chemicznych i środowiskowych czynników stresogennych.
Cena zestawu kosmetyków do pielęgnacji włosów RevitaLash, który będzie dostępny na całym świecie od grudnia 2020 r., waha się w przedziale od 36 do 175 $.
RevitaLash ® Cosmetics
Spółka RevitaLash Cosmetics jest globalnym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów upiększających do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Kolekcja produktów tej firmy założonej w 2006 r. obejmuje nagradzaną odżywkę do pielęgnacji rzęs RevitaLash® Advanced i odżywkę do pielęgnacji brwi RevitaBrow® Advanced i dostępna jest w gabinetach lekarskich, spa, salonach kosmetycznych i specjalistycznych sklepach w 70 krajach. Spółka RevitaLash, wspierająca charytatywne inicjatywy na rzecz walki z rakiem piersi, przekazuje część dochodów na programy badawcze i edukacyjne na rzecz społeczności pacjentek zmagających się z tą chorobą, przez cały rok, nie tylko w październiku. Więcej informacji na stronie www.revitalash.com. [Linia RevitaLash Advanced nie jest dostępna w Kalifornii].
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1216896/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg
Źródło: RevitaLash Cosmetics
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.01.2021, 15:09 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Fruktoza krzepi
Badania obalają mit fruktozy. 3/4 Polaków wie, że warzywa i owoce pomagają utrzymać poziom cukru we krwi - wynika z badania Kantar Polska. Wśród owoców o najlepszej percepcji dominują jabłka, borówki, truskawki, żurawina, malina i jagoda kamczacka. Wśród warzyw czosnek, kapusta, papryka, cebula, sałata, brokuły, kalafior, brukselka i fasolka szparagowa. Poznaliśmy je w listopadzie br. dzięki badaniom zleconym przez Core Team - forum współpracy polskich producentów.- 09.12.2024, 14:54
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Festiwal Filmowy Eurazja - druga edycja już wkrótce w stolicy
Festiwal Filmowy Eurazja powraca z drugą edycją, prezentującą zróżnicowany wybór filmów z Europy, Azji Centralnej i Bliskiego Wschodu. Tegoroczny festiwal odbędzie się w dniach 9-15 grudnia 2024 w samym centrum stolicy, oferując widzom nie tylko seanse filmowe, ale również spotkania z twórcami. Tym razem serce Festiwalu zabije w gmachu Pałacu Kultury i Nauki - Kinotece.- 06.12.2024, 13:26
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Biuro Prasowe Festiwalu Filmowego Eurazja
-
Image
Polak to praktyczny mikołaj – prezenty kupuje z wyprzedzeniem i na promocji, nigdy w Wigilię
W grudniu większość z nas zamienia się w mikołaja, który wręcza bliskim prezenty świąteczne. I choć jest wiele strategii ich zakupu, jedna jest Polakom szczególnie bliska. Co trzecia osoba planuje odwiedzić sklepy kilka tygodni wcześniej, a 48% stara się kupować prezenty w rozsądnej cenie. Niemal połowa wręczających podarunki korzysta z promocji i samodzielnie pakuje zakupione rzeczy – wynika z badania zleconego przez VeloBank. Zatem nadal większość z nas to Zieloni Mikołajowie, których cechuje rozsądne podejście. Widać też duże przywiązanie do tradycji. 95% osób rzadko lub nigdy nie kupuje prezentów w Wigilię.- 06.12.2024, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: VeloBank