Newsletter

Zdrowie i styl życia

Rozwój marki SENSUM MARE. Twoja skóra gotowa na lata

26.07.2023, 13:17aktualizacja: 26.07.2023, 13:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sensum Mare (1)
Sensum Mare (1)
Rok 2022 postawił przed wieloma markami poważne wyzwania. Rynek nie zdążył się jeszcze do końca otrząsnąć ze skutków pandemii, jak musiał zmierzyć się z sytuacją wybuchu rosyjskiej wojny w Ukrainie i galopującej inflacji.

Właściciele marki SENSUM MARE wiedzieli dobrze, że w sytuacji zmiany hierarchii potrzeb i decyzji zakupowych konsumentów nie tylko trzeba utrzymać tempo na najwyższym poziomie, ale wręcz je podkręcić. Strategia ta przyniosła bardzo pozytywne efekty, ponieważ marka zamknęła ubiegły rok aż z 60-cio procentowym wzrostem wyników sprzedaży. Rozszerzyła też dystrybucję o nowe kanały, wchodząc z ofertą kosmetyków do sieci Kontigo oraz Douglas Polska online. I na tym nie koniec, bo nowy rok zaczął się kolejną ekspansją i wejściem do sprzedaży e-commerce sieci Super-Pharm Polska, od niedawna również stacjonarnie w 30 wybranych punktach tej sieci. Od miesiąca kosmetyki SENSUM MARE można również kupić na polskich lotniskach, w sieci AELIA Duty Free.

SENSUM MARE nie tylko wyznacza kosmetyczne trendy i tworzy jedne z najbardziej pożądanych kosmetyków na rynku. Marka tworzy swoje produkty w nurcie clean beauty, ze składnikami aktywnymi pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opiera w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia tę markę na rynku. Jako jedyna polska marka kosmetyków naturalnych otrzymała dwie nagrody VOGUE Beauty Awards, Doskonałość Roku Twojego Stylu 2022, czterokrotnie została laureatem Glammies i 4- ro krotnie została nagrodzona przez portal WirtualneKosmetyki.pl nagrodą Love Cosmetics Awards. Stawia również wysoko poprzeczkę w zakresie komunikacji marketingowej, tworząc inicjatywy jako marka zaangażowana społecznie.

„Rok 2023 zaczęliśmy z rozpędem i utrzymaliśmy trend wzrostowy w pierwszym półroczu, co bardzo nas cieszy i dodaje nam przysłowiowego >>wiatru w żagle<<. Zaczynaliśmy w 2017 roku od dwóch produktów, teraz mamy ich 28, z czego aż 11 wprowadziliśmy w zeszłym roku. Poszerzyliśmy portfolio o linię do ciała ALGOBODY, która została bardzo ciepło przyjęta przez klientki. Nasz kultowy krem BB zyskał dwa nowe odcienie. Na 5-te urodziny marki, w listopadzie, premierę miała nowa linia ALGOPRO z retinalem i witaminą C - produkty zgodne z aktualnymi trendami pielęgnacyjnymi i bardzo mocno wyczekiwane przez rynek” - mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki SENSUM MARE.

Dlatego tegorocznej premierze nowego produktu ALGODROPS SATIN SPF 50+ towarzyszy rozpoczynająca się kampania edukacyjna, której celem jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody.

„Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów - to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba jako osób tworzących odpowiedzialną firmę. Dlatego tak ważna jest dla nas obecna kampania edukacyjna, dzięki której możemy nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF najlepiej 50+, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja - możemy znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania - mówi Maciej Tęsiorowski, współzałożyciel marki SENSUM MARE. Zaangażowaliśmy się w inicjatywę #FuraZdrowia prowadzoną przez Stowarzyszenie SARCOMA, organizując podczas premierowego eventu bezpłatne badania w kierunku diagnostyki nowotworów skóry. Dodatkowo, w ramach marketingu zaangażowanego społecznie, będziemy przekazywać 5% zysku od sprzedaży najnowszego, innowacyjnego produktu ALGODROPS SATIN dostępnego na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia SARCOMA, czyli na pomoc chorym. To sposób myślenia, który napędza nas do dalszego rozwoju” - podsumowuje Maciej Tęsiorowski.

Marce SENSUM MARE zależy na uświadamianiu klientów w obszarze przeciwdziałania nowotworom. Dobre inicjatywy są zawsze cenne, zwłaszcza jeśli celem jest zdrowie, a czasem nawet czyjeś życie. Warto pamiętać o stosowaniu kremów z filtrem SPF przez cały rok, o regularnej samokontroli znamion przynajmniej raz na miesiąc, a raz w roku o wizycie u lekarza dermatologa lub chirurga onkologa. Dbając o zdrowie skóry, dbasz o jej dobrą kondycję na lata, a nie tylko na lato.

#SPFtomusthave

sensummare.pl

Źródło informacji: SENSUM MARE

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 26.07.2023, 13:17
Źródło informacji Sensum Mare
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii