Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Od lat pomagamy ludziom dbać o ich zdrowie i lepsze samopoczucie. Zgodnie z naszą misją: >>W trosce o zdrowie Twoje i Twoich bliskich<< ważne jest dla nas wspieranie i podejmowanie inicjatyw, które poruszają kluczowe kwestie społeczne i edukują, jak istotne jest właściwe podejście do dbania o zdrowie. Dzięki własnej fundacji będziemy mogli to robić na znacznie większą skalę” - mówi Robert Jurgawka, prezes zarządu USP Zdrowie.
Fundacja Hello Zdrowie w swoim statucie wskazuje, że koncentrować będzie się m.in. na działalności edukacyjnej, tworzeniu i wspieraniu ogólnopolskich kampanii społecznych. Fundacja organizować będzie również spotkania, wykłady, konferencje, warsztaty wspierające kobiety.
Jak zaznacza Katarzyna Kuśmierz, CEO USP Group:
„Jednym z takich obszarów, który wymaga szczególnej uważności, jest właśnie zdrowie kobiety, temat wyjątkowo mi bliski. W ramach Fundacji chcemy podejmować zatem działania pozwalające sprostać wyzwaniom zdrowotnym, przed którymi stają kobiety na każdym etapie ich życia”.
Fundacja Hello Zdrowie podejmie współpracę z organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami oraz instytucjami publicznymi (w tym państwowymi i samorządowymi) w zakresie profilaktyki zdrowotnej.
„Wierzymy, że na drodze do zdrowia nikt nie powinien być sam - mówi Karolina Wierzbińska, prezeska Fundacji Hello Zdrowie. - Poprzez integrację różnych środowisk, tj. stowarzyszeń, organizacji pozarządowych, instytucji publicznych oraz specjalistów i liderów opinii, a także otwartość na potrzeby społeczne możemy skutecznie wpływać na poprawę jakości życia i zdrowia w Polsce”.
Fundacja Hello Zdrowie jest integralnym podmiotem Grupy USP. Prowadzi działalność edukacyjną i wydawniczą w zakresie profilaktyki zdrowia i innych obszarów, które przyczyniają się do polepszenia jakości życia ludzi, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia kobiet.
Zarząd
Karolina Wierzbińska, prezeska Fundacji Hello Zdrowie
Kinga Kawęcka, wiceprezeska Fundacji Hello Zdrowie
Rada Programowa
Katarzyna Kuśmierz, CEO USP Group
Robert Jurgawka, prezes zarządu USP Zdrowie
Marcin Szałapski, wiceprezes zarządu USP Zdrowie
Więcej o fundacji na stronie: fundacjahellozdrowie.pl
Kontakt z Fundacją: kontakt@fundacjahellozdrowie.pl
Więcej o USP Zdrowie: www.uspzdrowie.pl
USP Zdrowie jest częścią Grupy USP (USP Group) i liderem na rynku produktów i leków bez recepty w Polsce. W swoim portfolio posiada ponad 35 marek, które od lat cieszą się zaufaniem konsumentów i farmaceutów, w tym m.in. Ibuprom, Apap, Gripex, Verdin, Stoperan, Xenna i Multilac. Więcej informacji o firmie: www.uspzdrowie.pl
Źródło informacji: USP Zdrowie
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 08.04.2025, 16:35 |
| Źródło informacji | USP Zdrowie |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ