Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Respondenci podejmują wiele kroków w celu poprawy swojego zdrowia i samopoczucia. Na ich czele są: lepsze odżywianie, częstsze ćwiczenia, korzystanie z aplikacji sportowych, kupowanie mniej niezdrowego jedzenia, przyjmowanie witamin i suplementów, spacery podczas przerw na lunch, wchodzenie po schodach zamiast korzystanie z windy, używanie aplikacji ułatwiających monitorowanie diety oraz dbanie o higienę snu.
Wnioski z Polski
Badanie zostało przeprowadzone między innymi na grupie 500 respondentów z Polski. Spora liczba z nich stanowczo (41%) lub w pewnym stopniu (39%) zgadza się z tym, że pracuje nad poprawą swojego zdrowia. Ankietowani z Polski ujawnili z jakich nawyków chcieliby zrezygnować, by poprawić swoje samopoczucie. Na górze listy są: źle zbilansowana dieta, brak regularnych ćwiczeń, zbyt krótki sen oraz palenie papierosów.
Na zmianę podejścia Polaków do kwestii zdrowia i samopoczucia wpływ miał między innymi czas pandemii. Uznali oni wówczas, że do zdrowszej diety warto też włączyć witaminy i suplementy, podejść do kwestii zdrowia bardziej holistycznie oraz zacząć od mniejszych, ale łatwiejszych do osiągnięcia celów.
Jeśli chodzi o grupę najbardziej zdyscyplinowaną w kwestii dbałości o zdrowie, w Polsce są to respondenci w wieku 25-40 lat. 70% z nich przyznaje, że regularnie ćwiczy, 54% dba o zbilansowaną dietę, 35% dba o higienę snu, a 45% przyjmuje witaminy i suplementy.
Podejście Amerykanów
Dzięki badaniom możemy poznać także aktualne podejście do kwestii zdrowia mieszkańców USA. Większość z 2000 ankietowanych Amerykanów uważa, że na dobre zdrowie trzeba zapracować (84% osób).
Wielu z nich poczyniło już pierwsze kroki w kierunku zmiany swojego stylu życia na lepsze. W stosunku do okresu sprzed pandemii, co trzeci badany odczuwa mniejsze zmęczenie przy dłuższych ćwiczeniach, wiele osób schudło o jeden rozmiar lub na tyle dużo, że mogą ciaśniej zapinać pasek. Ponadto, wielu ankietowanych nie tylko ma mniejszą ochotę na słodycze i więcej energii w ciągu dnia, ale także przestało odczuwać bóle w różnych częściach ciała.
Kolejne dwie zmiany jakie do swojego stylu życia wprowadzali – lub planują wprowadzić – respondenci z USA to kupowanie lepszego dla zdrowia jedzenia oraz przyjmowanie witamin i suplementów. Wyniki ankiety pokazują, że dla wielu osób witaminy i suplementy to kwestia priorytetowa. 47% ankietowanych odpowiedziało, że kładzie teraz większy nacisk na odżywianie, w tym także na kwestię wzbogacania swojej diety o witaminy i minerały. 69% badanych chciałoby wiedzieć więcej na temat korzystnego wpływu, jaki witaminy i suplementy mogą mieć na ich zdrowie.
„Nawet niewielka zmiana może przynieść duże efekty, kiedy już zdecydujemy się zmienić nasz styl życia na lepsze. Suplementy nie tylko pozwalają zapobiegać niedoborom żywieniowym, ale także zawierają duże ilości składników odżywczych, które są potrzebne naszemu organizmowi do prawidłowego funkcjonowania i korzystnie wpływają na nasze samopoczucie” – podsumowuje dyrektor ds. zdrowia i odżywiania Herbalife Nutrition, Kent Bradley.
Dlaczego Polacy przyjmują witaminy i suplementy?
By weprzeć ogólną odporność - 54%
Dla ogólnej poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia - 40%
By wspierać zdrowie układu pokarmowego - 34%
Dla zdrowia i urody skóry i włosów - 34%
Dla wsparcia kontroli wagi - 31%
Aby poprawić energię i skupienie - 25%
Dla wsparcia mózgu - 23%
By wesprzeć odżywanie mięśni, w trakcie uprawiania sportu - 20%
Dla poprawy jakości snu - 16%
Z rekomendacji lekarza - 11%
Dla odnalezienia naturalnych sposobów leczenia schorzeń - 11%
Dla poprawy stanu serca, poziomu cholesterolu i/lub ciśnienia krwi - 11%
Dla łagodzenia bólu i stanów zapalnych - 11%
By przyjmować dodatkowe składniki odżywcze - 8%
(c) OnePoll 2021;base n = 342; total n = 500; 158 missing
O Herbalife Nutrition
Herbalife Nutrition is the world’s #1 brand in weight management and wellbeing”*
Herbalife Nutrition to międzynarodowa firma z branży odżywiania, której celem jest zapewnienie dostępu do spersonalizowanego żywienia milionom ludzi na całym świecie. Od 1980 roku firma realizuje swoją misję – wspieranie zmiany stylu życia za sprawą wartościowych produktów i programów służących lepszemu odżywianiu. Wraz z niezależnymi partnerami z pełnym oddaniem oferuje rozwiązania dla problemów związanych ze złym odżywianiem, wsparcie w walce z nadmierną masą ciała, starzeniem się populacji, rosnącymi kosztami opieki zdrowotnej oraz proponuje możliwości stanowiące odpowiedź na wzrost zainteresowania prowadzeniem własnego biznesu. Herbalife Nutrition zapewnia naukowo opracowywane produkty wysokiej jakości oraz indywidualne wsparcie ze strony niezależnych partnerów Herbalife Nutrition, a także przynależność do wspólnoty, której członkowie inspirują się wzajemnie do prowadzenia zdrowszego, bardziej aktywnego stylu życia.
Produkty Herbalife Nutrition z kategorii odżywiania ukierunkowanego, kontroli masy ciała, sportu i fitness oraz kosmetyki pielęgnacyjne są dostępne wyłącznie u niezależnych partnerów Herbalife Nutrition, działających w ponad 90 krajach.
W ramach społecznej odpowiedzialności biznesu Herbalife Nutrition wspiera Herbalife Nutrition Foundation (HNF) i programy Casa Herbalife, które zapewniają zdrowe odżywianie dzieciom będącym w potrzebie. Herbalife Nutrition z dumą sponsoruje ponad 190 znakomitych sportowców, zespołów i wydarzeń sportowych na całym świecie.
Herbalife Nutrition zatrudnia 8 500 pracowników (w tym 300 naukowców) na całym świecie. W 2019 roku firma osiągnęła 4,9 miliarda USD sprzedaży netto. Jest obecna na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE: HLF). Więcej informacji na Herbalife.com lub IAmHerbalife.com.
Herbalife Nutrition zachęca swoich inwestorów do odwiedzenia dedykowanej strony ir.herbalife.com
*Source Euromonitor International Limited; per Consumer Health 2021ed, weight management and wellbeing category definition; % RSP share GBO, 2020 data.
Źródło informacji: Herbalife Nutrition
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.10.2021, 10:32 |
Źródło informacji | Herbalife Nutrition |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Bez imienia, bez twarzy, z wielką misją - nowy projekt w sieci
W polskim internecie pojawiła się nowa, anonimowa postać, która działa w cieniu, ale z jasnym celem - szerzenie dobra w wyjątkowy sposób. Nie szuka rozgłosu, ale jej działania mogą zmienić to, jak patrzymy na wsparcie i empatię. Czy internet jest gotowy na coś takiego?- 19.12.2024, 13:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Dobro nie potrzebuje twarzy”
-
Image
Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym”: każdy powinien mieć łatwy dostęp do apteki PAP
Według danych Rejestru Aptek i GUS około 1,8 mln Polaków nie ma dostępu do apteki w swojej gminie. Dlatego Koalicja „Na pomoc niesamodzielnym” zachęca do międzyśrodowiskowego dialogu z myślą o pacjentach – to główny wniosek konferencji pt. „Apteka dla Pacjenta - nierówny dostęp do leków i opieki farmaceutycznej w samorządach. Jeden problem - wiele perspektyw”.- 19.12.2024, 11:29
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Rugby na polskiej wsi - Rebel Kocmyrzów-Luborzyca
- 18.12.2024, 12:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Klub Rebel Kocmyrzów-Luborzyca