Newsletter

Zlecone: Koniec monopolu w odbitkach przez Internet

27.08.2012, 11:37aktualizacja: 27.08.2012, 11:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kończące się wakacje owocują milionami wspomnień uwiecznionych na fotografiach. Jest to okres, kiedy branża usług fotograficznych zarabia najwięcej. Odbitki, fotoksiążki, fotokubki to produkty najczęściej zamawiane przez internautów.

Niewątpliwie w dobie nieustannego braku czasu, rosnących cen paliw, zdjęć z popularnych cyfrówek, prym wiodą portale oferujące przesyłanie zdjęć online. Koszt zaprojektowania aplikacji dostosowanej do potrzeb zakładu fotograficznego może niejednokrotnie przekroczyć budżet, jaki fotograf wydał na jego wyposażenie.

Odpowiedzią na ten stan rzeczy stała się przystępna cenowo platforma Webphoto.pl, dostosowana do potrzeb fotografów umożliwiająca jego klientom przesyłanie zdjęć online, działająca natychmiast po instalacji na wybranym pakiecie hostingowym. Dzięki niej każdy fotograf może otworzyć nowy kanał sprzedaży internetowej, a swoją stronę firmową poszerzyć o profesjonalny system przyjmowania i realizacji zleceń fotousług. To wszystko bez opłat abonamentowych przy darmowych aktualizacjach nowych funkcjonalności przez okres 12 miesięcy.

Dzięki platformie Webphoto.pl, każdy fotograf może konkurować na równi z największymi liderami rynku w branży usług fotograficznych, a system mailingu wdrożony w platformie umożliwia bezproblemową komunikację z klientem końcowym, jednocześnie sukcesywnie tworząc ich bazę.

Wbudowany system zarządzania treścią pozwala na prostą i przede wszystkim szybką aktualizację zawartości strony www, jak również reakcję na wydarzenia poprzez organizację promocji w wybranym okresie czasowym, czy też prowadzenie bloga firmowego.

Wielopoziomowy cennik gwarantuje konkurencyjność oferty fotografa, uzależnia cenę odbitek od ich zamawianej ilości.

Nie zapomniano również o punktach kolektorskich umożliwiających odbiór zdjęć poprzez klienta osobiście w dowolnym punkcie.

Pomyślano również o bezpieczeństwie w przyjmowaniu i realizacji zleceń, gdzie wielopoziomowy dostęp do panelu administracyjnego umożliwia podział pracy na poszczególnych pracowników.

Dla przedsiębiorców niemających własnej strony przygotowano "skórki", które stworzą własną www zoptymalizowaną pod kątem pozycjonowania z jednoczesną integracją platformy do przyjmowania i realizacji fotousług.

Możliwość udostępniania zdjęć w celu zamówienia ich przez klientów rozszerza zastosowanie platformy Webphoto.pl, skierowaną do fotografów amatorów pragnących zarabiać na dystrybucji własnych zdjęć.

KONTAKT:

Webphoto.pl

e-mail: kontakt@webphoto.pl

Źródło informacji: Internet Consulting

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.08.2012, 11:37
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ