Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Główną ideą aplikacji Fonline jest dostarczenie użytkownikowi kilku konkretnych propozycji usług zamiast miliona wyników ułożonych w zależności od skuteczności pozycjonowania. Należało stworzyć jakieś filtry, by ogarnąć ogrom firm świadczących usługi. Twórcy Fonline podjęli decyzje, by docierające do użytkowników propozycje były wybierane pod kątem odległości i dostępności. Dzięki temu użytkownik aplikacji otrzyma na swój telefon listę kilku firm, które znajdują się jak najbliżej jego aktualnego miejsca pobytu i będą dostępne "od ręki", czyli bez czekania i kolejek. To pozwoli nie tylko szybko znaleźć mechanika samochodowego, lecz także sprawdzić, w którym hotelu są dostępne interesujące nas pokoje.
Przewaga nad Google ma także odnosić do wiarygodności oceny usług. Wyszukiwarki internetowe jako najlepsze usługi proponują nam te, których firmy najwięcej zainwestowały w reklamę i techniki pozycjonowania. Oczywiście możemy także przeglądać fora i serwisy skupiające opinie o danym typie usługi. Niestety użytkownicy tych stron pozostają najczęściej anonimowi, a zatem opinie są niewiarygodne. Jak ten problem został rozwiązany w przypadku aplikacji Fonline? Twórcy zainspirowali się serwisem aukcyjnym Allegro. I tak zalogowany użytkownik, który skorzystał z usług danej firmy, proszony jest o ocenę jakości i komentarz. Ta sama prośba kierowana jest do usługodawcy, który ma ocenić usługobiorcę. Dzięki temu mamy pewność, że oceny są wiarygodne i gdy otrzymujemy listę propozycji, możemy wybrać realnie najlepszego usługodawcę.
Twórcom aplikacji Fonline udało się zatem ominąć pułapki, które czyhają na konsumentów w sieci, co sprawia że otrzymujemy produkt mogący spokojnie konkurować z gigantem wśród wyszukiwarek.
KONTAKT:
Beata Pietrasiewicz
tel. kom. +48 501 212 405
Źródło informacji: FreshPR
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.02.2012, 15:18 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |