Image
Ruszyła ogólnopolska kampania marki Gatta „Kobiecość to ja” zachęcająca do przełamywania społecznych stereotypów nt. kobiecości
Polki nie są przekonane o swojej kobiecości. Jak wynika z badania, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy SW Research na zlecenie marki Gatta, tylko 38% mieszkanek naszego kraju uważa się za zdecydowanie kobiece. Stopień poczucia kobiecości uzależniony jest od wieku. Dopiero po 50 r.ż. więcej, bo 47% kobiet czuje się zdecydowanie kobieco, zaś w przedziale wiekowym 30-39 lat jedynie 34% pań. Niski procent poczucia kobiecości wynika m.in. ze stereotypów nt. „ideału kobiecości” oraz narzuconych wzorców społecznych. Dlatego, zachęcanie do przełamywania utartych schematów dotyczących kobiecości w tym zakresie jest celem ogólnopolskiej, społecznej kampanii „Kobiecość to ja” zainicjowanej przez markę Gatta.
- 05.07.2022, 08:30
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Gatta