Image

Lavera debiutuje w Polsce. Niemiecki lider kosmetyków naturalnych z poważnymi planami na polskim rynku
Niemiecka marka Lavera wkracza na polski rynek, redefiniując pojęcie autentyczności w segmencie kosmetyków naturalnych. Jej nazwa, nawiązująca do łacińskiego słowa verum, czyli „prawda”, doskonale oddaje filozofię firmy, która od czterech dekad konsekwentnie stawia na transparentność, zrównoważony rozwój i skuteczność opartą na naturze. W przeciwieństwie do marek, które traktują naturalność jako element narracji marketingowej, Lavera oferuje w 100 procentach certyfikowane formuły, oparte na badaniach laboratoryjnych i nowoczesnych składnikach aktywnych pochodzenia roślinnego. Dziś jej portfolio obejmuje ponad 230 produktów dostępnych w kilkudziesięciu krajach na całym świecie, a już we wrześniu pojawiła się także w Polsce.
- 25.09.2025, 07:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Lavera