Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Dla mnie codzienność to zaangażowanie w pracę, w rodzinę, sport i dbanie o zdrowie, a w tym prawidłowe nawodnienie. Skład wody Jurajska zapewnia optymalną ilość minerałów, a gwarancją jakości jest pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka” – powiedziała Agnieszka komentując przyjęcie roli ambasadorki marki.
Woda Jurajska® należy do wód średniozmineralizowanych o niskiej zawartości sodu (ogólna mineralizacja wynosi 519 mg/l). Jej zrównoważony skład obejmuje zawartość jonów: wapnia, magnezu, sodu, potasu, chlorków, siarczanów, fluorków, oraz wodorowęglanów, co decyduje o jej wysokich walorach smakowych. Proporcja wapnia do magnezu 2:1 – taka sama jak w organizmie człowieka, sprawia, że Jurajska® jest idealna do codziennego spożycia dla każdego, bez względu na wiek. Sposób wydobycia i butelkowania spełnia najwyższe normy jakościowe, gwarantując jej krystaliczną czystość – pierwszy kontakt z otoczeniem woda Jurajska® ma dopiero w momencie otwierania butelki przez konsumenta.
„Agnieszka idealnie współgra z identyfikacją naszej marki. Jest pełną energii mamą, która dba o zdrowie swoje i najbliższych. Jest doskonale znana w Polsce i, tak jak nasza woda, pochodzi z Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Agnieszka to dla nas wprost wymarzona ambasadorka – skomentowała Klaudia Krupicz, senior marketing manager, odpowiedzialna w Grupie Hortex za relaunch marki Jurajska. - Kampania z Agnieszką ruszy w ostatnim tygodniu kwietnia i będzie ukoronowaniem działań związanych z przełomowym dla marki relaunchem. Dotychczasowe aktywności, obejmujące zmianę opakowania, nową butelką i wejście na rynek ogólnopolski zostały świetnie przyjęte zarówno przez klientów jak i konsumentów. Jestem przekonana, że współpraca z Agnieszką umocni pozycję marki na rynku i pomoże w budowaniu świadomości, o tym jak ważne jest codzienne nawodnienie” - dodała Klaudia Krupicz.
Woda prosto ze skał Jury
„Pochodzenie Jurajskiej to także moje korzenie, dlatego cieszę się, że mogę pracować z marką i ludźmi, którzy kochają Jurę tak mocno jak ja” - dodała Agnieszka.
Największym walorem i wyróżnikiem NATURALNEJ WODY MINERALNEJ Jurajska® jest niewątpliwie jej pochodzenie – wydobywana jest z głębi skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej z wodonośnych pokładów, przykrytych nieprzepuszczalną warstwą iłów, dolomitów oraz wapieni i dzięki temu jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń, pierwotnie czysta. Przez ponad 10 tysięcy lat natura tworzyła unikalny skład mineralny, dobierając proporcje wapnia do magnezu tak, aby były optymalnie przyswajane przez organizm człowieka.
Jurajska S.A.. to wiodący producent wód butelkowanych i napojów w Polsce od ponad 60 lat. NATURALNA WODA MINERALNA Jurajska® to kluczowy produkt w asortymencie firmy. Woda czerpana jest spośród skał powstałych miliony lat temu, ze źródła, przykrytego nieprzepuszczalną warstwą iłów, dolomitów oraz wapieni i dzięki temu jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń. Zakład produkcyjny znajduje się na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, objętym ochroną. Oferowane przez firmę Jurajska produkty są najwyższej jakości, dzięki czemu cieszą się dużym zaufaniem konsumentów.
KONTAKT:
Dodatkowych informacji udziela:
Eryk Kłopotowski
PR Manager
e-mail: e.klopotowski@hortex.pl
tel. +48 510 139 005
-
Klaudia Krupicz
Jurajska S.A.
Senior Marketing Manager
e-mail: k.krupicz@hortex.pl
tel. +48 728 804 278
Źródło informacji: Jurajska SA
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 12.04.2021, 11:00 |
| Źródło informacji | Jurajska SA |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
mBank namawia: nie odkładaj do jutra oszczędzania na emeryturę PAP
Przyszli emeryci otrzymają tylko 1/3 środków, do których są dzisiaj przyzwyczajeni - alarmuje mBank S.A. Obecna stopa zastąpienia, czyli relacja emerytury do ostatniej pensji, w Polsce to 54 proc. co oznacza, że średnia emerytura wynosi 4045,20 zł brutto, jednak prognozy mówią, że już w roku 2045 wskaźnik ten może spaść do ok. 30 proc. W praktyce pokazał to koncept „Jedna Trzecia”, gdzie popularne towary są dostępne w wielkości 1/3 opakowania.- 18.11.2025, 13:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Światowy przemysł cementu odnotowuje ograniczenie intensywności emisji CO2 o 25% i wzywa rządy do pilnego podjęcia działań w celu szybszego osiągnięcia neutralności emisyjnej
• GCCA prezentuje sprawozdanie pt. „Cement and Concrete Industry Net Zero Action and Progress Report 2025/6” [Działania na rzecz neutralności emisyjnej w branży cementowej i betonowej oraz sprawozdanie z postępów 2025/6].
• Nowe sprawozdanie wskazuje działania światowego przemysłu cementowego na rzecz dekarbonizacji oraz niezbędne obszary polityki państwowej w celu przyspieszenia postępów na rzecz osiągnięcia neutralności emisyjnej.
• W sprawozdaniu przedstawiono ponad 60 wybitnych projektów realizowanych na całym świecie, będących wyrazem ciągłego rozwoju innowacji i technologii, wdrażania rozwiązań na rzecz wychwytywania dwutlenku węgla, zwiększonego wykorzystywania alternatywnych źródeł energii oraz stosowania nowych materiałów.- 18.11.2025, 13:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
ELATEC Introduces DevPack 5.07: A Major Leap Forward in RFID Reader Management and Mobile Integration
Puchheim, November 18, 25 – ELATEC, a leading manufacturer of access technologies, specializing in RFID readers and credentials, has released its latest software development toolkit, TWN4 DevPack 5.07. The new version delivers faster performance, stronger security and greater flexibility for configuring and managing RFID readers, enabling flexible and future-proof access solutions.- 18.11.2025, 10:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ