Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SIMI VALLEY, Kalifornia, 31 marca 2017 r. /PRNewswire/ - Firma Airborne Wireless Network (OTCQB: ABWN) wnioskuje o licencję eksperymentalną Federalnej Komisji Łączności o numerze 0378-EX-ST-2017 w celu rozpoczęcia ewaluacji systemu sieci o strukturze siatkowej powietrze-powietrze i powietrze-ziemia. Po uzyskaniu licencji firma będzie mogła rozpocząć testowanie transmisji w częstotliwości radiowej na ziemi i w powietrzu w ramach opatentowanego rozwiązania Infinitus Super Highway™.
System demonstracyjny został już przetestowany w warunkach laboratoryjnych w jednym z ośrodków partnerskich firmy Airborne Wireless Network. Firma chce powtórzyć dobre wyniki testów, tym razem na pokładzie samolotu Boeing 757 podczas instalacji naziemnej, testów na płycie lotniska, aż po testy w locie.
W trakcie demonstracji w locie firma zamierza przekazać dane szerokopasmowe z samolotu w powietrzu do stacji naziemnej, tym samym potwierdzając skuteczność sieci o strukturze siatkowej powietrze-powietrze i powietrze-ziemia.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów, które udało nam się poczynić w celu rozpoczęcia testowania systemów sieciowych. Po pomyślnym zakończeniu demonstracji w locie przeprowadzimy podobne testy na większą skalę, tym razem obejmujące dwadzieścia samolotów w społeczności wyspiarskiej. Tym samym chcemy odtworzyć warunki globalnych usług szerokopasmowych dla pasażerów na pokładzie i na lądzie, na statkach i platformach wiertniczych. Nasze rozwiązanie Infinitus Super Highway™ przewodzi w zakresie tworzenia globalnego lejka usług, który sprawi, że łączność zyska zupełnie nowe znaczenie. Chcemy, aby łączność pokonała obecne ograniczenia i dotarła do dotychczas niedostępnego rynku miliardów potencjalnych użytkowników, tym samym rozwiązując problem braku komunikacji. Jesteśmy przekonani, że nasza technologia połączy sieci w węzłach powietrznych, eliminując pojedyncze punkty awarii, zmniejszając latencję i praktycznie wykluczając wpływ niekorzystnych warunków pogodowych, katastrof naturalnych i przestojów gospodarczych na działanie sieci" - komentuje Jason de Mos, wiceprezes firmy do spraw rozwoju działalności i zgodności z wymogami lotniczymi.
Po wprowadzeniu rozwiązania Infinitus Super Highway™ w życie stanie się ono systemem komunikacji powietrze-powietrze, tym samym zapewniając nowe możliwości wykorzystania istniejących flot samolotów komercyjnych w celu zastąpienia niskich satelitów komunikacyjnych orbitujących dookoła Ziemi. Rozwiązanie Infinitus powinno być oszczędną kosztowo infrastrukturą sieci szerokopasmowej typu points-to-points na bazie istniejących i zmodyfikowanych małych, lekkich, tanich i oszczędnych energetycznie urządzeń komunikacji już znajdujących się na pokładach samolotów komercyjnych. Każdy przystosowany samolot będzie wyposażony w łącze komunikacji szerokopasmowej z zakresem na linii wzroku, które pozwoli na komunikację z co najmniej jednym samolotem w sąsiedztwie lub stacjami naziemnymi, tym samym prowadząc do utworzenia łańcucha wzmacniaczy pełniących rolę bram wzdłuż całej trasy lotu. Po implementacji rozwiązania Infinitus Super Highway™ umożliwi świadczenie usług komunikacji szerokopasmowej pasażerom na pokładzie i na lądzie, obejmując zasięg na linii wzroku trasy lotu.
O Airborne Wireless Network
Firmie przyświeca cel stworzenia szybkiej powietrznej sieci internetowej poprzez połączenie komercyjnych samolotów w trakcie lotu. Każdy samolot objęty siecią ma pełnić rolę powietrznego nadajnika czy routera, wysyłając i odbierając sygnał internetowy, następnie przekazując go do kolejnych samolotów, tym samym tworząc cyfrową autostradę w powietrzu. Sieć szybkiego internetu ma w ten sposób zwiększyć obszar objęty łącznością z internetem. Firma nie zamierza udostępniać sygnału internetowego końcowym klientom detalicznym, bowiem odgrywając rolę operatora będzie przede wszystkim obsługiwać firmy telefoniczne czy dostawców internetu.
Obecnie łączność internetowa opiera się o sieć podwodnych kabli, naziemnych kabli optycznych i satelity. Firma jest przekonana, że powietrzna autostrada cyfrowa jest najbardziej logicznym rozwiązaniem braku łączności na świecie. Po stworzeniu i pełnym wdrożeniu sieci jej wykorzystanie nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Sieć firmy, po wprowadzeniu w życie, powinna zapewnić tanią, szybką łączność internetową na potrzeby obszarów wiejskich, społeczności wyspiarskich, statków w morzu, platform wiertniczych, a także umożliwić łączność na pokładach lotów prywatnych i komercyjnych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.airbornewirelessnetwork.com.
Uwagi na temat oświadczeń dotyczących przyszłości
Niniejszy komunikat zawiera oświadczenia dotyczące przyszłości w rozumieniu postanowień Safe Harbor amerykańskiej ustawy z 1995 r. o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych (Private Securities Litigation Reform Act of 1995). Oświadczenia te powstały w oparciu o obecne przekonania i oczekiwania kadry zarządzającej firmy i podlegają znacznemu czynnikowi ryzyka i niepewności. Jeżeli założenia te okażą się nieścisłe lub też dojdzie do realizacji ryzyka albo niepewności faktyczne wyniki mogą znacznie różnić się od tych przedstawionych w oświadczeniach dotyczących przyszłości.
Do czynników ryzyka i niepewności należą między innymi lecz nie tylko dostępność kapitału, niepewności z natury związane z rozwojem nowych produktów czy rozwiązań technologicznych i prowadzeniem działalności na etapie rozwojowym, nasze umiejętności w zakresie zebrania dodatkowego kapitału koniecznego do dalszej realizacji planów biznesowych i rozwoju produktu, nasze umiejętności w zakresie tworzenia i komercjalizacji produktów powstałych w oparciu o naszą platformę technologiczną, konkurencja w branży, w której działa firma, ogólne warunki rynkowe, ogólne czynniki gospodarcze, wpływ branżowych postanowień prawnych, postępy technologiczne, nowe produkty i patenty pozyskane przez konkurencję, problemy lub opóźnienia w produkcji, zależność od skuteczności patentów firmy oraz narażenie na różnego rodzaju postępowania sądowe, włączywszy postępowania patentowe lub działania regulacyjne.
Źródło: Airborne Wireless Network
KONTAKT:
Robert Haag
IRTH Communications
tel. 1-866-976-4784
e-mail: ABWN@irthcommunications.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.03.2017, 13:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |