Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Akademia e-marketingu jest organizowana już po raz 11. W poprzednich edycjach udział wzięło w sumie kilka tysięcy uczestników. Wydarzenie zawsze przyciąga mnóstwo zainteresowanych. Nie inaczej jest w przypadku wiosennej odsłony Akademii.
„Cieszymy się na kolejne spotkanie z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w internecie. Organizowane przez nas szkolenie to dla uczestników nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz prowadzenia rozmów i konsultacji z naszymi specjalistami” - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
W Białymstoku szkolenie dla przedsiębiorców odbędzie się 18 maja 2023 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Żurawiej 71. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, która jest organizatorem Akademii e-marketingu. Doradcy internetowi przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.
„Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być aktywna w internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w Google. Dobrze zaplanowany i kontrolowany e-marketing daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż - mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. - Aby jednak odnieść sukces, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Chcemy przekazać nowoczesną wiedzę z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio jest głośno. Nie ma się jednak czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje za to wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Trzeba więc znać tego rodzaju narzędzia” - dodaje Grzegorz Kordas.
Program wydarzenia składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy w ciekawy i przystępny sposób przekażą uczestnikom swoją cenną wiedzę i podzielą się doświadczeniem. Przedsiębiorcy z sektora MŚP otrzymają kompleksowy poradnik na temat tego, jak budować i z sukcesem rozwijać swoją firmę w sieci. Poznają tajniki związane z budową firmowej witryny internetowej oraz skuteczne działania SEO. Dowiedzą się także, jak sprzedawać online z pomocą usług Google oraz jak realizować strategię w mediach społecznościowych i mierzyć efektywność działań.
Prelegenci poruszą również bieżące tematy. Opowiedzą np. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus nakładającej na sprzedawców internetowych nowe obowiązki. To ważna kwestia, gdyż znajomość zmian w przepisach prawa jest koniecznością.
„Cały program Akademii dostosowaliśmy do potrzeb sektora MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z poprzednich edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Warsztaty mają pomóc właścicielom małych i średnich firm przyswoić praktyczną wiedzę z podstaw e-marketingu. Jako Google Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Uczestnicy będą mieli też możliwość porozmawiania z naszymi ekspertami, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą i podpowiedzą, jakie konkretne działania w internecie warto prowadzić” - podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Poza Białymstokiem wiosenna edycja Akademii e-marketingu zagościła już w takich miastach, jak Gdańsk, Katowice i Warszawa. Jak dotąd wzięło w niej udział ponad 700 przedsiębiorców.
Udział w wydarzeniu jest darmowy. Aby zgłosić uczestnictwo, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie
https://www.akademiaemarketingu.pl/.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi szkoleń są: Klub Integracji Europejskiej, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.
Patroni medialni to: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.
KONTAKT:
Tomasz Jaros
menedżer komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.04.2023, 14:37 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma 4MASS S.A. przechodzi na Główny Rynek warszawskiej GPW PAP
Firma z branży kosmetycznej i chemii gospodarczej 4MASS S.A. w najbliższą środę, 11 grudnia, przejdzie z parkietu NewConnect na Główny Rynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. To siódmy tegoroczny debiutant, łącznie z firmami, które przenosiły się z NewConnect.- 10.12.2024, 19:54
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Wykorzystanie kartonów z tektury falistej do wysyłki leków
Wysyłka leków to proces wymagający szczególnej precyzji i dbałości, zarówno pod względem zachowania warunków higienicznych, jak i integralności farmaceutyków. Opakowania z tektury falistej, będące nie tylko wytrzymałe, ale i ekonomiczne, stają się w tym kontekście wyborem coraz większej liczby firm farmaceutycznych. Dlaczego kartony z tektury falistej są tak chętnie wybierane do transportu medykamentów? To pytanie prowadzi nas do odkrycia licznych korzyści, które te opakowania oferują - od zwiększonego bezpieczeństwa produktów, po ich ochronę przed zanieczyszczeniami. Jak kartony z tektury falistej wykorzystywane są w branży farmaceutycznej?- 10.12.2024, 11:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: grembox.pl
-
Image
Totalizator Sportowy przekazał od 2003 roku ponad 3,6 mld złotych na promocję i rozwój polskiej kultury PAP
Zamek Królewski w Warszawie, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Opera Wrocławska: to tylko niektóre z najważniejszych dla polskiej kultury i historii miejsc, których funkcjonowanie wspiera Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO.- 10.12.2024, 11:09
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PAP MediaRoom