Newsletter

American Express ogłasza plany rozbudowy saloników Centurion® Lounge na dwóch największych amerykańskich lotniskach i przygotowuje się do przyjmowania podróżnych wg nowych procedur

17.09.2020, 12:39aktualizacja: 17.09.2020, 12:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- American Express planuje znaczne rozbudowanie saloników Centurion Lounge w nowojorskim Porcie Lotniczym Laguardia oraz w Porcie Lotniczym Mccarran w Las Vegas;
<p> 
<p>- American Express wprowadza nowe procedury ochrony zdrowia i bezpieczeństwa o nazwie „Centurion Lounge Commitment”.

NOWY JORK--(BUSINESS WIRE) - Spółka American Express (NYSE: AXP) ogłosiła dziś plany rozbudowy dwóch sygnowanych przez markę saloników Centurion Lounge oraz wprowadzenie zestawu nowych procedur ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, pod nazwą Centurion Lounge Commitment, we wszystkich salonikach Centurion Lounge po ich ponownym otwarciu (niektóre z nich zostaną ponownie udostępnione na początku października). Salonik Centurion Lounge w nowojorskim porcie lotniczym LaGuardia (LGA) zostanie przeniesiony do większego pomieszczenia znajdującego się w zupełnie nowym terminalu B, a zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, salonik funkcjonujący w porcie lotniczym McCarran w Las Vegas (LAS) zostanie rozbudowany, zmianie ulegnie również jego wystrój.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200916005291/en/

„Zdrowie, bezpieczeństwo i komfort posiadaczy kart oraz naszych współpracowników jest dla nas kwestią priorytetową, w świetle planów rozbudowy i ponownego otwarcia flagowych saloników Centurion Lounge funkcjonujących na całym świecie - powiedział Alexander Lee, wiceprezes Działu Travel Experiences & Benefits. - Wychodzimy z założenia, że podróże to podstawa stylu życia, jaki prowadzą posiadacze naszych kart. Podobnie jak oni, z niecierpliwością czekamy na dzień, w którym swobodne podróżowanie po świecie znów będzie możliwe - cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli ponownie powitać ich w naszych salonikach Centurion Lounge”.

Lepsze warunki podróży w portach lotniczych LAS i LGA:

Prace remontowe w salonikach Centurion Lounge w nowojorskim porcie lotniczym LaGuardia i w międzynarodowym porcie lotniczym McCarran w Las Vegas zostaną zakończone w roku 2021. Rozbudowane saloniki będą oferowały posiadaczom kart szereg udogodnień w trakcie podróży.

· Salonik Centurion Lounge w porcie lotniczym LGA zyska dwukrotnie większą powierzchnię i zostanie przeniesiony do pomieszczenia wykorzystywanego wcześniej przez pracowników ochrony lotniska, zlokalizowanego w nowo powstałym, zaawansowanym technologicznie terminalu B. W nowym saloniku znajdzie się przestrzeń dla rodzin, dodatkowe miejsca do pracy, pomieszczenia do odbywania prywatnych rozmów telefonicznych oraz tarasy widokowe umożliwiające podziwianie panoramy Nowego Jorku.

· Pierwszy salonik Centurion Lounge, otwarty w porcie lotniczym LAS w roku 2013, zyska nową powierzchnię rozbudowaną z 9 tys. stóp kw. do ponad 13,4 tys. stóp kw. W saloniku o nowym wystroju znajdą się dodatkowe pomieszczenia o różnym przeznaczeniu, pomieszczenia do odbywania prywatnych rozmów telefonicznych, przebudowana recepcja, miejsca do pracy i wiele innych.

American Express pracuje również nad otwarciem nowych saloników w nowojorskim porcie lotniczym John F. Kennedy’ego, londyńskim porcie lotniczym Heathrow oraz w międzynarodowym porcie lotniczym w Denver, co nastąpi w kolejnych miesiącach bieżącego roku.

Zdrowe i bezpieczne otoczenie dzięki procedurom Centurion Lounge Commitment

Ponieważ saloniki Centurion Lounge są jeszcze zamknięte ze względu na pandemię COVID-19, spółka American Express podjęła decyzję o wdrożeniu zestawu procedur Centurion Lounge Commitment, których celem jest zwiększenie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa posiadaczy kart oraz współpracowników, którzy będą przebywać w salonikach po ich ponownym otwarciu. Według badania Amex Trendex* służącego analizie opinii klientów American Express, 2 na 3 respondentów pytanych o to, co biorą pod uwagę podczas planowania podróży, odpowiada, że najważniejsze są dla nich procedury dotyczące ochrony zdrowia i bezpieczeństwa (39%) oraz elastyczność (25%).

Posiadacze kart zostaną objęci nowymi procedurami ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, takimi jak rozstawienie foteli w odległości pozwalającej na utrzymywanie dystansu społecznego, ograniczona zajętość, częstsze sprzątanie, wymóg dotyczący zakrywania twarzy podczas korzystania z saloniku, posiłki serwowane do stolika a nie z bufetu i wiele innych. Możliwość bezkontaktowego zameldowania się zapewni posiadaczom kart udostępniana do pobrania aplikacja American Express® App z funkcją zdalnego zameldowania (Mobile Check-in Feature). Procedury te będą na bieżąco weryfikowane w celu uwzględnienia potrzeb posiadaczy kart, a także wymagań władz stanowych i lokalnych oraz organów zajmujących się ochroną zdrowia. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: thecenturionlounge.com/reopening.

Mimo że są osoby, które nie zdecydują się na podróż w bieżących okolicznościach, badanie Amex Trendex* wykazało, że ponad połowa respondentów (56%) podróżujących głównie lokalnie czuje się na tyle bezpiecznie, że planuje wznowienie podróży na trasach krajowych w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. American Express analizuje możliwości ponownego otwarcia saloników Centurion Lounge w poszczególnych lokalizacjach, uwzględniając szereg czynników, takich jak lokalna liczba przypadków COVID-19, i zamierza czynić to etapami (jeden salonik w danym terminie). Spółka przewiduje, że ponowne otwarcie saloników Centurion Lounge w porcie lotniczym w Seattle-Tacoma oraz w międzynarodowym porcie lotniczym w Filadelfii nastąpi 5 października, a pozostałe zostaną otwarte w późniejszym terminie.

*Metodologia Amex Trendex

Ankietę przeprowadzono w ramach badania Morning Consult w dniach 18-20 sierpnia 2020 r. na krajowej próbie 2 tys. dorosłych (18+) respondentów-podróżnych osiągających dochód w gospodarstwie domowym w kwocie co najmniej 70 tys. USD, którzy w roku 2019 odbyli przynajmniej jedną podróż. Margines błędu wyników ankiety wynosi +/- 2 punkty procentowe.

AMERICAN EXPRESS

American Express to działająca na całym świecie spółka zajmująca się zintegrowanymi płatnościami, oferująca klientom dostęp do produktów, ofert i doświadczeń wzbogacających życie i decydujących o powodzeniu biznesu. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: americanexpress.com lub na naszych profilach na facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress i youtube.com/americanexpress.

Główne linki do produktów, usług i informacji dotyczących odpowiedzialności korporacyjnej: karty płatnicze i kredytowe, biznesowe karty kredytowe, usługi podróżne, karty podarunkowe, karty przedpłacone, usługi handlowe, Accertify, InAuth, karta korporacyjna, podróż biznesowa i odpowiedzialność korporacyjna.

CENTURION LOUNGE

Centurion Lounge to sygnowany przez markę program saloników w ramach szerszej inicjatywy American Express Global Lounge Collection, obejmujący dostęp do saloników American Express Centurion Lounge, międzynarodowych saloników American Express, klubu Delta Sky Club® dla posiadaczy kart podróżujących liniami lotniczymi Delta, Priority PassTM umożliwiający wybranie saloniku podczas rejestracji, dostęp do saloników Airspace Lounge, MAG U.S. Escape Lounge i Plaza Premium Lounge - łącznie ponad 1,3 tys. saloników w 140 krajach, a ich liczba nadal rośnie.

Z saloników Centurion Lounge mogą skorzystać wyłącznie posiadacze platynowych kart, członkowie klubu Centurion oraz posiadacze kart Delta SkyMiles® Reserve. Posiadacze platynowych kart mogą bezpłatnie korzystać z saloników wraz z maksymalnie dwoma osobami towarzyszącymi. Członkowie klubu Centurion mogą korzystać z saloników wraz z rodziną lub maksymalnie dwoma osobami towarzyszącymi. Posiadacze platynowych kart i członkowie klubu Centurion mogą wykupić dostęp do saloników Centurion Lounge dla dodatkowych osób, wnosząc opłatę wynoszącą 50,00 USD za osobę. Posiadacze kart Delta SkyMiles® Reserve mogą korzystać z saloników wraz z maksymalnie dwoma osobami towarzyszącymi, wnosząc opłatę wynoszącą 50,00 USD za każdą wprowadzoną osobę.

Lokalizacja: cały świat

Wersja źródłowa jest dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200916005291/en/

Źródło: American Express

KONTAKT:

AMERICAN EXPRESS

Margot Leeds

e-mail: Margot.Leeds@aexp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.09.2020, 12:39
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ