Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Andersen Consulting zawarło umowę o współpracy z NextGen Invent, firmą zajmującą się wdrażaniem sztucznej inteligencji i usługami technologicznymi, która koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań opartych na danych. Rozwiązania te wzmacniają platformę transformacji cyfrowej w danej organizacji poprzez integrację zaawansowanych technologii w zakresie nauki o danych, sztucznej inteligencji i inteligentnej automatyzacji.
Firma NextGen Invent z siedzibą w Stanach Zjednoczonych dysponuje bogatym doświadczeniem w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, strategii wykorzystania danych, zaawansowanej analityki, rozwoju produktów cyfrowych, Internetu rzeczy (IoT) oraz inteligentnej automatyzacji. Stworzone przez firmę rozwiązania są wykorzystywane przez najbardziej rozpoznawalne marki z branży opieki zdrowotnej, usług finansowych, nauk przyrodniczych i produkcji. Kładąc duży nacisk na innowacyjność, NextGen Invent pomaga organizacjom z tych branż przyspieszyć proces cyfryzacji, zoptymalizować działalność i odkryć nowe możliwości rozwoju. Firma znana jest z przodującej pozycji w dziedzinie technologii oraz umiejętności osiągania wyników biznesowych dzięki inteligentnym analizom.
„Misją NextGen Invent jest pomaganie klientom w budowaniu przyszłości za pomocą inteligentnych technologii. Współpraca z Andersen Consulting pozwala nam zwiększyć nasz wpływ i wykorzystać nasze atuty w dziedzinie nauki o danych i innowacji produktów cyfrowych na rzecz szerszej bazy klientów” - mówi Deepak Mittal, założyciel i dyrektor generalny NextGen Invent. „Razem umożliwimy organizacjom podejmowanie mądrzejszych decyzji i szybsze osiąganie wyników biznesowych”.
„NextGen Invent idealnie pasuje do naszej organizacji, ponieważ nieustannie rozwijamy nasze możliwości w zakresie sztucznej inteligencji i analizy danych” - twierdzi Mark L. Vorsatz, globalny prezes i dyrektor generalny Andersen. „Ich podejście oparte na przedsiębiorczości, daleko idące kompetencje w zakresie sztucznej inteligencji i analityki oraz koncentracja na mierzalnych wynikach są zgodne z naszym celem, jakim jest dostarczanie transformacyjnych rozwiązań klientom na całym świecie. Współpraca ta wzmacnia nasze zaangażowanie w pomaganie klientom w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej w ich branżach poprzez wykorzystanie potencjału nowych technologii”.
Andersen Consulting jest globalną praktyką konsultingową świadczącą kompleksowy zestaw usług w dziedzinie strategii przedsiębiorstw, działalności gospodarczej, technologii i transformacji pod kątem wdrażania AI, a także rozwiązań w zakresie kapitału ludzkiego. Andersen Consulting stosuje wielowymiarowy model usług Andersen Global, organizacji zapewniającej światowej klasy konsultacje, usługi podatkowe, prawne, wyceny, usługi w zakresie globalnej mobilności oraz specjalistyczne doradztwo za pośrednictwem ogólnoświatowej platformy skupiającej ponad 20 000 specjalistów z całego świata i obecnej w ponad 500 lokalizacjach dzięki firmom członkowskim i współpracownikom. Andersen Consulting Holdings LP jest spółką komandytową dostarczającą rozwiązania konsultingowe za pośrednictwem firm członkowskich i współpracowników z całego świata.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250730025817/pl/
Źródło: Andersen Consulting
KONTAKT:
e-mail: mediainquiries@Andersen.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.08.2025, 14:52 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |