Newsletter

ANSWEAR.COM SA (4/2022) Ustalenie przez Radę Nadzorczą Spółki liczby akcji, listy uczestników oraz warunków nabycia akcji w trzecim roku realizacji programu motywacyjnego

22.03.2022, 22:32aktualizacja: 22.03.2022, 22:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 4/2022

Zarząd Answear.com Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie, pod adresem: Aleja Pokoju 18, 31-564 Kraków, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000816066 ("Spółka"), zawiadamia, że w dniu 22 marca 2022 r. Rada Nadzorcza Spółki, działając na podstawie Regulaminu Programu Motywacyjnego przyjętego uchwałą nr 4/07/2020 Rady Nadzorczej Spółki z dnia 15 lipca 2020 r. (dalej: "Regulamin Programu Motywacyjnego"), zmienionego następnie uchwałą Rady Nadzorczej nr 3/09/2020 z dnia 4 września 2020 r. w przedmiocie zmiany postanowień Regulaminu Programu Motywacyjnego dla pracowników oraz współpracowników Spółki oraz ustalenia tekstu jednolitego Regulaminu Programu Motywacyjnego dla pracowników oraz współpracowników Spółki, podjęła uchwały związane z realizacją Programu Motywacyjnego (dalej: "Program Motywacyjny") w 2022 r., w szczególności:

1. Uchwałę nr 3/03/2022 w przedmiocie ustalenia liczby akcji, jaka może zostać przyznana Uczestnikom Programu Motywacyjnego w trzecim roku realizacji programu (tj. w roku 2022) - na podstawie § 6 ust. 4 Regulaminu Programu Motywacyjnego Rada Nadzorcza postanowiła przeznaczyć w roku 2022 do objęcia przez Uczestników Programu Motywacyjnego 166.935 (słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset czterdzieści pięć) Akcji.

2. Uchwałę nr 4/03/2022 r. w przedmiocie zatwierdzenia listy Uczestników Programu Motywacyjnego ustalonej przez Zarząd.

3. Uchwałę nr 5/03/2022 w przedmiocie ustalenia celu wynikowego i dodatkowego warunku objęcia akcji Spółki w roku 2022 w ramach Programu motywacyjnego, zgodnie z którą Rada Nadzorcza wyraziła zgodę na ustalenie przez Zarząd celu wynikowego w 2022 roku jako wskaźnika EBITDA na poziomie 42.000.000,00 (słownie: czterdzieści dwa miliony) złotych ("Cel Wynikowy"), z zastrzeżeniem, że osiągnięcie Celu Wynikowego będzie uprawniało do objęcia nie więcej niż 50% akcji spośród przyznanych Uczestnikom. Na podstawie § 5 ust. 5 Regulaminu Programu Motywacyjnego Rada Nadzorcza ustaliła dodatkowy warunek objęcia nie więcej niż 50 % z akcji przyznanych poszczególnym Uczestnikom Programu Motywacyjnego w postaci osiągnięcia przez Spółkę w 2022 roku sprzedaży on line w wysokości 900.000.000,00 (słownie: dziewięćset milionów) złotych. Objęcie akcji nastąpi z uwzględnieniem progów procentowych wskazanych w postanowieniach Regulaminu Programu Motywacyjnego.

Przez sprzedaż on-line należy rozumieć zafiskalizowaną sprzedaż w roku 2022, łącznie ze sprzedażą prowadzoną na zasadach komisu wyrażoną w pełnej wartości (w cenie sprzedaży do klienta, bez podatku VAT), jak również z opłatami klientów za transport przesyłek o wartości poniżej progu darmowej dostawy.

Wskaźnik EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) nie zawiera wyceny Programu Motywacyjnego dla pracowników oraz współpracowników Spółki.

Zarząd Answear.com S.A. pragnie podkreślić, że Program Motywacyjny został utworzony w celu stworzenia mechanizmu motywującego członków Zarządu Spółki oraz jej kluczowych pracowników i współpracowników do działań zapewniających długotrwały wzrost wartości Spółki, stabilizacji kadry menedżerskiej Spółki, stworzenia przejrzystych warunków dodatkowego wynagradzania pracowników i współpracowników Spółki za ich wkład we wzrost wartości Spółki, w tym w szczególności w zwiększenie jej przychodów i zysków, a w konsekwencji wzrostu wartości akcji Spółki oraz wartości dla akcjonariuszy.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.03.2022, 22:32
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ